Zoiets, gewoon dingen die je nu eenmaal nodig hebt.quote:
ik koop die gewoon in de winkel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja ik moet weer eens sokken bestellen.
online is ook een winkelquote:
Jij koopt ook je wiet in de shop, mensen verschillen nu eenmaal.quote:
Oy.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet, ik weet, straks zak je door de stoep
ja dat is wel iets anders dan in disney sokken passen van de c&aquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
In alle serieusheid, ik ben hier nog nooit sokken in mijn maat tegengekomen. En om nou naar Rotterdam te gaan voor sokken in maat 47-49.
Soms zie ik leuke sokken. Maar ze zijn nooit in mijn maat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:59 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat is wel iets anders dan in disney sokken passen van de c&a
ik heb gekleurde wandelsokkenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zie ik leuke sokken. Maar ze zijn nooit in mijn maat.
ik las wandelstokken en kreeg een nordic walking MIquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb gekleurde wandelsokkencomfy en cute
ik ga volgende keer op jouw voeten letten, dat is groot manquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zie ik leuke sokken. Maar ze zijn nooit in mijn maat.
Krijg je spierballen van!quote:
Ik struikel er telkens over, heb jij daar geen last van?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga volgende keer op jouw voeten letten, dat is groot man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Beter dan een kapiteinsreetquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Krijg je spierballen van!
En een kapiteinspet
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik struikel er telkens over, heb jij daar geen last van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het nog steeds knap hoe ik Zwab noooooit tegen kom hier in het durpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Volgens mij is hier net vastgesteld dat hij nooit buiten komtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds knap hoe ik Zwab noooooit tegen kom hier in het durp
Duwen en kijken of ie stabiel staat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga volgende keer op jouw voeten letten, dat is groot man
Oh, ik dacht dat dat over een andere user gingquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens mij is hier net vastgesteld dat hij nooit buiten komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |