Haha oke.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat wel vast ja. Van Geel doet alle goede dingen die ik ook zou doen, en ik zou de fouten van Geel niet maken.
Dat was toch wel de meesterzet van dit seizoen. Al zijn daar de meningen over verdeeldquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:48 schreef Scrummie het volgende:
Van Geel is pas een eindbaas als ie de selectie komend seizoen weet te versterken/verfrissen zodat we volgend seizoen weer tot het einde mee doen.
Ja, bij succes support je van Geel. Toen het jaartje terug wat minder ging moest ie nog optyfen. Ik blijf tenminste bij mijn meningquote:
Daar zit ik nou echt niet op te wachten. Hoe eerder de verkoop open gaat voor niet-scc-houders hoe beterquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:49 schreef Casual-T het volgende:
Zo te zien in de Ticketshop is de verkoop voor SCC-houders een dag verlengd (t/m 4 mei staat er nu). Vast i.v.m. de 'chaos' waar het AD over schreef...
Weet niet hoe onlo er in stond, maar ik vind hem al jaren goed werk doen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een opportunistische lul.
Ja, jij bent niet zo'n draaikont.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet niet hoe onlo er in stond, maar ik vind hem al jaren goed werk doen.
Het zou mij niets verbazen als er helemaal geen verkoop meer komt voor niet SCC-houders.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zit ik nou echt niet op te wachten. Hoe eerder de verkoop open gaat voor niet-scc-houders hoe beter
Wat een onzin. Ik heb alleen altijd verkondigd dat van Geel met een zak geld geen succes is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, bij succes support je van Geel. Toen het jaartje terug wat minder ging moest ie nog optyfen. Ik blijf tenminste bij mijn mening.
Hoe denk je inmiddels over Gudde? Is dat ook een god?
Dan heb je vast veel vertrouwen in komende zomer?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb alleen altijd verkondigd dat van Geel met een zak geld geen succes is.
Ze willen het stadion niet helemaal vol hebben?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:56 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als er helemaal geen verkoop meer komt voor niet SCC-houders.
Op Twitter spreekt Feyenoord ook telkens met 'eventuele verdere verkoop'.
Dat komt er wel, legioenkaarthouders krijgen vandaag of morgen nog een aparte mail volgens @vraagfeyenoordquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:56 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als er helemaal geen verkoop meer komt voor niet SCC-houders.
Op Twitter spreekt Feyenoord ook telkens van 'eventuele verdere verkoop'.
Ik hoop dat de selectie grotendeels bij elkaar blijft. Gelukkig zie ik nu een hoop contractverleningen van de sterkhouders. KEA/De Toorn/Vilhena/Karsdorp... Hopelijk blijft de Jorg ook. Maar als er een club komt met een grote zak geld is ie niet te houden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan heb je vast veel vertrouwen in komende zomer?
Meh, je hebt nu juist de kans om goed door te selecterenquote:Op woensdag 3 mei 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat de selectie grotendeels bij elkaar blijft.
Ze hebben de mensen het liefst in het stadion (dan staan ze de bus niet op te houden), maar ze hebben al de grootst mogelijke moeite om iedereen zijn eigen kaart te laten kopen (technisch gezien). Bovendien leren de ervaringen van de verkoop voor de Europa League dat het systeem erg gevoelig is voor drukte, dus voor een paar duizend kaarten durven ze het wellicht niet aan om dit bijvoorbeeld a.s. zaterdag nog in de verkoop te doen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze willen het stadion niet helemaal vol hebben?
Dan had ik ook zo'n kaartje voor Biergarten gehaald, maar dat is nu al uitverkocht.
Daar heb je gelijk in. Maar ik zie graag Elia/Berghuis ook blijven. Vervangers voor Nelom en Kramer zijn zeer wenselijk. Ik blijf me altijd maar afvragen wat er met de Staaf is gebeurd. Was die wedstrijd tegen Heerenveen dan echt een lucky shot en zijn beste wedstrijd die hij ooit heeft gespeeld?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, je hebt nu juist de kans om goed door te selecteren
Vejinovic, Kramer, Nelom, Gustafson, vervanger voor Kuyt. Mis ik er vast nog wel 1 of 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |