Ik niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:17 schreef Remqo het volgende:
Heb srs wel leuke gesprekken met hem gehad anders
Komt natuurlijk wel van twee kanten hé.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
Als mensen hem niet liepen op te fokken kom je prima met Niels praten
Het is een rare snuiter, maar hij had best een interessante baan op zeequote:
Ja zal best. Ik heb echt geen zin om verder over hem te praten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een rare snuiter, maar hij had best een interessante baan op zee
oké mevrouw de moderatorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zal best. Ik heb echt geen zin om verder over hem te praten.
Hij kon zelf raar uit de hoek komen, maar werd nog vaker uitgeloktquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt natuurlijk wel van twee kanten hé.
Jeetje. Kan toch? Dat ik geen zin heb om over Niels te praten?quote:
noem er 3quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn sowieso 10.000 onderwerpen die leuker zijn dan Niels.
Luisterde je Radio KLB laatst nog terug?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn sowieso 10.000 onderwerpen die leuker zijn dan Niels.
braddie\quote:
Nou, dat was Niels, in z'n nuchtere periodequote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Toevallig heb ik dit vandaag ook al een keer eerder gezegd tegen iemand hier. Heb die shit nooit geluisterd. Alleen een interview van die zeeman maar dat was achteraf.
ja daaromquote:
ik vind je vooral Nielsistischquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:26 schreef Amarantha het volgende:
Als in geen zin in om over te praten. Voordat mensen roepen dat ik racistisch ben enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |