ik snap deze post nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gek, want caracas is zo'n beetje een moordhoofdstad
Ligt ook op welke lijn hij zitquote:
Ik zou daar niet zo over straat durven lopen.quote:
degene die hem volgen zijn ii aan boordquote:
dat is hier toch helemaal niet relevantquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo over straat durven lopen.
Tot aan de laatste halte?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
degene die hem volgen zijn ii aan boord_!
Venezuela verkeert bijna in een burgeroorlog, niets aan de hand loop verderquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is hier toch helemaal niet relevant
De linkse dictator laat tientallen demonstranten vermoorden en de westerse media zwijgen er goeddeels over
De vuile hypocrieten
ze moeten gewoon alsof ze veel olie /goud hebben gevonden, dan komt ome donald wel helpenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Venezuela verkeert bijna in een burgeroorlog, niets aan de hand loop verder
Dat is de grap, Venezuela drijft op olie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze moeten gewoon alsof ze veel olie /goud hebben gevonden, dan komt ome donald wel helpen
grootste ter wereld zelfsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is de grap, Venezuela drijft op olie.
En het dan toch kunnen verneukenquote:
Arabieren ook. Twee generaties terug waren het geitenhoeders en nu hebben ze de hele wereld in de zakquote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:09 schreef Remqo het volgende:
De Noren snappen het tenminste met hun olie-industrie
het uis wel iets andere olie dan in het midden oosten, lastiger te delvenquote:
Verneuk mijn quote niet, je kan alles zeggen over Niels, maar hij kent dat wereldje wel en zou nog eens wat nuttigs kunnen zeggenquote:
In z'n nuchtere momentenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |