Hij is idd ietwat beperkt.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onlogisch mist gewoon weer voor open doelZou hij dat expres doen?
Goh, bedankt Hans.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iemand zou een algemeen haxbal-topic moeten maken. OSM had er ook een.
Zou in VBL moeten horen, maar dan gaat WEB dood en dat willen de hoge heren niet.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die was van mij.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben trots op jequote:Op maandag 1 mei 2017 21:20 schreef GGMM het volgende:
Jullie zullen verheugd zijn om te horen dat ik Skyr-yoghurt eet.(Naturel)
Waarom zou dat in VBL moeten horen?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou in VBL moeten horen, maar dan gaat WEB dood en dat willen de hoge heren niet.
Dat ging niet helemaal lekker nee.quote:
Af en toe hier in de pauze haxballen is een prima traditie.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou in VBL moeten horen, maar dan gaat WEB dood en dat willen de hoge heren niet.
Dat gelul over hoe de wedstrijd was terwijl VI weer begonnen is mag wel ergens anders.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe hier in de pauze haxballen is een prima traditie.Mensen die zich daar aan storen zijn vrij sneu.
Davy is een zwakzinnige idioot.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Ik laat geen spaan heel van Davy in het haxball topic
Janken.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat gelul over hoe de wedstrijd was terwijl VI weer begonnen is mag wel ergens anders.
Frankie wilde zelf toch niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:23 schreef Evertjan het volgende:
waarom is er nooit serieus werk gemaakt van Frank de Boer als bondscoach?
Dat is de vraag.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Die wil gewoon nog clubcoach zijn.quote:
Z'n hart lach niet bij het bondscoachschap, net als Ziyech zijn hart bij Marokko ligt. KNVB prutsers.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Frankie wilde zelf toch niet?
Aha.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Z'n hart lach niet bij het bondscoachschap, net als Ziyech zijn hart bij Marokko ligt. KNVB prutsers.
Belagelijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Z'n hart lach niet bij het bondscoachschap, net als Ziyech zijn hart bij Marokko ligt. KNVB prutsers.
doe normaal jojoquote:Op maandag 1 mei 2017 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
VI topic is nu hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |