Cambuur gaat ze eruit gooien.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:49 schreef Caland het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk nog Roda in de nacompetitie, alsof niet iedereen weet wat er gaat gebeuren.
Hij dolt de Roda verdedigingquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:00 schreef Caland het volgende:
Zeldenrust heten en dan zo onrustig aan de bal zijn
Vind ik leuk
Gewoon genot hoor. Beetje eigen pils drinken en Eredivisie kijken vanaf je eigen dak.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha die mensen die daar achter de goal vanaf een schuurtje staan te kijken
Nee, ze spelen allebei op Jupiler niveau.quote:
Helmond doet niet veel onder op dit moment dan een eredivisieclub rechterrijtje.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ze spelen allebei op Jupiler niveau.
Sinds wanneer is dit Eredivisie?quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon genot hoor. Beetje eigen pils drinken en Eredivisie kijken vanaf je eigen dak.
Helmond
Over een paar maanden zitten ze daar vast ook wel weer.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit Eredivisie?
Is niet te hopenquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over een paar maanden zitten ze daar vast ook wel weer.
They wish. Als ze promoveren worden ze echt roemloos laatste hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helmond doet niet veel onder op dit moment dan een eredivisieclub rechterrijtje.
Kunnen er allemaal geen kloot van.
Dat is echt al duizend jaar zo, de charme van De Braakquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat vond ik wel het hoogtepunt van de 1e helft.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |