wat is neppe drugsquote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef richolio het volgende:
Eerste keer "echte" drugs voor mij - mdma - was ook bij iemand thuis. Met zijn allen gewoon beetje in en om dat huis in de zomer, beetje experimenteren. Was best leuk enzo
Dit lijkt mij ook beter, vertrouwd allesquote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef richolio het volgende:
Eerste keer "echte" drugs voor mij - mdma - was ook bij iemand thuis. Met zijn allen gewoon beetje in en om dat huis in de zomer, beetje experimenteren. Was best leuk enzo
quote:
En kerstboompjes roken en kerstboompjes luisterenquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Met kerst heb ik geen serotonine boost nodigGewoon kerstmuziek luisteren en dan ben ik al gelukkig
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:40 schreef Kaas- het volgende:
Aardig veel verschillende dingen geprobeerd maar van al die zaken zou ik x als enige ook serieus aan m'n kinderen aanraden als ze volwassen zijn en op z'n minst minimaal capabel.
werkt bij mij niet meerquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Met kerst heb ik geen serotonine boost nodigGewoon kerstmuziek luisteren en dan ben ik al gelukkig
Hoezo niet? Je omgeving moet ook meewerkenquote:
ik bedoel dat ik vrolijk wordt van kerstliedjes enzoquote:Op maandag 1 mei 2017 20:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je omgeving moet ook meewerken
Leuke kerstlampjes enzo
Ja, dat moet je wel onder begeleiding doen ja.. Maar ayahuasca is ook niet drugs om lekker te druggen maar om echt dichter bij jezelf te komen en het is vaak ook helemaal niet zo leuk maar best heftigquote:Op maandag 1 mei 2017 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee gek
Vriend stelde dat wel voor onder begeleiding maar mij niet gezien
Je zit in een schaars moment dat er mensen postenquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
Eerste keer dat ik hier niet binnen <4 posts aftaai trouwens, best wel chill volk eigenlijk
In het algemeen worden psychedelische drugs afgeraden aan mensen als ik aangezien er bepaalde dingen in m'n familie voorkomen die daar niet mee matchen. Truffels ging bij mij al buitengewoon heftig. Was ook bijna 20 gram (verbrokkeld - eten) op lege maag.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat moet je wel onder begeleiding doen ja.. Maar ayahuasca is ook niet drugs om lekker te druggen maar om echt dichter bij jezelf te komen en het is vaak ook helemaal niet zo leuk maar best heftigmaar waarom lijkt je dat niks?
Oh oke dat wist ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zit in een schaars moment dat er mensen posten
Vroeger 20 topics per dag.quote:
Ahh ok, verstandigquote:Op maandag 1 mei 2017 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In het algemeen worden psychedelische drugs afgeraden aan mensen als ik aangezien er bepaalde dingen in m'n familie voorkomen die daar niet mee matchen. Truffels ging bij mij al buitengewoon heftig. Was ook bijna 20 gram (verbrokkeld - eten) op lege maag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |