quote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger 20 topics per dag.
Toen mensen nog allemaal depressief, verslaafd en levenloos waren
2013/2014 was grtd mijn vaste spot, maar toen ging het dood ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
Eerste keer dat ik hier niet binnen <4 posts aftaai trouwens, best wel chill volk eigenlijk
Oh dat klinkt dan als een vooruitgang eigenlijkquote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha ga je jezelf toch niet aandoenquote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, verstandig
Ik wil het wel ooit doen denk ik.. mar het gezamenlijk kotsen staat me een beetje tegen en het is redelijk prijzig
dat is discutabelquote:Op maandag 1 mei 2017 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat klinkt dan als een vooruitgang eigenlijk
Je fokt dus al bijna vier jaar en ik ken je als user echt pas een maand of zo.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:48 schreef richolio het volgende:
[..]
2013/2014 was grtd mijn vaste spot, maar toen ging het dood ofzo
die mensen hebben er gewoon een einde aan gemaaktquote:Op maandag 1 mei 2017 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahw dushiquote:Op maandag 1 mei 2017 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent de edit vergeten mee te pakken
het schijnt goed te helpen met uit bepaalde gedachtes/routines te komen blabla, dat kan ik wel gebruikenquote:
Dit denk ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die mensen hebben er gewoon een einde aan gemaakt
Lmao hehe, ik ken jou ook heel kort inderdaad. Waar zat jij dan zoal op het forum? Ik zat overal wel zo'n beetje volgens mijquote:Op maandag 1 mei 2017 20:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je fokt dus al bijna vier jaar en ik ken je als user echt pas een maand of zo.
jongquote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Lmao hehe, ik ken jou ook heel kort inderdaad. Waar zat jij dan zoal op het forum? Ik zat overal wel zo'n beetje volgens mij
Na die truffels hadden ook enkele van m'n vrienden dat ze echt in allerlei opzichten best wel beter voelden vanaf dat moment.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahw dushi
[..]
het schijnt goed te helpen met uit bepaalde gedachtes/routines te komen blabla, dat kan ik wel gebruiken
Die postte laatst 2 postsquote:Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef richolio het volgende:
Er was hier ook zo'n user Stuart (?) die zat al echt 10 jaar op FOK of zo en wat plotsklaps weg, van de ene op de andere post
komt door mij denk ikquote:Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef richolio het volgende:
Er was hier ook zo'n user Stuart (?) die zat al echt 10 jaar op FOK of zo en wat plotsklaps weg, van de ene op de andere post
De mensen die ik ken zijn er heel erg over te spreken, maar kost echt 250-300 en dan moet je er slapen en daar hou ik ook al niet vanquote:Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na die truffels hadden ook enkele van m'n vrienden dat ze echt in allerlei opzichten best wel beter voelden vanaf dat moment.Maar ik kan moeilijk voorstellen hoe dat verder werkt bij zo'n ceremonie.
In POL en in de ABO-, homo- en Rotterdam-SC's. Voor de rest incidenteel beetje posten in VBL, KLB en NWS. En vroeger AEX-mod, maar dat bestaat niet meer.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Lmao hehe, ik ken jou ook heel kort inderdaad. Waar zat jij dan zoal op het forum? Ik zat overal wel zo'n beetje volgens mij
Rotterdam-SCquote:Op maandag 1 mei 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In POL en in de ABO-, homo- en Rotterdam-SC's. Voor de rest incidenteel beetje posten in VBL, KLB en NWS.
jaaa, jaaa wow nooit meer aan gedachtquote:Op maandag 1 mei 2017 20:52 schreef richolio het volgende:
mooi zoalng het duurdequote:
waarquote:Op maandag 1 mei 2017 20:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, je wachtte nog op antwoord
Sorry
Maar ja dus
Ja, Sofje kom maarquote:Op maandag 1 mei 2017 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
hopelijk komt sof ook weer terug, hier zitten een stuk leukere mensen
waarom is ze er niet meerquote:Op maandag 1 mei 2017 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
hopelijk komt sof ook weer terug, hier zitten een stuk leukere mensen
Ze postte laatst nog in het fobo.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, Sofje kom maar
Sof Supersof Soffeke Sofje Sof_ Suf Supersof Supersupersof Soof
al sinds 2009 niet meer.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht 'waar vroeg ik dat'Kralingen-Crooswijk
Jij?
Zuid is ook wel beetje pauperquote:Op maandag 1 mei 2017 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al sinds 2009 niet meer.
Woonde altijd op zuid verschillende wijken.
Maar was er laatst weer voor het eerst in jaren.
Wel veranderd pff
SPANGENSHAKEquote:Op maandag 1 mei 2017 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al sinds 2009 niet meer.
Woonde altijd op zuid verschillende wijken.
Maar was er laatst weer voor het eerst in jaren.
Wel veranderd pff
ahww, wiesoquote:
lang verhaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |