kan een dm de pijn verzachten?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:39 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben vanmiddag verbrand en nu heb ik koude rillingen
Rip
Ken je een beetje je klassiekers?quote:
Nee misschien een extra dekentjequote:Op maandag 1 mei 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan een dm de pijn verzachten?
lijkt me niet
Trek jij velletje eraf bij Mozy?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:48 schreef Chai het volgende:
Velletjes eraf trekken als je aan het vervellen bent is wel leuk
Topickill met ranzige praat.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:48 schreef Chai het volgende:
Velletjes eraf trekken als je aan het vervellen bent is wel leuk
Je zoekt echt overal een excuus voor he...quote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
omg mèèèènnnnnnnnnnnn
had onsteking in mn kaak maar is nu echt dik geworden gvd, net alsof ik walnoot in mn bek heb en woensdag sollicitatie arghghhhhh
miss afbellen
gewoon kijken naar noel's postgedrag.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef zeer het volgende:
Kan iemand mij discreet laten weer ober op vakantie is?
ten wannequote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef zeer het volgende:
Kan iemand mij discreet laten weer ober op vakantie is?
Nee joh waarschijnlijk is het een vooruitgang juist vergeleken met je normale kutkop.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
omg mèèèènnnnnnnnnnnn
had onsteking in mn kaak maar is nu echt dik geworden gvd, net alsof ik walnoot in mn bek heb en woensdag sollicitatie arghghhhhh
miss afbellen
Dan leg je vooraf even uit waarom je zo'n dikke kaak hebt.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
omg mèèèènnnnnnnnnnnn
miss afbellen
ook vergeten in te smeren zeker, of dacht je dat het wel prima moest kunnen met een bleke huidquote:Op maandag 1 mei 2017 21:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb ik niet en de winkels zijn dicht vandaag
waarom pijp jij toch zo veel kerelsquote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
omg mèèèènnnnnnnnnnnn
miss afbellen
Welke parkeerplaats is je vaste plek?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:06 schreef Faeroer het volgende:
kip is weer lekkerwel blij dat alles goed is gekomen
dadelijk nog even yoghurt en dan morgen ochtend even snelle pomp tog
Haal wegquote:Op maandag 1 mei 2017 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ook vergeten in te smeren zeker, of dacht je dat het wel prima moest kunnen met een bleke huid
Nee blijf hier bbyquote:Op maandag 1 mei 2017 22:10 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar moet ik mijn geluk elders zoeken.
Hier ben ikquote:Op maandag 1 mei 2017 22:10 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar moet ik mijn geluk elders zoeken.
wat bedoel je broerquote:Op maandag 1 mei 2017 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Welke parkeerplaats is je vaste plek?
Reageer dat op iemand anders af aub.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja weetnie heb veel opgekropte haat.
Haha slechtste gelukskoekje verrassing ooit.quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Mijn geluk is wel groter dan 7 cm.
Sowquote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Mijn geluk is wel groter dan 7 cm.
Waarom moet jij je er gelijk weer mee bemoeien?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha slechtste gelukskoekje verrassing ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |