kan een dm de pijn verzachten?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:39 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben vanmiddag verbrand en nu heb ik koude rillingen
Rip
Ken je een beetje je klassiekers?quote:
Nee misschien een extra dekentjequote:Op maandag 1 mei 2017 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan een dm de pijn verzachten?
lijkt me niet
Trek jij velletje eraf bij Mozy?quote:Op maandag 1 mei 2017 21:48 schreef Chai het volgende:
Velletjes eraf trekken als je aan het vervellen bent is wel leuk
Topickill met ranzige praat.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:48 schreef Chai het volgende:
Velletjes eraf trekken als je aan het vervellen bent is wel leuk
Je zoekt echt overal een excuus voor he...quote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
omg mèèèènnnnnnnnnnnn
had onsteking in mn kaak maar is nu echt dik geworden gvd, net alsof ik walnoot in mn bek heb en woensdag sollicitatie arghghhhhh
miss afbellen
gewoon kijken naar noel's postgedrag.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef zeer het volgende:
Kan iemand mij discreet laten weer ober op vakantie is?
ten wannequote:Op maandag 1 mei 2017 21:57 schreef zeer het volgende:
Kan iemand mij discreet laten weer ober op vakantie is?
Nee joh waarschijnlijk is het een vooruitgang juist vergeleken met je normale kutkop.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
omg mèèèènnnnnnnnnnnn
had onsteking in mn kaak maar is nu echt dik geworden gvd, net alsof ik walnoot in mn bek heb en woensdag sollicitatie arghghhhhh
miss afbellen
Dan leg je vooraf even uit waarom je zo'n dikke kaak hebt.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
omg mèèèènnnnnnnnnnnn
miss afbellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |