zulks een punkharenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Noir en Oreo.
Oreo heeft hier blaasontsteking en voelde zich niet zo lekker.
Oh wat cute.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Noir en Oreo.
Oreo heeft hier blaasontsteking en voelde zich niet zo lekker.
Minder. Anders is je WA foto heel oud. Daar ben je geen 75 kg man. Geloof ik niet.quote:
Hier is het wel extreem zichtbaar tegen zo'n witte achtergrond jaquote:
En wat nou als ie twee meter isquote:Op maandag 1 mei 2017 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Minder. Anders is je WA foto heel oud. Daar ben je geen 75 kg man. Geloof ik niet.
wou ik ook doen maar mijn vriendin was bangquote:Op maandag 1 mei 2017 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik ook doen en twee meenemen in mijn handtas
knap dat je op basis van een vage foto van m'n hoofd en een deel van m'n torso een voorspelling kan doen over m'n gewichtquote:Op maandag 1 mei 2017 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Minder. Anders is je WA foto heel oud. Daar ben je geen 75 kg man. Geloof ik niet.
O ja, dan kan je het beter niet doen.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
wou ik ook doen maar mijn vriendin was bang
nee dat we gepakt zouden wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, dan kan je het beter niet doen.
Waren ze zo intimiderend?
Wat zijn dit voor zinnenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Godver voel mij kut huisgenootje. Heb geen zin om voor huisgenote naar de shop te lopen want ben al geweest. Maar zij heeft voet heel hard onstoken. Maar ja haar vriend woont haar ook gewoon.
denk 57quote:Op maandag 1 mei 2017 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Hoeveel weeg ik dan volgens de fok!weegschaal
Gewoon de volgende keer ff appen of ze wat nodig heeft als je in de winkel staat.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Godver voel mij kut huisgenootje. Heb geen zin om voor huisgenote naar de shop te lopen want ben al geweest. Maar zij heeft voet heel hard onstoken. Maar ja haar vriend woont haar ook gewoon.
O ja, dan valt twee wel opquote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat we gepakt zouden worden![]()
en ze hadden er maar 3 totaal
dan gaat die maarquote:Op maandag 1 mei 2017 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Godver voel mij kut huisgenootje. Heb geen zin om voor huisgenote naar de shop te lopen want ben al geweest. Maar zij heeft voet heel hard onstoken. Maar ja haar vriend woont hier ook gewoon.
Ja is moe hoor ik nu. Mweh ik kan zo moeilijk nee zeggen.quote:
voel mij kut huisgenootje is wat cryptisch tbhquote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja laatste is aangepast. Verder gewoon leesbaar hoor.
ja want mijn idee was ook pak er gelijk 2 en ga fokkenquote:
en hoe lang ben ikquote:
voel mij kut huistgenootje moet ik helaas ook fout rekenenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja laatste is aangepast. Verder gewoon leesbaar hoor.
Ja was vergeten dat ze last heeft van haar voet.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer ff appen of ze wat nodig heeft als je in de winkel staat.
quote:Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef zeer het volgende:
[..]
voel mij kut huisgenootje is wat cryptisch tbh
Godver.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef Crack_ het volgende:
voel mij kut huistgenootje moet ik helaas ook fout rekenen
is moequote:Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is moe hoor ik nu. Mweh ik kan zo moeilijk nee zeggen.Begin mij nu schuldig te voelen.
Scoop er gewoon drie mee en zeg dat het hok open stond toen je aankwamquote:Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want mijn idee was ook pak er gelijk 2 en ga fokken
Waarom?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is moe hoor ik nu. Mweh ik kan zo moeilijk nee zeggen.Begin mij nu schuldig te voelen.
Denk wel dat ze het voor mij ook wel zou doen. Maar ik heb gvd geen zin om te lopen en heb haar fietsband al lek gereden vorige week.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?Doen ze dan ook dingen voor jou?
was ook wel gelukt hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scoop er gewoon drie mee en zeg dat het hok open stond toen je aankwam
Dat je handtas beweegt, speelt niet mee
"Maar ik ben moe" vind ik geen reden.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk wel dat ze het voor mij ook wel zou doen. Maar ik heb gvd geen zin om te lopen en heb haar fietsband al lek gereden vorige week.
we kunnen best een half uurtje hier zonder moderator hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk wel dat ze het voor mij ook wel zou doen. Maar ik heb gvd geen zin om te lopen en heb haar fietsband al lek gereden vorige week.
aah dan ben je wel wat verplicht jaquote:Op maandag 1 mei 2017 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na beetje wel. Hij heeft echt iets waardoor zijn conditie kapot is. Loopt er voor bij de dokter enz.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Maar ik ben moe" vind ik geen reden.
Ja hallo, dat zei je er niet bijquote:Op maandag 1 mei 2017 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na beetje wel. Hij heeft echt iets waardoor zijn conditie kapot is. Loopt er voor bij de dokter enz.
Nee weet ik.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, dat zei je er niet bij
Ja hoor, als ik toch ga. Als ze zelf nog niet heen aan het slenteren is.quote:
dan denk ik dat het niet verstandig is te gaan blowenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah joh, ga gewoon, dan kan je ook dingen aan haar vragen de volgende keer. Beetje credit opbouwen en als ze dan nee zegt, dan weet je ook weer waar je staat.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee weet ik.
[..]
Ja hoor, als ik toch ga. Als ze zelf nog niet heen aan het slenteren is.
shop 4bebe, shopquote:Op maandag 1 mei 2017 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laat de volgende keer de boodschappen bezorgen
Wel voor 50 euro boodschappen doen dan.quote:
karmapuntenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah joh, ga gewoon, dan kan je ook dingen aan haar vragen de volgende keer. Beetje credit opbouwen en als ze dan nee zegt, dan weet je ook weer waar je staat.
wow is wel ven lopen hoor, maar tof van jequote:Op maandag 1 mei 2017 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee weet ik.
[..]
Ja hoor, als ik toch ga. Als ze zelf nog niet heen aan het slenteren is.
Voorbedachten rade.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |