Misschien zijn de meiden zo doorgeslagen dat zij zich ontkleden van hun jurk en op het laatst in gouden bikini's staan te klappen.quote:Op maandag 1 mei 2017 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dacht je met Trijntje een brontosaurus gehad te hebben.
Blijkt het altijd erger te kunnen.
Gert zit vast en zeker nu in Kievquote:Op maandag 1 mei 2017 21:47 schreef ato het volgende:
Ps, nog geen antwoord gehad van Gert. Hij is zeker druk bezig met de regie daar 😄
Ik kan het nu niet terugvinden maar tijdje terug postte iemand hier een linkje naar een filmpje (bij Albert V geloof ik) waar zijn naam genoemd werd door de meiden dat hij in hun stylingteam zit.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:56 schreef aarontje112 het volgende:
Maar is het dus zeker dat mister scheurjurk de ontwerper is van de zusjes? Heb dat gedeelte even helemaal gemist.
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dacht je met Trijntje een brontosaurus gehad te hebben.
Anders zouden ze niet met z'n 3-en in dat ding van Trijntje passen. Op elkaars schouders.quote:
Grazz, bron was hij vergeten.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef Greys het volgende:
Wie zei er hier ook alweer dat ze morgen al in de definitieve outfits repeteren en hoe zeker is dat, wat is de bron?
Dat is volgens mijn deskundig oog een lijst van landen met cijfertjes.quote:
Ik was het niet, maar hier zeggen ze dat we het dinsdagochtend te zien krijgen Het kan ook dat ze in een video bekendmaken, volgens mij deed Ilse dat ook. http://www.show.nl/rubrie(...)ovisie-songfestival/quote:Op maandag 1 mei 2017 22:15 schreef Greys het volgende:
Wie zei er hier ook alweer dat ze morgen al in de definitieve outfits repeteren en hoe zeker is dat, wat is de bron?
Ik had een paar heel kleine wedjes in maart geplaatst. Als Italië wint, win ik zestig eu. Als Nederland wint 170 eu en als Portugal wint 230 eu.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:16 schreef Soren het volgende:
Misschien tijd om toch nog maar even een betje te plaatsen
Ben benieuwd, morgen weten we het dan idd kennelijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:21 schreef messi124 het volgende:
[..]
Ik was het niet, maar hier zeggen ze dat we het dinsdagochtend te zien krijgen Het kan ook dat ze in een video bekendmaken, volgens mij deed Ilse dat ook. http://www.show.nl/rubrie(...)ovisie-songfestival/
Ja die was echt prachtig en lief en zo classy en stijlvol (en dat terwijl ik haar dus zelf niet tof vindt, maar haar jurkje was waanzinnigquote:
Paar euro op de meiden? Dat ze winnen of dat ze vrijdag al richting huis gaan?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had een paar heel kleine wedjes in maart geplaatst. Als Italië wint, win ik zestig eu. Als Nederland wint 170 eu en als Portugal wint 230 eu.
Gaat dus alledrie niet gebeuren
Want ik wed elk jaar fout. (En ik doe traditioneel een paar eu op onze eigen inzending dus ook op Og3ne).
Dus elk jaar winnen de landen waar jij op inzet niet en toch blijf je op Nederland wedden?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had een paar heel kleine wedjes in maart geplaatst. Als Italië wint, win ik zestig eu. Als Nederland wint 170 eu en als Portugal wint 230 eu.
Gaat dus alledrie niet gebeuren
Want ik wed elk jaar fout. (En ik doe traditioneel een paar eu op onze eigen inzending dus ook op Og3ne).
Ja ze zag er echt perfect uit, alles klopte. En dan Waylon juist in het zwart. Word er nog steeds blij van als ik het terugkijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die was echt prachtig en lief en zo classy en stijlvol (en dat terwijl ik haar dus zelf niet tof vindt, maar haar jurkje was waanzinnig)
Yes, plus op songfestival.nl staatquote:Op maandag 1 mei 2017 22:21 schreef messi124 het volgende:
[..]
Ik was het niet, maar hier zeggen ze dat we het dinsdagochtend te zien krijgen Het kan ook dat ze in een video bekendmaken, volgens mij deed Ilse dat ook. http://www.show.nl/rubrie(...)ovisie-songfestival/
quote:Daarnaast wordt morgen ook de belangrijkste bijzaak van het Songfestival onthuld, namelijk de outfits die de zussen gaan dragen tijdens hun performance van 'Lights and Shadows'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |