gewoon schijt aan, wees een baas chefquote:Op maandag 1 mei 2017 10:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De anonimiteit opent een mogelijkheid om te kunnen zeggen wat je wilt zonder dat er consequenties aanzitten. En die consequenties heb je wel als je herkenbaar bent.
quote:Op maandag 1 mei 2017 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het op FB ook weleens grappig. En daarna boze berichtjes in je inbox krijgen.
Nog geen idee. Heb nog wel wat mexicaans liggen. Dus zal wel wraps worden.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook lekker
Wat eet je vanavond ?
Doelde meer op mensen op de kast krijgenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heel simpel, en nog makkelijker als je direct bij het originele nieuwsbericht kan reageren, meer bereik en vaak gaan alle reacties via FB dus scoren ze gelijk likes, dag fok
Verre van.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht echt dat jij zo was
[..]
Gelukkig wel. Je zal vrouw zijn, maagd, en ook nog moslima.
Jij hebt een 09.00 - 17.00 act.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
Goeie klik. Wanneer ik weer een vaste werkplek heb is het ook allemaal niet zo'n probleem. Ik zit genoodzaakt op losse projecten momenteel totdat er weer een vast schip of platform voor me is. Tot die tijd is het behelpen
Dat heb ik ook wel eens gehad. Zelfs doodsbedreigingenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het op FB ook weleens grappig. En daarna boze berichtjes in je inbox krijgen.
ja dat kan toch direct bijeen nieuwsberichtquote:
Nee. Morgen komt m'n buuv'. Of misschien vanavond laat nog. Ze is naar haar ouders vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 1 mei 2017 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Morgen komt m'n buuv'. Of misschien vanavond laat nog. Ze is naar haar ouders vandaag.
Rustig aan. Nog 2 documentjes in elkaar zetten, biertje erbij, skates schoonmaken en smeren want het begon te regenen toen ik vanmiddag buiten op die dingen stond. Verder kleine dingen. Kruidenrek schoonmaken en bijvullen, vanillepudding en sladressing maken voor morgen, oven schoonmaken.xxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel op de FP idd.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat kan toch direct bijeen nieuwsbericht
Akkoord.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt een 09.00 - 17.00 act.
Ik heb via fok nog nooit een doodsbedreiging ontvangen.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad. Zelfs doodsbedreigingen
Kwam er pas na een paar jaar achter want wist niet eens dat er nog een aparte mailbox wacht. Maar eigenlijk reageer ik nooit op FB berichten
idem hier, dierenactivisten die mensne doodwensen omdat ze vlees etenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kwam er pas na een paar jaar achter want wist niet eens dat er nog een aparte mailbox wacht. Maar eigenlijk reageer ik nooit op FB berichten
Is toch wel iets wat op je bucketlist moet staan vriendquote:Op maandag 1 mei 2017 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb via fok nog nooit een doodsbedreiging ontvangen.
Telt irl ook?quote:Op maandag 1 mei 2017 10:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is toch wel iets wat op je bucketlist moet staan vriend
Ze doen het voor minderquote:Op maandag 1 mei 2017 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
idem hier, dierenactivisten die mensne doodwensen omdat ze vlees eten![]()
te makkelijk gewoon
Probeer hen maar eens uit te leggen dat een kreeft er alleen maar qua smaak/textuur op vooruit gaat als ze levend gekookt worden. Enige wat je krijgt te horen is: 'zal ik jou eens in kokend water gooien, gek'.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
idem hier, dierenactivisten die mensne doodwensen omdat ze vlees eten![]()
te makkelijk gewoon
Doe ik ook bijna niet meer. Maar nam vaak helemaal geen stelling of zo, gewoon subtiel irritant reageren op domme reacties van andere mensen en daarbij hun gebrek aan kennis blootleggen.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die varkens in dat ene slachthuis verdronken soms ook levend in kokend water, omdat ze nog niet dood waren na het vergassen.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Probeer hen maar eens uit te leggen dat een kreeft er alleen maar qua smaak/textuur op vooruit gaat als ze levend gekookt worden. Enige wat je krijgt te horen is: 'zal ik jou eens in kokend water gooien, gek'.
ik weetquote:Op maandag 1 mei 2017 10:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Probeer hen maar eens uit te leggen dat een kreeft er alleen maar qua smaak/textuur op vooruit gaat als ze levend gekookt worden. Enige wat je krijgt te horen is: 'zal ik jou eens in kokend water gooien, gek'.
Oké, ik kom niet etenquote:Op maandag 1 mei 2017 10:46 schreef wise het volgende:
[..]
Nog geen idee. Heb nog wel wat mexicaans liggen. Dus zal wel wraps worden.
En jij¿
Ik moest gisteravond ook even snel.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké, ik kom niet eten
Ik hou niet van Mexicaans voer
Vandaag gebakken rijst, omdat het even snel snel moet vanavond
Rozevla was er vanmorgen vroeg.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer komt HPLC weer met Ronnie en RozeVla posten?
sws heeft een slachthuis een bijzonder dieronvriendelijk karakter vind ikquote:Op maandag 1 mei 2017 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Die varkens in dat ene slachthuis verdronken soms ook levend in kokend water, omdat ze nog niet dood waren na het vergassen.
waardeloos slechte gimmick kloonquote:Op maandag 1 mei 2017 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rozevla was er vanmorgen vroeg.
bedanktquote:Op maandag 1 mei 2017 11:05 schreef Cinemaniak het volgende:
Vanaf wanneer ben je nu een goede Fok!er? Ik heb hier sinds 2014 gemiddeld 1 bericht per dag. Als ik naar andere users kijken, zitten die er vaak erg ver boven
Subjectief.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:05 schreef Cinemaniak het volgende:
Vanaf wanneer ben je nu een goede Fok!er? Ik heb hier sinds 2014 gemiddeld 1 bericht per dag. Als ik naar andere users kijken, zitten die er vaak erg ver boven
Ik vraag mij überhaupt wel af of het een kloon is.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb echt sterke vermoedens van wel.
geen idee, boeit ook niet. /ignore die domme postquote:
Ik kan me gewoon zo slecht voorstellen dat hij al jaren doorgaat met die bagger en dat dit het énige is wat hij doet. Er reageert niemand op, en hij blijft maar doorgaan.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vraag mij überhaupt wel af of het een kloon is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |