Kwam er gisteravond laat achter dat de zakken met plastic, ik had er 2 volle staan, weg moesten, dus maar weer aankleden en naar beneden.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:45 schreef chufi het volgende:
Which reminds me.. even de vuilniszak wegbrengen.. morgen ophaaldag
ik zit er er nu bijna 4 jaar, ik sta niet op de foto zo te zienquote:Op maandag 1 mei 2017 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, dan zie jij meer dan ik.. Maar sta je op de foto of had je al een contract?
Misschien op nieuwsuur danquote:Op maandag 1 mei 2017 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit er er nu bijna 4 jaar, ik sta niet op de foto zo te zien
Dan sta je er vast niet opquote:Op maandag 1 mei 2017 18:05 schreef Karzai het volgende:
ze hebben bij ons niet gefilmd of het moet zijn toen ik er niet was
Erg onscherp idd... Zal wel even snel met een mobieltje gemaakt zijn... Anders had je vast wel geweten dat je er opstondquote:Op maandag 1 mei 2017 18:08 schreef Karzai het volgende:
oh ik sta wel op de foto, wel een slechte foto zeg
er werden meerdere foto's gemaaktquote:Op maandag 1 mei 2017 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg onscherp idd... Zal wel even snel met een mobieltje gemaakt zijn... Anders had je vast wel geweten dat je er opstond
luiers gaat het over zag ik net ...quote:Op maandag 1 mei 2017 18:17 schreef Karzai het volgende:
dus jullie weten het er is een beroemdheid in jullie midden
hahaha plastic soep maken ze er van...quote:Op maandag 1 mei 2017 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie het ook jadaar heb ik niks mee te maken hoor
Tena for men.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie het ook jadaar heb ik niks mee te maken hoor
Mijn koelkast en diepviezers zijn brandschoon.quote:
Dus papier en plastic komt gewoon weer bij elkaar in de oven?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee nog niet zijn ze wel mee bezig, metaal wordt er nog uit gehaald na verbranding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |