na een verlies moet je gewoon zeggen dat het je eigenlijk niks interesseertquote:
jawel.quote:Op zondag 30 april 2017 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is natuurlijk ook geen echte prijs.
Dat is altijd het beste. En natuurlijk al die zure posts van andere users negeren.quote:Op zondag 30 april 2017 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
na een verlies moet je gewoon zeggen dat het je eigenlijk niks interesseert
dat doe ik altijd
feyenoord geeft vitesse wel ff pakkie met JC finale hoor flipsquote:Op zondag 30 april 2017 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is altijd het beste. En natuurlijk al die zure posts van andere users negeren.
Vitesse is niet veel nee. Hattrickje de Jorgquote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
feyenoord geeft vitesse wel ff pakkie met JC finale hoor flips
Denk nulletje of 7.quote:Op zondag 30 april 2017 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vitesse is niet veel nee. Hattrickje de Jorg
Echt weer pareltje gezien vandaag koekoekquote:
Maar als jullie verliezen dan kunnen jullie je beroepen op 'het feit' dat de JC schaal weinig voorstelt. En zo is het dan weer geen schande dat Feyenoord verliest.quote:Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
feyenoord geeft vitesse wel ff pakkie met JC finale hoor flips
??quote:Op zondag 30 april 2017 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt weer pareltje gezien vandaag koekoek
20th century woman. Heerlijk filmpjequote:
Alleen competitie telt.quote:Op zondag 30 april 2017 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar als jullie verliezen dan kunnen jullie je beroepen op 'het feit' dat de JC schaal weinig voorstelt. En zo is het dan weer geen schande dat Feyenoord verliest.
quote:Op zondag 30 april 2017 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
moet manchester by the sea ook nog lol
Wilde ik op terugweg uit NYC kijken, want die hadden ze in inflight entertainment
Maar toen sliep ik 8 uur
was echt vies moe opeensquote:
Nou ja ook wel prima toch?quote:Op zondag 30 april 2017 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was echt vies moe opeens
stegen op, werd mn bedje geprepareerd/ingestopt en weg was ik.
doe ik ogen open, opeens zie ik polen op het scherm
Vind het allebei wel prima, mits business.quote:Op zondag 30 april 2017 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja ook wel prima toch?Ik slaap liever dan hele vlucht wakker zijn.
Weinig mis mee. Denk dat ik Pathé pas ook ga inruilen voor filmhuis pas maar in arnhem zit niet e ht leuke, beetje jammerquote:
filmhuisgenotquote:Op zondag 30 april 2017 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weinig mis mee. Denk dat ik Pathé pas ook ga inruilen voor filmhuis pas maar in arnhem zit niet e ht leuke, beetje jammer
En je kan bier drinken tijdens de filmquote:
in bios niet?quote:Op zondag 30 april 2017 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je kan bier drinken tijdens de film
Ohja tuurlijk welquote:
wel matig weer maarja moet welquote:Op zondag 30 april 2017 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet morgen ook weer in het normale ritme
eten moet op tafel komenquote:Op zondag 30 april 2017 21:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel matig weer maarja moet wel
En einde van stage nadert
Zal wel nodig geweest zijn dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo wakker geworden van de sirene.
Man man man, wat heb ik lang geslapen.
Ik vermoed van wel.quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel.
Veel moeten reizen (Leiden-'t Harde, Wezep, Utrecht, Vleuten, Utrecht, Schiphol, Leiden).
Daar word ik meestal wel moe van.
Maar het was wel gezellig.
quote:
Naar schoonvader, uit eten, naar Loka's huis, naar fantasy fair, en via omweg naar huis omdat spoor defect was.quote:
quote:
Ohh, nou wel verspreid over het weekendquote:Op maandag 1 mei 2017 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Naar schoonvader, uit eten, naar Loka's huis, naar fantasy fair, en via omweg naar huis omdat spoor defect was.
woensdag eerste dag op nieuwe werkquote:Op maandag 1 mei 2017 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]weer iets leuks te vertellen op je werk
[..]
Ohh, nou wel verspreid over het weekend. Gezellig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |