En daarvoor liepen we al beiden weg van de bal zodat ze konden schieten.quote:Op zondag 30 april 2017 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee er kwam een wat ongelukkige tegengoal tot stand omdat we beiden via de andere kant wilden uitverdedigen
Maar dat kan een keer gebeuren
Dat gebeurt wel opvallend vaak bij jou.quote:Op zondag 30 april 2017 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee er kwam een wat ongelukkige tegengoal tot stand omdat we beiden via de andere kant wilden uitverdedigen
Maar dat kan een keer gebeuren
Coco stond weer heerlijk te ballenquote:Op zondag 30 april 2017 19:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel opvallend vaak bij jou.
~GGMM
Dat was écht saai jaquote:Op zondag 30 april 2017 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
De bekerfinale is net zo saai als de GP van Rusland.
#FLOPDAG
Zeg dat wel.quote:Op zondag 30 april 2017 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
#FLOPDAG
Er was toen iemand bij wedden dat die dat ging proberen, die gast kon best aardig trappen, maar kreeg er geloof ik met moeite 1 in 2e ring.quote:Op zondag 30 april 2017 19:15 schreef BB-King het volgende:
Bal uit de Kuip schoppen zie je niet zo vaak.
Het is dan ook zondagquote:Op zondag 30 april 2017 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
#FLOPDAG
Tour of Yorkshire was wel een topshowquote:Op zondag 30 april 2017 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
#FLOPDAG
Dat laatstequote:Op zondag 30 april 2017 19:17 schreef Zipportal het volgende:
Krijgen we direct pingels of weer 30 minuten onzin?
Snap ik wel. Als je op de grond staat lijken ballen snel heel erg hoog te gaan, maar dat valt wel mee. Om een bal vanaf de middenstip de Kuip uit te schieten moet je echt héél hard kunnen schieten.quote:Op zondag 30 april 2017 19:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er was toen iemand bij wedden dat die dat ging proberen, die gast kon best aardig trappen, maar kreeg er geloof ik met moeite 1 in 2e ring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |