Adoptie, draagmoeder.quote:Op zondag 30 april 2017 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom zou ze dan kinderen hebben?
Het ging over mijn biologische moeder.quote:
Heel Europa speelt in Vitesse.quote:Op zondag 30 april 2017 19:03 schreef F.M.D. het volgende:
laat az maar winnen. die kunnen nog wat in europa. vitesse nooit.
Vitesse in Europa moet je niet willen met hun halflege stadion.quote:Op zondag 30 april 2017 19:03 schreef F.M.D. het volgende:
Hebben ook een betere ranking en dus een grotere kans om naar de poulefase te gaan.quote:Op zondag 30 april 2017 19:03 schreef F.M.D. het volgende:
De bekerwinnaar plaatst zich toch direct?quote:Op zondag 30 april 2017 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben ook een betere ranking en dus een grotere kans om naar de poulefase te gaan.
Dan zal Vitesse wel winnenquote:Op zondag 30 april 2017 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben ook een betere ranking en dus een grotere kans om naar de poulefase te gaan.
Jup.quote:Op zondag 30 april 2017 19:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
De bekerwinnaar plaatst zich toch direct?
uhquote:Op zondag 30 april 2017 19:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook weer waarquote:Op zondag 30 april 2017 19:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
De bekerwinnaar plaatst zich toch direct?
Stond je achter het doel?quote:Op zondag 30 april 2017 19:05 schreef raptorix het volgende:
Was er trouwens bij in het Olympisch stadion tegen Ipswich Town
Wat is makkelijk voor AZ. Ze wonnen met godvergeten moeite de tweede plek terwijl ze bij Maccabi en Dundalk in de poule zaten.quote:Op zondag 30 april 2017 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook weer waar
AZ zal in pot 2 ofzo zitten...dus makkelijkere tegenstanders.
Waarom deed je niet mee met haxball ouwe reus?quote:Op zondag 30 april 2017 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt niet veel medestanders uit VBL kan ik je melden makker.
Als AZ iets wil voorstellen in Europa volgend seizoen, dan mag het achterin wel de nodige versterkingen gaan halen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hoop meuk uit Baltische staten, Oost Europe en de kampioen van Noord Ierlandquote:Op zondag 30 april 2017 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen identeiteitsloze meeloper zoals jij.quote:Op zondag 30 april 2017 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt niet veel medestanders uit VBL kan ik je melden makker.
Ze overwinterden wel gewoon en hebben de nodige puntjes voor het Nederlandse voetbal gesprokkeld. Denk dat ze meer te zoeken hebben in Europa dan Vitesse..quote:Op zondag 30 april 2017 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is makkelijk voor AZ. Ze wonnen met godvergeten moeite de tweede plek terwijl ze bij Maccabi en Dundalk in de poule zaten.
Ik dacht het wel, kan het niet meer zo goed herinneren, ik had gratis kaarten omdat de eigenaars van Molenaars familie waren.quote:Op zondag 30 april 2017 19:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Stond je achter het doel?
identeitquote:Op zondag 30 april 2017 19:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval geen identeiteitsloze meeloper zoals jij.
identeiteitslozequote:Op zondag 30 april 2017 19:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Interesseert me allemaal vrij weinig. Ze hadden betere tegenstanders kunnen treffen en dan hadden ze meteen in de groepsfase eruitgevlogen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze overwinterden wel gewoon en hebben de nodige puntjes voor het Nederlandse voetbal gesprokkeld. Denk dat ze meer te zoeken hebben in Europa dan Vitesse..
Ik zou me niet wagen aan woorden van meer dan vier lettergrepen als ik jou was.quote:Op zondag 30 april 2017 19:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |