Als je dan toch nep en plastic neukt kun je beter een pop pakken, die zeurt tenminste niet.quote:Op zondag 30 april 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou 'm zonder spuug zo der anus induwen
Je moeder accepteert het ook gewoon. Zolang ik maar met de creditcard zwaai.quote:Op zondag 30 april 2017 18:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je dan toch nep en plastic neukt kun je beter een pop pakken, die zeurt tenminste niet.
Ik heb je moeder gister uitgegeten.quote:
Zo hee, die zat!quote:Op zondag 30 april 2017 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder accepteert het ook gewoon. Zolang ik maar met de creditcard zwaai.
Dit is echt droevig.quote:Op zondag 30 april 2017 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is grappig. Dat zei ze gisteren ook
Vergeet de rubber nietquote:Op zondag 30 april 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou 'm zonder spuug zo der anus induwen
ja godverquote:Op zondag 30 april 2017 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moeder ook vannacht toen ik de deur achter me dicht trok.
omdat het na 10 seconden klaar was zekerquote:Op zondag 30 april 2017 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moeder ook vannacht toen ik de deur achter me dicht trok.
Over een week weten we het zeker.quote:
ik weet het nu al zekerquote:
misschien staat ie op de FPquote:Op zondag 30 april 2017 18:22 schreef Vasion het volgende:
Vorig jaar was er ook een middelvinger.gif bij Feyenoord Utrecht, kan hem niet vinden helaas
Bekijk mijn postgeschiedenis en je kijkt nergens meer van op ouwe reus.quote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is een intern tegenstrijdige post.
WAUW. Ben benieuwd of bijstandboy hier iets tegenover kan zetten.quote:
Je username is al voldoendequote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk mijn postgeschiedenis en je kijkt nergens meer van op ouwe reus.
Je doet net alsof ik voor het eerst in VBL post.quote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk mijn postgeschiedenis en je kijkt nergens meer van op ouwe reus.
quote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
vuurwerk is er pas in december weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |