Bij ons in de familie komen ook geen allergieën voor en N. was er rond de 9 maanden ook al overheen.quote:Op zondag 30 april 2017 16:13 schreef Sylver_ het volgende:
Ah jammer Mies, van de allergie. Toch wel het overwegen waard dat dieet voor een weekje.
ik geloof zelf wel dat het een vorm van verborgen reflux kan zijn. Hij is gewoon niet zo vaak gelukkig en dat doet me pijn. Want hij wil wel.quote:Op zondag 30 april 2017 17:05 schreef WupWup het volgende:
Ik zie een heleboel waarschijnlijkheidsdiagnoses voorbij komen en ik schrik er een beetje van. Sq, in hoeverre heb jij zélf het idee dat er meer aan de hand is?
Maar dan kan het als je stopt dus één van die drie veroorzakers zijn? Lijkt me juist niet handig? Één voor één uitsluiten niet handiger of denk ik dan te simpel?quote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef AwayTL het volgende:
Sylver, als je dan op dieet gaat, vermijdt dan ook soja en ei. Met die drie basis dingen begin je altijd.
Oh en bij V duurde het altijd 5 dagen voordat het geheel uit het systeem was, dus resultaat kan even uitblijven.
niet als je kind voor meerdere dingen overgevoelig isquote:Op zondag 30 april 2017 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar dan kan het als je stopt dus één van die drie veroorzakers zijn? Lijkt me juist niet handig? Één voor één uitsluiten niet handiger of denk ik dan te simpel?
Het is geen oordeel naar jou toe. Ik wil alleen aangeven dat er niet altijd wat is. Sommige baby's zijn bewerkelijker dan andere, althans zo zou ik mijn nummer drie beschrijven. Hij huilt duidelijk meer dan de peuter deed en ik vind zijn gebruiksaanwijzing lastiger te ontcijferen dan van de peuter toentertijd.quote:Op zondag 30 april 2017 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je Wup. Ik weet gewoon niet wat wel en niet normaal is. Ik zie een baby die vooral heel veel aan het vechten lijkt. Is dat normaal? Hoort het er bij? Geen idee. Maar het feit dat het me zo bezig houdt zegt misschien toch wel iéts.
En als ik dan zo'n overbezorgde jonge moeder ben, nou ja dan zij het zo. Maar dat wil ik wel graag weten.
Om die reden zou ik dus niet zo maar met het dieet beginnenquote:Op zondag 30 april 2017 17:58 schreef Sylver_ het volgende:
Pfff, dat wordt veel etiketten lezen![]()
Een weeklang leven op groente en zwarte koffie om het te testen dan maar
Ik zou moederinstinct niet onderschatten.quote:Op zondag 30 april 2017 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je Wup. Ik weet gewoon niet wat wel en niet normaal is. Ik zie een baby die vooral heel veel aan het vechten lijkt. Is dat normaal? Hoort het er bij? Geen idee. Maar het feit dat het me zo bezig houdt zegt misschien toch wel iéts.
En als ik dan zo'n overbezorgde jonge moeder ben, nou ja dan zij het zo. Maar dat wil ik wel graag weten.
amen to this!! En daarnaast wat Franny ook al zegt; je staat niet bekend om je snelle overbezorgdheid, je kunt heel goed benoemen dat er iets mis is met Noud en dat hij zich bovenal heel onprettig voelt, dat lijkt mij reden genoeg om gewoon even te bellen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou moederinstinct niet onderschatten.
Je moedergevoel klopt altijd... Daar ben je moeder voor. Ik hoop dat de huisarts je war verder kan helpen, welke richting dat dan ook op is.quote:Op zondag 30 april 2017 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit nu op mijn laptop ingelogd en zie nu pas dat je twee eendjes hebt als UI, dacht mobiel ingelogd altijd een karper te zienquote:Op zondag 30 april 2017 20:23 schreef Nazil het volgende:
Idd volg je moedergevoel...
Komende tijd ben ik hier onder twee namen: deze en met een 1 er achter. Nieuwe telefoon en ww kwijt. De passmailer is kapot![]()
Nou ja, toen dat gebeurde dusquote:Op zondag 30 april 2017 23:27 schreef Quoi het volgende:
Alles is al gezegd, dus daarom gewoon even eenvoor Sylver en SQ.
Klein vraagje tussendoor voor de ouderebabymoedersWanneer hebben jullie het bedje naar beneden gezet? De laatste twee avonden bij het naar bed brengen gaat er heel bijdehand een handje over het randje heen. Hij kan nog niet zelf gaan zitten hoor, maar wordt wel sterrrrk. Verder rukt hij nog net niet de mobiel van zijn bed. Ofwel: het wordt hier tijd geloof ik
Gewoon voor mijn gemoedsrust.
ja dat ook ja, onrustig in slaap vallen.quote:Op zondag 30 april 2017 23:52 schreef Arja het volgende:
[..]
+1
En toen ik droomde dat ze eruit was gevallen en middenin de nacht ben gaan kijken
zal vast miljoen keer goed gaan, maar Larf is hier keer van bed af gekletterd en dat was zeg maar uhmmmm, hoog zat en vrij hartbrekend en dom en ik droom er nog af en toe vanquote:Op zondag 30 april 2017 23:52 schreef Unihipili het volgende:
He dat zat ik ook te bedenken, hier probeert ze al een tijdje te staan aan de boxrand en die is hoger dan de co-sleeperrand.. Maar daar doet ze het nog niet, als ze wakker wordt is het toch altijd drinken of als er niemand naast ligt, huilen. Maar je weet maar nooit natuurlijk.
Ik kan sowieso geen kusje geven en daarna doorlopen, want dan breekt de pleuris uit.quote:Op maandag 1 mei 2017 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat ook ja, onrustig in slaap vallen.
Box hetzelfde, toen ik dacht "mwahhhh, durf ik nog wel weg te lopen" heb ik snel dat ding naar beneden gemikt.
Enige wat ik jammer vind is dat ik niet meer even voorover kan hangen en een kusje geven
Dan maar als ze wakker is of uit de box is vaker zoenen, platttttzoenen
Oh ja, ook mooie feature datquote:Op maandag 1 mei 2017 00:12 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik kan sowieso geen kusje geven en daarna doorlopen, want dan breekt de pleuris uit.
Ik vind het vooral lastiger om haar nu uit de box te tillen.
Ze heeft iets nieuws. Als ik haar slaapzak aan wil doen steekt ze expres haar beentjes omhoog zodat ik de rits niet dicht kan doen en dan begint ze te schaterlachen
Genieten van de rust en een extra kop koffie die je warm kan opdrinkenquote:Op maandag 1 mei 2017 08:32 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben kindloos.![]()
L. is wennen en dreumes is op maandag altijd op het kdv en ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen.
quote:Op zondag 30 april 2017 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zit nu op mijn laptop ingelogd en zie nu pas dat je twee eendjes hebt als UI, dacht mobiel ingelogd altijd een karper te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kop koffie zetten en op de bank naar de klok kijken. Dan duurt het het langstquote:Op maandag 1 mei 2017 08:32 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben kindloos.![]()
L. is wennen en dreumes is op maandag altijd op het kdv en ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen.
Dat voelt vast gek, alsof je ineens 6 armen hebtquote:Op maandag 1 mei 2017 08:32 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben kindloos.![]()
Ik dacht ook dat het een vis wasquote:
Oh dat ken ik nog van peuter, dan maakte ik een afspraak voor een maand later met het huidige ritme in gedachten en tegen de tijd dat we de afspraak hadden had ze een compleet ander ritme.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:13 schreef Nazil het volgende:
Ik krijg het ook elke keer voor elkaar om een afspraak bij het cb te hebben op het moment dat L moe is en eigenlijk moet slapen. Dat wordt weer gezellig zo.
Hier is het al-tijd tijd voor een fles als we naar het cb moeten of de kinderfysio langskomt.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:13 schreef Nazil het volgende:
Ik krijg het ook elke keer voor elkaar om een afspraak bij het cb te hebben op het moment dat L moe is en eigenlijk moet slapen. Dat wordt weer gezellig zo.
Precies dit dacht ik toen ik het huis weer in liep vanochtend.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:36 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dat voelt vast gek, alsof je ineens 6 armen hebt
Ik heb nu alleen baby, want peuter logeert bij opa en oma, maar dat voelt al gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Boks!quote:Op maandag 1 mei 2017 10:51 schreef Mies_poes het volgende:
Wij hadden ons trouwens voorgenomen om alles voor M. vers te maken en potjes alleen in nood te geven. Maar nu hebben we ontdekt dat ze groente uit een potje heerlijk vindt, terwijl ze het vers niet te eten vindt daar gaat ons voornemen
Hoedan?! Hier wisselt het enorm van de een op de andere dag. Ene dag eet ze zo'n 100 gram gepureerde groente/ fruit en nog een minimale hoeveelheid rapley aangeboden stuff. De andere dag weigert ze alles.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef Nazil het volgende:
L vreet alles. 200 gram vers (nou ja, vers gemaakt daarna in de vriezer) fruit en 200 gram vers groente. En af en toe brood, soms wat joghurt en maisboogjes. Maar alles wat we hem daarnaast laten proeven eet hij ook
Q wat eng! Bah
Boksquote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef Nazil het volgende:
L vreet alles. 200 gram vers (nou ja, vers gemaakt daarna in de vriezer) fruit en 200 gram vers groente. En af en toe brood, soms wat joghurt en maisboogjes. Maar alles wat we hem daarnaast laten proeven eet hij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Svane op 02-05-2017 10:55:37 ]
Ik join je team na-tandjes-gaan-ze-eten! Dat moet gewoon. En anders gewoon zogen tot ze 24 zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:52 schreef Miezziej het volgende:
Hier is eten ook evil.
Maar blaadjes en gras zijn wel lekker. Gekke baby.
Ik houd maar moed dat er ooit tandjes komen en dat het dan vast een stuk beter gaat. (Voor ervaringsdeskundigen waarbij tandjes niets uitmaakten, laat me even in de waan![]()
)
Wat een leuke foto Svane
Wow! Wat een hoeveelheden. Hier wel een stijgende lijn. Ik denk nu gemiddeld zo'n 100g groenten en 100g fruit. En dan aanvullend een flesje van 150cc. En een beetje yoghurt als wij een toetje eten. En een koekje/broodkorst tussendoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef Nazil het volgende:
Q wat eng! Bah
Als je héél vlug kijkt is het precies een karper jonguhquote:
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:02 schreef Miezziej het volgende:
Bewijs dat ze wel blaadjes wil eten:Die vingertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |