abonnement Unibet Coolblue
pi_170594677
Volgens mij zijn de regels trouwens wel zo dat je maximaal 6 personen in beeld mag brengen, dus dat is dan wel een belemmering als je iets van een compilatie wil tonen. Hoe dat dan is voor dezelfde personen op verschillende leeftijden op de achtergrond weet ik niet, maar het zou me niet verbazen als dat ook niet de bedoeling is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zondag 30 april 2017 @ 20:52:41 #252
87554 Cee
Welluk?
pi_170594699
We zouden hier een nummer over moeten schrijven. Met bovenstaande gifjes als projectie op de LED wall.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 april 2017 @ 20:53:26 #253
163650 Greys
pi_170594725
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 april 2017 @ 20:54:34 #254
163650 Greys
pi_170594775
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 20:52 schreef Cee het volgende:
We zouden hier een nummer over moeten schrijven. Met bovenstaande gifjes als projectie op de LED wall.
Love Shine a Light and Shadows
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 30 april 2017 @ 20:58:59 #255
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170594909
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 20:52 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij zijn de regels trouwens wel zo dat je maximaal 6 personen in beeld mag brengen, dus dat is dan wel een belemmering als je iets van een compilatie wil tonen. Hoe dat dan is voor dezelfde personen op verschillende leeftijden op de achtergrond weet ik niet, maar het zou me niet verbazen als dat ook niet de bedoeling is.
UK had vorig jaar toch allemaal selfies van fans op de achtergrond?
  zondag 30 april 2017 @ 21:00:50 #256
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170594982
:o)
  zondag 30 april 2017 @ 21:04:03 #257
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170595089
:o)
pi_170595136
quote:
12s.gif Op zondag 30 april 2017 20:58 schreef Momo... het volgende:

[..]

UK had vorig jaar toch allemaal selfies van fans op de achtergrond?
Hmmm, jammer. Ik had nog even de hoop dat het niet zou mogen (wat eerder volgens mij wel zo was).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 30 april 2017 @ 21:14:03 #259
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170595403
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 21:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hmmm, jammer. Ik had nog even de hoop dat het niet zou mogen (wat eerder volgens mij wel zo was).
Niet meer dan zes mensen op het podium is de regel.
Anders had Frankrijk in 2015 ook een best probleem gehad richting het einde van het nummer. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170595408
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 19:41 schreef Escrotterdam het volgende:

[..]

Zijn lied gaat daar toch ook
niet over .. het lied van de meiden
wel
O`G3ne kiest zelf een lied, waarbij ze weten dat vooraf in ieder interview het verhaal rondom de ziekte van hun moeder ter sprake gaat komen (en wellicht dus ook in de act dmv familiefoto's als we de geruchten van 'Gert' mogen geloven). Ze hoeven dit onderwerp niet aan te snijden in een lied. Het kan de schijn wekken dat je sympathiestemmen probeert te winnen. Dan maakt het in mijn ogen niets uit dat het lied van de Portugese zanger daar niet over gaat. De Portugese zanger vermijd (vermeed tot vandaag) liever het onderwerp over zijn gezondheidsklachten (hart), waar hij vooraf wellicht sympathiestemmen mee zou kunnen winnen.

(Daar ging die post ook over dat het in algemene zin, ongeacht het lied, als belachelijk wordt beschouwd als (Voice) deelnemers vooraf met een zielig persoonlijk verhaal aan komen zetten bij deelname bijv. om zielig gevonden te worden en daarmee voor eigen gewin sympathiestemmen te winnen om beter te scoren. En dat dat niet alleen tegen O`G3ne is gericht.)
pi_170595550
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 20:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanaf het moment dat het lied bekend werd en er daarna in elk interview gezegd werd dat het lied over hun zieke moeder gaat.

Toen ik daarna hoorde dat ze het lied op het ESF wat meer algemeen wilden brengen en niet de nadruk op hun moeder zouden leggen zakte dat gevoel.

Als ze familiefoto's van tonen is dat gevoel weer in alle hevigheid terug.

Maar je doet nu (zo voelt het, correct me if I'm wrong :) ) alsof ik de enige ben die het zo voelt. Ik ben één van de velen hier die het zo voelt. Maakt het niet waar of onwaar of goed of fout, maar wel dat ze dat gevoel kennelijk bij velen oproepen..

Toen bekend werd dat hun vader hun lied had geschreven was hier al gelijk 'oh god, zal je zien dat het over zieke moeder gaat'. En ja hoor.

Het voelt voor mij niet goed om het zó enorm letterlijk te doen allemaal, dat richten op die moeder. Als anderen het prachtig en emotioneel en enorm oprecht vinden zal ik hun mening ook respecteren. :) En velen gaan het prachtig vinden, dat weet ik zeker. Maakt alleen niet dat ik het ook moet vinden.

Weet zo goed als zeker dat ze de finale gaan halen, alleen al op hun stemmen. Ze hebben die familiefoto's niet nodig. Veel te veel in your face.
Wat iemand hierboven al zei: het is wel zo dat de media iedere keer over hun zieke moeder begint. Ik hoor ontzettend vaak in interviews: 'Het nummer gaat over jullie zieke moeder', wat de meiden dan iedere keer weerleggen met: 'Nee, het gaat niet over haar. Het gaat in het algemeen over ziekte en hoe dit ook de omgeving van diegene raakt. En we willen die mensen een hart onder de riem steken blablabla.' Dat ze natuurlijk wel geïnspireerd zijn door hun zieke moeder snap ik op zich wel. Het is een groot thema in hun leven en ik snap wel dat ze daar dan over willen zingen.
Maar inderdaad, ik hoop dat ze erbij blijven dat het een nummer met een positieve boodschap moet zijn en dat we straks geen emotionele familiekiekjes en geacteerde tranen gaan zien.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 april 2017 @ 21:21:49 #262
163650 Greys
pi_170595671
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 21:14 schreef libranl het volgende:

(Daar ging die post ook over dat het in algemene zin, ongeacht het lied, als belachelijk wordt beschouwd als (Voice) deelnemers vooraf met een zielig persoonlijk verhaal aan komen zetten bij deelname bijv. om zielig gevonden te worden en daarmee voor eigen gewin sympathiestemmen te winnen om beter te scoren. En dat dat niet alleen tegen O`G3ne is gericht.)
Ja. Dank je, zo bedoelde ik het ook idd.

Dit heeft niks met Og3ne te maken in mijn geval, ik zou dit met elke artiest zo vinden.
Als Waylon (en iedereen weet dat ik die geweldig vind als artiest) op het Eurovisie bv een lied zou gaan zingen over zijn kind en in elk interview zou noemen dat hij dat kind nooit mag zien en zo mist en als er kinderfotos langs komen tijdens het optreden zou ik het net zo stom vinden. Om maar een raar voorbeeld te noemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 april 2017 @ 21:26:44 #263
163650 Greys
pi_170595836
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 21:18 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Wat iemand hierboven al zei: het is wel zo dat de media iedere keer over hun zieke moeder begint. Ik hoor ontzettend vaak in interviews: 'Het nummer gaat over jullie zieke moeder', wat de meiden dan iedere keer weerleggen met: 'Nee, het gaat niet over haar. Het gaat in het algemeen over ziekte en hoe dit ook de omgeving van diegene raakt. En we willen die mensen een hart onder de riem steken blablabla.' Dat ze natuurlijk wel geïnspireerd zijn door hun zieke moeder snap ik op zich wel. Het is een groot thema in hun leven en ik snap wel dat ze daar dan over willen zingen.
Maar inderdaad, ik hoop dat ze erbij blijven dat het een nummer met een positieve boodschap moet zijn en dat we straks geen emotionele familiekiekjes en geacteerde tranen gaan zien.
Oke, met het eerste gedeelte van je post kan ik het eigenlijk best eens zijn. Het is idd zo wat Soren ook al zei dat de pers er ook vaak over begint. True. Toegegeven.
En zoals ik ook toegaf, toen ze uitlegden dat ze het meer algemeen wilden brengen voor iedereen die met zo'n situatie te maken had of heeft kon ik daar ook nog wel wat mee. Dat viel me mee.

Daarom zou ik het nu des te gruwelijk vinden als dat met die familiefoto's waar blijkt te zijn. Omdat het dan alles wat ik voor mezelf (voor hen) nog een beetje goed kon praten "ach ze brengen het algemeen" in één klap volledig teniet doet en ik het nog meer als uitmelken zou voelen dan eerst.

Het is wat lastig uit te legge hoe hoe ik het bedoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 30 april 2017 @ 21:27:56 #264
368283 ato
pi_170595887
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 21:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Dank je, zo bedoelde ik het ook idd.

Dit heeft niks met Og3ne te maken in mijn geval, ik zou dit met elke artiest zo vinden.
Als Waylon (en iedereen weet dat ik die geweldig vind als artiest) op het Eurovisie bv een lied zou gaan zingen over zijn kind en in elk interview zou noemen dat hij dat kind nooit mag zien en zo mist en als er kinderfotos langs komen tijdens het optreden zou ik het net zo stom vinden. Om maar een raar voorbeeld te noemen.
Waylon is op tv als coach bij It takes two.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 30 april 2017 @ 21:31:10 #265
368283 ato
pi_170596031
Ik baal ervan dat hun repetitie tijd in de middag is.
Ik had wel alle reacties willen zien, net na hun rehearsal 😄

Nou ja wordt later dan...
Life can be a bitch, so like it..
pi_170596037
quote:
14s.gif Op zondag 30 april 2017 21:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Oke, met het eerste gedeelte van je post kan ik het eigenlijk best eens zijn. Het is idd zo wat Soren ook al zei dat de pers er ook vaak over begint. True. Toegegeven.
En zoals ik ook toegaf, toen ze uitlegden dat ze het meer algemeen wilden brengen voor iedereen die met zo'n situatie te maken had of heeft kon ik daar ook nog wel wat mee. Dat viel me mee.

Daarom zou ik het nu des te gruwelijk vinden als dat met die familiefoto's waar blijkt te zijn. Omdat het dan alles wat ik voor mezelf (voor hen) nog een beetje goed kon praten "ach ze brengen het algemeen" in één klap volledig teniet doet en ik het nog meer als uitmelken zou voelen dan eerst.

Het is wat lastig uit te legge hoe hoe ik het bedoel.
Ik snap je wel hoor, ben het ook wel eens over die familiefoto's. En mijn eerste reactie toen ik hoorde dat het lied geïnspireerd was op hun zieke moeder was ook: 'Dit ga je toch niet serieus menen? Alles waar we bang voor waren komt uit'. Maar ik vind dat ze het tot nu toe niet per se aan het uitbuiten zijn. Wat er straks wel of niet gebeurt op het podium moeten we afwachten.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 april 2017 @ 21:51:51 #267
163650 Greys
pi_170596645
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 21:27 schreef ato het volgende:

[..]

Waylon is op tv als coach bij It takes two.
Oh! Dank je, ik dacht dat dat programma pas na de zomer kwam :@ Straks even terugkijken! Vond het vorige seizoen echt heel tof.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 30 april 2017 @ 21:52:55 #268
368283 ato
pi_170596690
Was ook weer erg leuk.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 30 april 2017 @ 21:53:01 #269
43556 miss_dynastie
pi_170596695
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 19:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee en ik zie het ook niet gebeuren dat ie foto's gaat tonen op het scherm van een hartoperatie. Maar hij riep weken dat het niemand iets aanging, z'n management zei dat het verhaal in de roddelkrant over de hartproblemen absoluut niet waar was etc. Waarom dan nu tóch? :@

En ik vind het gewoon zonde dat stel dát ie heel hoog eindigt je dan figuren hebt die zeggen dat het door z'n zielig kwam.

Maar ik zal dr alleen nog over zeuren in het Portugal topic. ;)
Je mag van mij overal zeuren hoor, maar ik vind 't echt geen probleem dat team Portugal er eerlijk over is, en daarmee uit. Ontkennen kan je ook weer opvatten als aandachttrekkerij. Bevestigen, klaar. Maar goed, jij mag het hem kwalijk nemen, ik vind het alleen echt een andere situatie....

Voor mijn gevoel zien/horen we nu veel meer van de eerste rehearsals *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 april 2017 @ 21:56:47 #270
163650 Greys
pi_170596840
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je mag van mij overal zeuren hoor, maar ik vind 't echt geen probleem dat team Portugal er eerlijk over is, en daarmee uit. Ontkennen kan je ook weer opvatten als aandachttrekkerij. Bevestigen, klaar. Maar goed, jij mag het hem kwalijk nemen, ik vind het alleen echt een andere situatie....

Voor mijn gevoel zien/horen we nu veel meer van de eerste rehearsals *O*
Ja na er even over nagedacht te hebben vind ik het idd toch ook wel een iets andere situatie. Duizend keer mysterieus doen in een persconferentie wordt ook strontirritant. Z'n zus heeft er nu voor gezorgd dat hij nu zelf geen vragen hierover meer hoeft te beantwoorden.

Ik snap nog steeds niet waarom ze het dan eerst wel heel erg ontkenden maar misschien hebben ze hem aan z'n verstand gepeuterd dat dit beter is zo.

Oké. Ik laat het.
En ik wacht ook verder dinsdag af voor de foto's. Denk ik. Probeer ik. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 30 april 2017 @ 22:00:41 #271
43556 miss_dynastie
pi_170596974
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 21:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja na er even over nagedacht te hebben vind ik het idd toch ook wel een iets andere situatie. Duizend keer mysterieus doen in een persconferentie wordt ook strontirritant. Z'n zus heeft er nu voor gezorgd dat hij nu zelf geen vragen hierover meer hoeft te beantwoorden.

Ik snap nog steeds niet waarom ze het dan eerst wel heel erg ontkenden maar misschien hebben ze hem aan z'n verstand gepeuterd dat dit beter is zo.

Oké. Ik laat het.
En ik wacht ook verder dinsdag af voor de foto's. Denk ik. Probeer ik. :+
Ik denk dat het oorspronkelijk niet de bedoeling was om zijn zus te sturen. Nu dat moet, kun je moeilijk vol blijven houden dat er niets is. Volgens mij mag dat ook niet zomaar, moet je daar wel een goede reden voor hebben.... je kan dan wel zeggen dat er niets is, maar dat gelooft niemand meer.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 april 2017 @ 22:14:39 #272
163650 Greys
pi_170597355
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat het oorspronkelijk niet de bedoeling was om zijn zus te sturen. Nu dat moet, kun je moeilijk vol blijven houden dat er niets is. Volgens mij mag dat ook niet zomaar, moet je daar wel een goede reden voor hebben.... je kan dan wel zeggen dat er niets is, maar dat gelooft niemand meer.
Dat is ook wel weer zo ja. Met het herniaverhaal kom je dan niet meer weg als de EBU het goedkeurt dat je een hele week mist. Dan had ie zittend kunnen repeteren.

Ik ben gewoon nogal slecht in teleurstellingen en ik zou zó teleurgesteld zijn als zijn (hopelijk voor hem) hoge uitslag bezoedeld zou worden door "pffff, alleen maar zieligpunten gehad". Dus ik ga maar hopen dat dat niet gebeurt. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 30 april 2017 @ 22:17:07 #273
368283 ato
pi_170597425
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 22:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo ja. Met het herniaverhaal kom je dan niet meer weg als de EBU het goedkeurt dat je een hele week mist. Dan had ie zittend kunnen repeteren.

Ik ben gewoon nogal slecht in teleurstellingen en ik zou zó teleurgesteld zijn als zijn (hopelijk voor hem) hoge uitslag bezoedeld zou worden door "pffff, alleen maar zieligpunten gehad". Dus ik ga maar hopen dat dat niet gebeurt. ;)
Ik denk juist meer waardering (punten)
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 april 2017 @ 22:22:35 #274
163650 Greys
pi_170597573
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 22:17 schreef ato het volgende:

[..]

Ik denk juist meer waardering (punten)
Ja maar ik wilde dus dat ie heel hoog zou eindigen door het lied en zijn stem en beetje weirde maar leuke persoonlijkheid. Niet door dit. :D Dat wat jij zegt is dus precies waar ik bang voor ben. _O-

Oké ik ben een zeikerd.
Ik weet het. Mea culpa.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170597691
quote:
Die handen nog steeds :X


Mijn handen staan nu te branden om er mee te gaan photoshoppen. Een bij ofzo :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')