Die zal naar Munchen zijn gegaan als echte fan.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik mis KingRoland wel op een avond als deze
Zo is dat, onze diehardquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zal naar Munchen zijn gegaan als echte fan.
Het is op zich natuurlijk wel een "geld"club, maar wel eentje met een behoorlijk doordacht beleidquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind het leuk dat RB Leipzig het zo goed doet.
Promoveren en 2de worden, dat lukt niet iedereen. Benieuwd of ze volgend jaar echt een uitdager van Bayern kunnen worden. Ze hebben nu nog weinig grote namen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is op zich natuurlijk wel een "geld"club, maar wel eentje met een behoorlijk doordacht beleid
Dan ga ik toch wel voor Lewandowskiquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat hij topschutter worden of Pierre-Emerick Aubameyang?
Ook wel benieuwd of en in hoeverre ze die überhaupt gaan halenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Promoveren en 2de worden, dat lukt niet iedereen. Benieuwd of ze volgend jaar echt een uitdager van Bayern kunnen worden. Ze hebben nu nog weinig grote namen.
Ben bang dat grote namen niet naar Leipzig gaanquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook wel benieuwd of en in hoeverre ze die überhaupt gaan halen
Waarom niet? CL spelen, goed beleid en genoeg budget.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben bang dat grote namen niet naar Leipzig gaan
Voor zover ik weet deugt die scouting daar ook wel weer prima dus ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben bang dat grote namen niet naar Leipzig gaan
Nja, wat zijn grote namenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom niet? CL spelen, goed beleid en genoeg budget.
Denk niet dat er iemand voorafgaand aan dit seizoen 3 spelers van Leipzig kon noemen. Bij Bayern en Dortmund is dat geen probleem.quote:
Kon alleen Selke & Werner. Maar die hadden allebei al Bundesliga gespeeld.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk niet dat er iemand voorafgaand aan dit seizoen 3 spelers van Leipzig kon noemen. Bij Bayern en Dortmund is dat geen probleem.
Internationals bij Duitsland of andere grote landen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:31 schreef Wicky15 het volgende:
Maar Opper, wat voor categorie namen denk je dan aan?
Ik vraag het me af. Maar we gaan het meemaken. Ben wel benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Internationals bij Duitsland of andere grote landen.
Direct ontslaan die man.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
Hoor de commentator zeggen Robben op weg naar
Doe dit nu niet
Hoe kijk je daar naar?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Niet naar een HD stream van Sky Deutschland kijken met een fijne Deutsche commentator
Via een stream die 1,5 minuut achterlooptquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe kijk je daar naar?
Ik heb Fox Sports 2 HD op.
Ik vind het nooit zo fijn om naar Duits te luisteren.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Niet naar een HD stream van Sky Deutschland kijken met een fijne Deutsche commentator
Dat moet je ook niet willen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Via een stream die 1,5 minuut achterloopt
Ik kan er juist wel van genieten eigenlijk, zeker bij Duits voetbalquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo fijn om naar Duits te luisteren.
Tsja, voor die paar potjes Duits voetbal die ik per jaar kijk ga ik geen Foxie International nemenquote:
Beste taal van Dortmund, Gelsenkirchen, Hamburg, Wolfsburg, Leipzig und vielleicht Europaquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo fijn om naar Duits te luisteren.
Moet zeggen dat ik vaker de voorkeur geef aan Bundesliga dan aan de PLquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tsja, voor die paar potjes Duits voetbal die ik per jaar kijk ga ik geen Foxie International nemen
Lekker ijshockey, basketbal, rugby, honkbal, American football, zeilen, tennis en UFC kijken man.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tsja, voor die paar potjes Duits voetbal die ik per jaar kijk ga ik geen Foxie International nemen
Ah, ik ben dan die lulhannes die het een keertje probeert met een PL potje komt en tot de conclusie komt dat het bij de andere wedstrijden ook wel niet zal werkenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet wat geld op een Unibet-account en je hebt permanent kijkplezier bij alle buitenlandse competities buiten de Premier League.
Ik merk wel dat het afgelopen jaar de PL mij ook een stuk minder is gaan interesserenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik vaker de voorkeur geef aan Bundesliga dan aan de PL
Het gros van deze sporten kan me helaas niet al te veel boeienquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lekker ijshockey, basketbal, rugby, honkbal, American football, zeilen, tennis en UFC kijken man.
Gewoon wat inscrollen. Niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, ik ben dan die lulhannes die het een keertje probeert met een PL potje komt en tot de conclusie komt dat het bij de andere wedstrijden ook wel niet zal werken
Al vind ik het nadeel van Unibet dat fullscreen niet zo lekker gaat
Het kan ook wel inderdaad, alleen nog een beetje uitkijken met je activiteitquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon wat inscrollen. Niet zo moeilijk.
[ afbeelding ]
Gewoon om de zoveel minuten een beetje klikken, boeien. Ik heb er toch altijd een tabje naast.quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan ook wel inderdaad, alleen nog een beetje uitkijken met je activiteit
5 eurootje minimaal helaas, daarna hou ik vaak gewoon 1 cent over om alleen live te kunnen kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan ook wel inderdaad, alleen nog een beetje uitkijken met je activiteit
Ik zou hem dan op mijn tweede scherm zetten, dan schiet het er nog wel eens bij inquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon om de zoveel minuten een beetje klikken, boeien. Ik heb er toch altijd een tabje naast.
Ik bedoelde het automatisch afsluiten van die stream als je niet actief bentquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5 eurootje minimaal helaas, daarna hou ik vaak gewoon 1 cent over om alleen live te kunnen kijken
Tweede scherm gebruik ik niet heel snel op een gemiddelde voetbaldag. TV staat in principe altijd wel aanquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou hem dan op mijn tweede scherm zetten, dan schiet het er nog wel eens bij in
[..]
Ik bedoelde het automatisch afsluiten van die stream als je niet actief bent
Ah ja, daar heb ik niet zoveel last vanquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou hem dan op mijn tweede scherm zetten, dan schiet het er nog wel eens bij in
[..]
Ik bedoelde het automatisch afsluiten van die stream als je niet actief bent
Augsburg vind ik ook maar een kut ploeg maar HSV verdient het gewoon om te degraderenquote:Op zaterdag 29 april 2017 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen de kraker Augsburg - HSV
Hoe laat is die?quote:Op zaterdag 29 april 2017 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen de kraker Augsburg - HSV
Dan mis ik hemquote:
Die play offs zijn inderdaad leuk jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan mis ik hem
Wel weer zin in die playoffwedstrijden. Op de een of andere manier kom ik ze ieder jaar weer per ongeluk tegen als ik aan het zappen ben
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
PO en kampioenswedstrijden ga ik wel kijken, andere wedstrijden heb ik eigenlijk al beetje genoeg van. Is weer mooi geweest
Ik zit alweer klaar voor de tweede voorronde EL met de NL PO-winnaarquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
PO en kampioenswedstrijden ga ik wel kijken, andere wedstrijden heb ik eigenlijk al beetje genoeg van. Is weer mooi geweest
Mwah, moet zeggen dat ik dat ook wel heb hoor. Maar als er geen EK/WK is kan ik ook niet wachten tot het weer begintquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat zo raarHeb ik wel vaker aan einde van seizoen
Of Eagles met dat Fair play gebeuren.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit alweer klaar voor de tweede voorronde EL met de NL PO-winnaar
Ja, na paar weken mag het wel weer beginnenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Mwah, moet zeggen dat ik dat ook wel heb hoor. Maar als er geen EK/WK is kan ik ook niet wachten tot het weer begint
Dat was ook wel lachen jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Of Eagles met dat Fair play gebeuren.
In het Emmen stadion
Mja, ik had wel zin in Ajax op zich. Maar voetbal van wat dan het hoogste niveau zou moeten zijn kon me ook even gestolen worden jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, na paar weken mag het wel weer beginnenNa afgelopen EK had ik totaal geen zin in nieuwe seizoen. Pure oogaids opgelopen toen
Ajax heb ik wel gekekenquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, ik had wel zin in Ajax op zich. Maar voetbal van wat dan het hoogste niveau zou moeten zijn kon me ook even gestolen worden ja
Gelukkig was Ajax wel leuk tegen PAOK en Rostovquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja, ik had wel zin in Ajax op zich. Maar voetbal van wat dan het hoogste niveau zou moeten zijn kon me ook even gestolen worden ja
Op een gegeven moment was het niet leuk meerquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax heb ik wel gekekenDat weet ik nog wel, FC Liefering, AFC enzovoorts en maar lachen om posts met BoszOut
Dat wel, maar het Ajaxtopic was even niet te harden toen man manquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Gelukkig was Ajax wel leuk tegen PAOK en Rostov
Helaasquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Bij mij zijn ze nu aan het matten dus ik hoopte even dat Müller een goeie schop uitdeelde
Prima trainerquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:10 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat kan Andries Jonker jou schelen?
Heb hem te weinig als trainer meegemaakt om daarover te kunnen oordelen. Maar ik geloof het graagquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:15 schreef Wicky15 het volgende:
Heb dit wel gezien. Het is weer tijd voor Sons of Anarchy.
Later ouwe reuzen
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:15 schreef Wicky15 het volgende:
Heb dit wel gezien. Het is weer tijd voor Sons of Anarchy.
Later ouwe reuzen
Voor Bayern is dit eigenlijk een doodnormaal jaar ja, misschien zelfs minder dan verwachtquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
Ondanks alles toch een teleurstellend seizoen
Beker en CL was teleurstellend eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor Bayern is dit eigenlijk een doodnormaal jaar ja, misschien zelfs minder dan verwacht
Eigenlijk best raarquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor Bayern is dit eigenlijk een doodnormaal jaar ja, misschien zelfs minder dan verwacht
Dat zegt ook wel weer een en ander over Duitsland natuurlijkquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk best raar
Supercup en landskampioen = normaal
Daarom misschien ook wel positief dat Leipzig erbij is gekomen. Wellicht kunnen ze met Dortmund de concurrentie aangaanquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zegt ook wel weer een en ander over Duitsland natuurlijk
Zou ook beter zijn voor Bayern, beetje concurrentie.quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom misschien ook wel positief dat Leipzig erbij is gekomen. Wellicht kunnen ze met Dortmund de concurrentie aangaan
Dat absoluutquote:Op zaterdag 29 april 2017 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bayern gifjes beste gifjes.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 20:32 schreef TvhN het volgende:
Wat een matig feest in het uitvak.Volgend jaar alsjeblieft eens een andere kampioen.
Het lijkt echt helemaal nergens op bij HSV. Lange en vaak ook hoge ballen op Wood, dat is de tactiek aanvallend gezien.quote:
Daarom moeten ze maar gewoon degraderen. Elk jaar hetzelfde.quote:Op zondag 30 april 2017 16:25 schreef TvhN het volgende:
[..]
Het lijkt echt helemaal nergens op bij HSV. Lange en vaak ook hoge ballen op Wood, dat is de tactiek aanvallend gezien.
Ze vragen er nadrukkelijk om jaquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die 2-2 nog valt.
Dacht dat je weg zou gaanquote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:55 schreef tong80 het volgende:
Mooi net. Iemand neemt na 30 jaar afscheid van die Sportschau als presentator.
Mooi hoe ze het doen.
Köln was ook mooi vrijdag.quote:
Het verlies van Terodde vang je ook niet zomaar op, maar hetgeen Verbeek haalde was toch wel erg matig ja. Gaan ze nog een beetje investeren bij Bochum? Anders denk ik dat het avontuur ergens voortijdig volgend jaar ten einde komt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:35 schreef Idisrom het volgende:
Jan de Jonge is volgend jaar ook co-trainer bij VFL Bochum.
http://www.westline.de/fu(...)eibt-beim-vfl-bochum
Dat houdt in dat men van de zomer nog geen afscheid van Gertjan Verbeek gaat nemen.
VFL Bochum mistte dit jaar de kwaliteit voorin.
Favre breekt wel in stijl met Klopp/Tuchelquote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Tuchel schijnt de deur te worden gewezen bij Dortmund na dit seizoen. Niet om zijn prestaties, maar omdat hij in de organisatie wat gezeik heeft met onder andere Watzke.
Nagelsmann, Favre en Wolf staan daar onder andere op. Favre (OGC Nice) lijkt favoriet en al zelfs een aanbod in beraad te hebben.
Nagelsmann is eigenlijk één a twee seizoenen te vroeg. Laat hem lekker nog een jaar bij Hoffenheim blijven en ervaring opdoen. Anders krijg je zo'n Maaskant 'kroonprins' farce. Kan alleen maar tegen hem gaan werken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Tuchel schijnt de deur te worden gewezen bij Dortmund na dit seizoen. Niet om zijn prestaties, maar omdat hij in de organisatie wat gezeik heeft met onder andere Watzke.
Nagelsmann, Favre en Wolf staan daar onder andere op. Favre (OGC Nice) lijkt favoriet en al zelfs een aanbod in beraad te hebben.
Geen recente in ieder geval. Natuurlijk prima als je er eentje aanmaakt maar het is imo ook best omdat hier te besprekenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen 2. bundesliga topic? Of is daar geen interesse voor?
Samen met de Championship wat mij betreft de mooiste competities van de wereld. Klinkt vreemd, maar vind de lagere divisies van beide toplanden veel leuker en interessanter.
Union heeft het de afgelopen weken keihard af laten weten, gaan helaas 4e wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen 2. bundesliga topic? Of is daar geen interesse voor?
Samen met de Championship wat mij betreft de mooiste competities van de wereld. Klinkt vreemd, maar vind de lagere divisies van beide toplanden veel leuker en interessanter.
Leuk dat je de users mee laat beslissenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Maken we er een Duits voetbaltopic van ofzo
Voor Union alleen maar goed dat ze niet promoveren.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Union heeft het de afgelopen weken keihard af laten weten, gaan helaas 4e worden
Bundesliga en 2. Liga of zoiets?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen recente in ieder geval. Natuurlijk prima als je er eentje aanmaakt maar het is imo ook best omdat hier te bespreken
Maken we er een Duits voetbaltopic van ofzo
Waarom niet, Darmstadt heeft toch ook twee seizoenen meegedaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor Union alleen maar goed dat ze niet promoveren.
Dan zou ik gewoon lekker al het Duitse voetbal hier bespreken. Het zal ook geen giga aantallen aantrekken, dus het kan wel bij elkaar imo. We kunnen het altijd proberen tochquote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bundesliga en 2. Liga of zoiets?
Weet niet of er meer mensen interesse in hebben?
Dan gaat de cult er een beetje vanaf. Club is als ik me niet vergis in handen van supporters en die vinden het eigenlijk best een dilemma om te promoveren. Las pasgeleden een quote van de coach toen ze nog 2e stonden dat hij waarschijnlijk de eerste coach ging worden die ontslagen ging worden bij promotiequote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:50 schreef MCH het volgende:
Waarom niet, Darmstadt heeft toch ook twee seizoenen meegedaan.
Staat Favre in Duitsland niet bekend als een coach die snel iets kan bereiken maar waar de koek na 1.5 seizoen wel weer op is?quote:
Ja. Alleen bij Gladbach ging het iets langer goed.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Staat Favre in Duitsland niet bekend als een coach die snel iets kan bereiken maar waar de koek na 1.5 seizoen wel weer op is?
Hannover - Sturtgart plannen op speeldag 33quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:01 schreef XL het volgende:
Als Hannover zondag 3-0 bij Stuttgart wint, Braunschweig met 2-0. Dan krijgen we een zeer interessante laatste speelronde.
Jammer. Zie veel liever Hannover en Stuttgart terug.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Braunschweig nog tegen de nummer 17 en 18 moet. Die maken echt een dikke kans op de Bundesliga.
Wie had dat voor aanvang van dit seizoen gedacht
Kan toch nog?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 08:10 schreef TvhN het volgende:
[..]
Jammer. Zie veel liever Hannover en Stuttgart terug.
HSV mag van mij wel in de Bundesliga blijven.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 08:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan toch nog?
Hannover - Hamburger SV in play offs zou epic zijn. Rivaal knikkert de dino uit de BL.
En Braunschweig, dat stadion man. Ik krijg een klein stijfje.
Ja maar ze moeten wel even billen knijpen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 08:18 schreef TvhN het volgende:
[..]
HSV mag van mij wel in de Bundesliga blijven.
Wie denk je dat bij Bayern dan in de basis zou staan van Leipzig?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:13 schreef Dejannn het volgende:
Ik vrees wel een beetje dat het wachten is voordat Bayern dat hele Leipzig gaat leegkopen.
Valt denk ik (voorlopig) wel mee. Waarschijnlijk gaan ze deze zomer alleen nog voor Alexis Sanchez en Verratti.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:13 schreef Dejannn het volgende:
Ik vrees wel een beetje dat het wachten is voordat Bayern dat hele Leipzig gaat leegkopen.
Het draait niet zo zeer om de basis, die Gotze moesten ze ook per se hebben en werd ook geen basisspeler uiteindelijk. Bij Hoffenheim hebben ze Süle en Rudy alvast gecontracteerd en die zullen ook geen basisspelers worden. Misschien Süle in de toekomst welquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wie denk je dat bij Bayern dan in de basis zou staan van Leipzig?
O ik zag op livescores 2-1 staan maar nu weer 1-1quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Schalke 2-1 in de 95e minuut tegen HSV afgekeurd als ik het goed heb?
Tegen wie moeten ze? Eigenlijk moeten ze daar echt eens degraderenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:28 schreef Dejannn het volgende:
HSV zal wel weer ontsnappen uiteindelijk (zij het via een play-off), is een beetje het standaard recept geweest de laatste jaren.
Volgende week nog tegen Wolfsburg, zoals Wicky15 al had gepost.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen wie moeten ze? Eigenlijk moeten ze daar echt eens degraderenwat een wanbeleid daar al jaren
Ja ik bedoelde in die play-offs dan, maar dat is ook nog spannend zoals het er nu naar uitziet. Of Braunschweig of Hannoverquote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:34 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Volgende week nog tegen Wolfsburg, zoals Wicky15 al had gepost.
En dit hoop ik stiekem ook. Ik denk gewoon dat het het beste voor de club uiteindelijk is, zo kan er eens goed schoon schip worden gemaakt en zal men noodgedwongen verder moeten met wat jongere talenten denk ik. De club heeft namelijk een prima jeugdopleiding.
Helaas komen ze dus elke keer net op het nippertje weg, kan me nog zo'n play-off duel herinneren waarin ze over twee wedstrijden tegen de nummer 3 van de 2. Bundesliga echt verschrikkelijk waren en uiteindelijk in de 119e minuut de winnende maakte
Zie trouwens dat ze vandaag ook weer in de 90e minuut hebben gescoord, het zal eens niet. Die ploeg kan een heel seizoen bagger spelen en als men dan degradatie moet ontlopen valt echt alles net voor ze de juiste kant op.
Wat een (west)falenquote:Op zondag 14 mei 2017 17:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mensen hadden het gisteren al over eventuele promotie van Braunschweig, maar het is vandaag totaal verkeerd afgelopen. Maarliefst 6-0 (!) onderuit gegaan bij het in degradatienood verkerende Arminia. Intussen wint Hannover van Stuttgart en met nog 1 ronde te gaan alle 2 de ploegen 3 punten voor op Braunschweig.
Aaaah kut ja, Lahm neemt afscheid. Zonde, echt zonde.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 10:59 schreef TvhN het volgende:
Vanmiddag HSV - Wolfsburg, Dortmund - Bremen, laatste wedstrijd Xabi Alonso en Lahm.
Wat een genot.
Nee, HSV - Wolfsburg is op FS2, Bayern op FS3, Dortmund op FS5. FS4 heeft tennis en FS1 een docu over Dirk Kuyt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:57 schreef Wicky15 het volgende:
Alleen FOX heeft geen Duits schakelkanaal he?
Wie? De club? Of de supporters?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze omgaan met Tuchel vandaag bij zijn laatste wedstrijd als kootsj.
Dat is allang duidelijk ook al is het niet officieel. Ze hebben al genoeg gesprekken met Lucien Favre gehad.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie? De club? Of de supporters?
Is nog niet officieel toch? Heeft het toch niet echt waar kunnen maken.... kijken waar hij na deze zomer naartoe gaat.
Tuchel naar Arsenal?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze omgaan met Tuchel vandaag bij zijn laatste wedstrijd als kootsj.
Hoe bedoel je? Als reden van zijn vertrek? Hij ligt overhoop met Watzke en ook enkele, schijnt 7, spelers hebben het vertrouwen in hem opgezegd. Het is nogal een stille man en PR-technisch niet het meest ideale persoon. Hij geeft alleen 'verplichte' interviews, voor de rest stort hij zich volledig op zijn vak en daarin is hij wel vrij open naar iedereen die hem met inhoudelijke adviezen of discussiepunten benadert.quote:
Hij gaat wel weg, dat lijkt me duidelijk. Maar er waren ook geruchten dat Arsenal interesse in hem zou hebben. Zou dat een goede zet vinden voor beide partijen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als reden van zijn vertrek? Hij ligt overhoop met Watzke en ook enkele, schijnt 7, spelers hebben het vertrouwen in hem opgezegd. Het is nogal een stille man en PR-technisch niet het meest ideale persoon. Hij geeft alleen 'verplichte' interviews, voor de rest stort hij zich volledig op zijn vak en daarin is hij wel vrij open naar iedereen die hem met inhoudelijke adviezen of discussiepunten benadert.
Als ik het moest zeggen; zou ik Tuchel nog niet naar Arsenal laten gaan. Datzelfde zie je met Guardiola, zijn rolmodel. Ik durf er geld op te zetten dat hij het dan nog niet eens een seizoen volhoudt.
Dan ga ik toch maar voor HSV - Wolfsburg.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, HSV - Wolfsburg is op FS2, Bayern op FS3, Dortmund op FS5. FS4 heeft tennis en FS1 een docu over Dirk Kuyt.
Ik hoop op degradatie voor HSVquote:Op zaterdag 20 mei 2017 15:38 schreef Wicky15 het volgende:
Wie is er hier voor Wolfsburg en wie voor HSV?
Er staat een prutser bij Werder eigenhandig buitenspel op te heffen. Die 1-1 is wel gewoon terecht.quote:
Zeker, maar wil dat Bremen wintquote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat een prutser bij Werder eigenhandig buitenspel op te heffen. Die 1-1 is wel gewoon terecht.
Wil ik ook. Favre loodst Dortmund toch wel door de CL Play-offs heen. Hoffenheim krijgt een loodzware loting met een Napoli, Liverpool of Sevilla.quote:
Of Ajax.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil ik ook. Favre loodst Dortmund toch wel door de CL Play-offs heen. Hoffenheim krijgt een loodzware loting met een Napoli, Liverpool of Sevilla.
Liever Hoffenheim in de voorrondes dan is Ajax geplaatst in die voorronde mochten we de EL niet winnen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil ik ook. Favre loodst Dortmund toch wel door de CL Play-offs heen. Hoffenheim krijgt een loodzware loting met een Napoli, Liverpool of Sevilla.
Is achteraf altijd zo hahaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan toch de verkeerde wedstrijd uitgekozen
Welk schakelkanaal?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is achteraf altijd zo haha
Ik kijk via het schakelkanaal, kon niet kiezen.
Speel je 'Tor in Wattenscheid'?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is achteraf altijd zo haha
Ik kijk via het schakelkanaal, kon niet kiezen.
Wie zegt dat danquote:Op zaterdag 20 mei 2017 17:09 schreef Klopkoek het volgende:
Lahm heeft een excellente carrière gehad maar wordt echt overschat. Nee, nee en nog eens nee. Het is geen Beckenbauer, Muller of Matthaus.
Zullen nog wel winnenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 17:10 schreef Dejannn het volgende:
HSV - Wolfsburg maar even opgezet, benieuwd hoe HSV dit keer de dans gaat ontspringen. Zij het niet nu, dan wel in de play-off.
Voorbeelden te over maar zelfs een 'kwaliteitskrant' als die Zeit gaat met de hype mee.quote:
Het bekende duitse drinkspel voor de bundesligakonferenz!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
??
Bedoel je de commentator die er telkens door heen schreeuwt als ergens is gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |