Maar ik denk dat het veel mensen niet eens uitmaakt of het dan van zo'n hoog niveau is als het zo op en neer golft. City-Monaco was toch ook briljant, ook al hebben we schijt aan beide clubsquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijden zie je gewoon nooit op hoog niveau, dat is het hele punt.
Nee hoor, ook genoeg buitenlanders die er van genoten hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De neutrale Nederlandse toeschouwer*
Volgende week ESF genotquote:
City en Dortmund hebben verdedigen niet in hun woordenboek staan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Hoe is Monaco ooit zo ver gekomen.
Juventus gewoon vele klasses beter en terecht gewonnen.
Verdedigend ijzersterk, aanvallend ook heel sterk.
Voor mij gewoon favoriet voor de CL.
Oh verrassendquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Hoe is Monaco ooit zo ver gekomen.
Juventus gewoon vele klasses beter en terecht gewonnen.
Verdedigend ijzersterk, aanvallend ook heel sterk.
Voor mij gewoon favoriet voor de CL.
Leuke ondertitelquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, jammer dat Ziggie Southampton v Arsenal niet uitzendt tijdens ATL-RMA volgende week.
Van dit United mag je dat zeker niet verwachten. Veel meer van Celta.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gaat kwalitatief hoogstaand worden(not)
quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En aan het eind wint een vrouw met baard.
Wordt echt zo'n wedstrijdje om even over te gaan slaan, geen kwaliteit en weinig hoop op mooi voetbal. Je moet al wat met 1 van die ploegen hebben.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Van dit United mag je dat zeker niet verwachten. Veel meer van Celta.
Denk ik ook, Bianconeri. Misschien dat ik lekker een documentaire over het Milan van de jaren 90 aanzet. Nog altijd tranen als ik er aan terugdenk. Wat had het leven destijds machtig moeten gewest in Milaan. Onvoorstelbaar wat een klasse. Tears in my eyes, no words, unreal football, what can i say.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wordt echt zo'n wedstrijdje om even over te gaan slaan, geen kwaliteit en weinig hoop op mooi voetbal. Je moet al wat met 1 van die ploegen hebben.
Ach misschien als ik thuis ben even op de achtergrond op.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Jr en Caland sloegen onzin uit.
Je.Verwacht.Het.Niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |