Foutenfestivals staan vaak gelijk aan spanning.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
Nee EL is echt 8 van de 10 keer aids.
Al was vanavond misschien wel het leukste foutenfestival ooit.
Toen had je AC/Inter en een paar Engelse clubs er nog standaard bij iddquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger had je wel meer variatie volgens mij
Zo'n open wedstrijd is gewoon heerlijk om te kijken. Liever twee ploegen die aanvallen, dat is voetbal. Goals makenquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Foutenfestivals staan vaak gelijk aan spanning.
Al moet je het wel aan kunnen om door al dat geblunder heen te kijken.
Als er veel doelpunten vallen is dat nog eens vol te houden.
Ik snap je punt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niveauverschil is enorm, maar liever dat dan elk jaar Real/Barca/Bayernaids
Nu kwam Liverpool-Chelsea ook wel vaak voor. Maar dat waren ook geweldige wedstrijdenquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toen had je AC/Inter en een paar Engelse clubs er nog standaard bij idd
Ik hoef echt niet alweer de Realtrein en de Barcatrein in de halve finale te zien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit jaar is het niveauverschil in de halve finales te groot.
Bayern - Atléti, Real - Juventus waren vorig jaar en het jaar daarvoor echt schitterende tweeluiken. Het zit hem echt niet alleen in de zesentachtigste keer affiche dit affiche dat. Ook gewoon aan de speelstijl van ploegen.
Meh, het veld werd in z'n gehele lengte gebruikt volgens mij. Dat is vooral heel erg slecht, maar wel leuk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n open wedstrijd is gewoon heerlijk om te kijken. Liever twee ploegen die aanvallen, dat is voetbal. Goals maken
Maar CL kun je nog voetbal noemen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
In CL zit je gewoon naar zoveelste pot van Real Madrid, Barcelona, Atletico, Bayern, Juventus te kijken. Jaar in, jaar uit. Sommigen spelen dan nog wel leuk en aardig maar op een gegeven moment is het wel genoeg.
Deze wedstrijd oogt slomer dan Ajax-Lyonquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik snap je punt.
Dat is wel het leuke aan de EL, het is gewoon heel verschillend elke keer.
En de CL is vrij standaard met een Real, Barca, Bayern en Juve als overduidelijke top 4.
Waarbij je de rest van de ploegen ook nog wel aardig kunt invullen.
Maar toch... Al dat geblunder de hele tijd. Die slome wedstrijden.
De spanning brengt dan nog wel wat (soms).
Plus dat er nooit een ploeg in zit waar ik iets mee heb.
Net zoals City-Monaco. Natuurlijk is het verdedigen slecht en worden er fouten gemaakt maar dat krijg je als je vlot druk zet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, het veld werd in z'n gehele lengte gebruikt volgens mij. Dat is vooral heel erg slecht, maar wel leuk.
Ajax - Lyon was een wedstrijd vol defensieve fouten maar wel een heerlijk aanvallend tempoquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd oogt slomer dan Ajax-Lyon
En aangezien dat ook veel kracht kost maken spelers ook meer fouten. Dat is normaalquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax - Lyon was een wedstrijd vol defensieve fouten maar wel een heerlijk aanvallend tempo
Heb Juve dit seizoen juist veel zien spelen..quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij het Italiaanse voetbal niet echt volgt?
Juventus is geen ploeg wat afwachtend en verdedigend is ingesteld.
Al zullen ze tegen de grote ploegen in de CL niet zo zeer de spel makende ploeg zijn.
Maar aanvallend is Juventus gewoon erg sterk, en verdedigend de beste ploeg van het moment.
Mwah, is Real kwalitatief wel beter dan Juve?
Verdedigend vind ik Juve beter.
Aanval van Juve vind ik beter. Middenveld zou wellicht naar Real kunnen gaan.
Kleine nuance: Meer goals maken dan je tegenstander.quote:
Ik heb eerder het idee dat ik het vervelend vind dat een Real Madrid niet eens meer 'goed' hoeft te spelen om door te gaan in de CL. Die squaddepth is te ziekelijks als je doordeweeks ze nog ziet spelen tegen Depor la Coruna vorige week. Nog leuker dan het echte Real. Wat een voetballers. Daar geniet ik van. Van dit Real toch iets minder op de een of andere manier.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet alweer de Realtrein en de Barcatrein in de halve finale te zien.
Dit seizoen was de Barcatrein wel heel dramatisch ja, totaal ontspoord. Maar de afgelopen jaren was dat toch wel de sterkste ploeg die er rondliep,, dunkt mijquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ik het vervelend vind dat een Real Madrid niet eens meer 'goed' hoeft te spelen om door te gaan in de CL. Die squaddepth is te ziekelijks als je doordeweeks ze nog ziet spelen tegen Depor la Coruna vorige week. Nog leuker dan het echte Real. Wat een voetballers. Daar geniet ik van. Van dit Real toch iets minder op de een of andere manier.
Je gedram over FC Barcelona begint ook wat debiel te worden. Die worden al twee jaar op rij tactisch overklast en het ziet er naar uit dat ze Laurent fucking Blanc, choker met PSG, als eerste contact mee hebben gelegd.
Maar de neutrale toeschouwer ziet liever zo'n pot als Ajax vandaag denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kleine nuance: Meer goals maken dan je tegenstander.
Ik kan ook wel genieten van spannende wedstrijden met veel goals.
Maar om je dan dood te ergeren aan al dat geblunder.
Dan zie ik liever zo'n aanval als de 0-1 van Juventus en dan wat minder goals.
Vorig jaar werden ze gewoon overklast. In 2015 was het voetbal nog niet zo aangetast als Enrique dat in de twee seizoenen erna heeft afgebroken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit seizoen was de Barcatrein wel heel dramatisch ja, totaal ontspoord. Maar de afgelopen jaren was dat toch wel de sterkste ploeg die er rondliep,, dunkt mij
Als je Juve vaak hebt zien spelen dan weet je dat het geen afwachtend en verdedigend spelende ploeg is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:31 schreef PSVCL het volgende:
Heb Juve dit seizoen juist veel zien spelen..
Daarom juist,ga je tegen Real afwachtend en verdedigd spelen wordt je afgestraft (zie Atelti gister).. vandaar dat ik denk dat Juve het over 1 wedstrijd heel lastig zal krijgen als ze hun favorieten spelletje gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |