Ik wacht al 117 jaarquote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Arme achterban, weer 125 jaar wachten.
1 goede wedstrijd gespeeldquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Pascalus het volgende:
Toch maar goed dat Feyenoord Ron Beton niet opgepakt heeft
Dat is meer iets voor de politiequote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Pascalus het volgende:
En nog is het schandelijk dat ie niet mocht meetrainen. Maar goed, kampioen enzo.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef Pascalus het volgende:
Een 2.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie en ik geven deze woordgrap een 5.
quote:
Allebeiquote:Op maandag 1 mei 2017 20:41 schreef Merkie het volgende:
Toch denk ik dat het een fout is van de verdedigers. Van Wolfswinkel kan ongehinderd op die bal aflopen, geen verdediger die hem niet even een schouwerduw geeft.
Terwijl hij het moment ervoor nog die verdediger van zich af duwt.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:41 schreef Merkie het volgende:
Toch denk ik dat het een fout is van de verdedigers. Van Wolfswinkel kan ongehinderd op die bal aflopen, geen verdediger die hem niet even een schouwerduw geeft.
Ik neem het mee naar achter en ga deze kritiek analyseren en tot mij nemen om vervolgens mijn strategie aan te passen.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie en ik geven deze woordgrap een 5.
Linkquote:Op maandag 1 mei 2017 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
OHHHHHH DAAAR IS HIJ HOOR DE ENIGE ECHTE J-D
Snap ik, maar opzich moet je als een keeper ook wel een beetje op je verdedigers kunnen vertrouwenquote:
Niemand gaat echt vrijuit, maar ik weet zeker dat Krul bij Feyenoord, Ajax of PSV deze bal altijd simpel had gevangen zonder een spits die ineens uit het niets opduikt.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terwijl hij het moment ervoor nog die verdediger van zich af duwt.
In de 5 moet altijd voor de keeper zijnquote:Op maandag 1 mei 2017 20:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Snap ik, maar opzich moet je als een keeper ook wel een beetje op je verdedigers kunnen vertrouwen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |