dit topic is gewoon fantastisch.quote:
Bijna. Je krijgt nog een kans van mijquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:15 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat loop je negatief te doen.kan dat zomaar?
Tyquote:Op zaterdag 29 april 2017 12:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dit topic is gewoon fantastisch.heel goed gedaan.
mijn dag is weer goed vandaag.
Betekent*quote:
Dat zei je moeder ook gisteravond.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:15 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Bijna. Je krijgt nog een kans van mij
waarom moet jij altijd de sfeer verpesten?quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook gisteravond.
De zweer🤣quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom moet jij altijd de zweer verpesten?
ga maar wegquote:
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
Heb jij werk ofzo?quote:
Ik werk alleen met je moederquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
en ik zei tegen jouw moeder dat haar reet te dik was.
quote:...maar niet heus HAAAAAAA!
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
Leer Nederlands en ook zelfstandig schijten.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar waarom heeft jouw moeder zo'n dikke reet eigenlijk?mag ik die vraag even stellen aan jou BonneTugss?
ja maar geef eens antwoord.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Leer Nederlands en ook zelfstandig schijten.
Je moeder geeft al antwoordquote:
nou nee eigenlijk niet.quote:
Je Shift-toets is stuk. Hier heb je een paar hoofdletters:quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:39 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nou nee eigenlijk niet.................................................................ik wacht nog steeds op jouw antwoord.
nou wat aardig van jou... RegenWorm.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je Shift-toets is stuk. Hier heb je een paar hoofdletters:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Geen dank. Graag gedaan.
Nee, dat mag je niet.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:42 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nou wat aardig van jou... RegenWorm.mag ik je hartelijk bedanken?
Opbokken, noob.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:44 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar ik doe het toch....bedankt!
Je lijkt een of ander complex te hebben. Heeft je moeder nooit van jou gehouden, of heeft ze je achtergelaten toen je klein was?quote:
Geen friet iigquote:Op zaterdag 29 april 2017 12:51 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Je lijkt een of ander complex te hebben. Heeft je moeder nooit van jou gehouden, of heeft ze je achtergelaten toen je klein was?
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:51 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Je lijkt een of ander complex te hebben.
Dat zei je moeder ook vannacht!quote:
Jouw piemel stinkt naar de schijt van je vriend.quote:
DE baas is er.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:24 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jouw piemel stinkt naar de schijt van je vriend.
hij is niet geadopteerd hoor. nog erger....hij is in de prullenbak gevonden....midden in de achterbuurten van portugal. sneu he?quote:
jouw gezicht stinkt naar een zure kut.quote:Op zaterdag 29 april 2017 21:24 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jouw piemel stinkt naar de schijt van je vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |