Neem het initiatief Twister. Hier effectief mee om kunnen gaan is ook belangrijk voor later.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:51 schreef TwisterNederland het volgende:
"Ik ga het afmaken en inleveren"
9 minuten voor deadline nog niks ingeleverd. Wat een geweldige groepsgenoten heb ik toch
Ik heb woensdag tentamen dus heb even andere prioriteiten op het moment. En aangezien ze de basisconcepten van wetenschappelijk onderzoek (1) door elkaar gebruiken en (2) foutief gebruiken vraag ik mij af of het wel iets is wat ik op moet lossen.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neem het initiatief Twister. Hier effectief mee om kunnen gaan is ook belangrijk voor later.
Tenzij je als groep wordt afgerekendquote:Op maandag 1 mei 2017 11:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb woensdag tentamen dus heb even andere prioriteiten op het moment. En aangezien ze de basisconcepten van wetenschappelijk onderzoek (1) door elkaar gebruiken en (2) foutief gebruiken vraag ik mij af of het wel iets is wat ik op moet lossen.
Het is voor mijzelf op dit moment niet waard om daarvoor een tentamen te verneuken omdat anderen basisconcepten niet snappen.quote:
Dat zou echt chill zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:48 schreef _JdM_ het volgende:
Ondanks dat je groepsgenoten het verneuken... Het is ook in je eigenbelang om groepswerk voldoende af te ronden...
Bij ons werd het op een gegeven moment zo irritant dat de docent er maar bij gehaald werd. Uiteindelijk een onvoldoende gekregen voor het groepsverslag, waarbij de overigen als eerste aan zet mochten om het te verbeteren.
Daarnaast: officieel ben ik door naar de eerste rond voor een baan bij de manager en initator van mijn afstudeeropdracht. Met een beetje geluk mag ik straks vervolg geven aan mijn eigen opgestelde aanbevelingen
Ah bummer. Dan rest je niks anders dan die groepsgenoten een paar klappen te verkopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb woensdag tentamen dus heb even andere prioriteiten op het moment. En aangezien ze de basisconcepten van wetenschappelijk onderzoek (1) door elkaar gebruiken en (2) foutief gebruiken vraag ik mij af of het wel iets is wat ik op moet lossen.
Ze verdienen het wel, maar een strafblad is het mij niet waard.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah bummer. Dan rest je niks anders dan die groepsgenoten een paar klappen te verkopen.
Begin een gesprekquote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef Kaas- het volgende:
Al paar keer oogcontact met de leuke twink-yup tegenover me in de trein, maar betekent dat nou dat er iets bloeit of dat ik gewoon awkward lang naar iemand staat? Vragen, vragen.
Dat was mijn eerste draft.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat was vorige week toch al zo?Of was dat iets anders. Hoe dan ook, chill.
Ordinair :squote:Op maandag 1 mei 2017 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Begin een gesprek
Geef hem je telefoonnummer
Afspreken
Neuken
Ohwwwwquote:Op maandag 1 mei 2017 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste draft.Nu is het definitief af.
Thanks. Moet alleen nog een presentatie geven en een uurtje verdedigen, dan ben ik helemaal klaar.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ohwwww
Dat is zeker chill dangefeliciteerd
En dan BSc-genotquote:Op maandag 1 mei 2017 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Thanks. Moet alleen nog een presentatie geven en een uurtje verdedigen, dan ben ik helemaal klaar.
Nee, dan moet ik nog een vak van 3 punten halen.quote:
Oh bummer. Wanneer is dat? Nog voor de reis?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik nog een vak van 3 punten halen.
Eind mei gelukkig. Wordt een extra herkansing voor gefixt.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh bummer. Wanneer is dat? Nog voor de reis?
Of die denkt "Is dat nou die Kaas van Fok/Grindr of niet"quote:Op maandag 1 mei 2017 18:13 schreef Kaas- het volgende:
Al paar keer oogcontact met de leuke twink-yup tegenover me in de trein, maar betekent dat nou dat er iets bloeit of dat ik gewoon awkward lang naar iemand staat? Vragen, vragen.
Aight, binnen een maand alsnog BSc-genot dus.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eind mei gelukkig. Wordt een extra herkansing voor gefixt.
Dat laatste is onmogelijk. Eerste zou wel grappig zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:29 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Of die denkt "Is dat nou die Kaas van Fok/Grindr of niet"
Sorry, ik was het nietquote:Op maandag 1 mei 2017 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat laatste is onmogelijk. Eerste zou wel grappig zijn.
En ik kan mezelf ook niet echt een twink meer noemenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik, hij stapte net uit terwijl we nog niet in Rotterdam zijn.
Wel een yup?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En ik kan mezelf ook niet echt een twink meer noemen.
Wat is een jup?quote:
Yup: Young urban professional. Twink in pak en stropdas. Toekomstige Kaas (Denk ik althans)quote:
Ik ben geen twink.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:01 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Yup: Young urban professional. Twink in pak en stropdas. Toekomstige Kaas (Denk ik althans)
Nee dat hoort er wel bij.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jeetje. Mag ik ook een Yup zijn zonder in pak te lopen?
Wie de fuck loopt er nu weer 24/7 in pak?quote:
Alleen als je er een string onder draagt.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:04 schreef G-Pier het volgende:
Telt een uniform-pak ook als een pak voor een yup? Want dan ben ik er eentje
Niemand, maar een yup draagt er op z'n minst wel altijd eentje op z'n werk.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wie de fuck loopt er nu weer 24/7 in pak?
Nee want je woont in een dorp en hebt geen fulltime baan voor een jonge hoogopgeleide.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:04 schreef G-Pier het volgende:
Telt een uniform-pak ook als een pak voor een yup? Want dan ben ik er eentje
Ik ken voldoende young professionals die hoog opgeleid zijn, maar tegenwoordig draag je eigenlijk enkel in bepaalde vakgebieden nog vaak een pak.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand, maar een yup draagt er op z'n minst wel altijd eentje op z'n werk.
Dit. Godzijdank alleen de managers.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ken voldoende young professionals die hoog opgeleid zijn, maar tegenwoordig draag je eigenlijk enkel in bepaalde vakgebieden nog vaak een pak.
Ho evenquote:Op maandag 1 mei 2017 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee want je woont in een dorp en hebt geen fulltime baan voor een jonge hoogopgeleide.
Binnenkort ook Nederlandse les op die hoogte?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:08 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ho even. Ik ben hoog opgeleid. Letterlijk. Althans ik wordt op het moment hoog opgeleid. Op 10km hoogte. Beat that
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Binnenkort ook Nederlandse les op die hoogte?
Werk jij btw nog naast je master of heb je dat ff een jaartje stopgezet?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ken voldoende young professionals die hoog opgeleid zijn, maar tegenwoordig draag je eigenlijk enkel in bepaalde vakgebieden nog vaak een pak.
Nee, ik stream fulltime.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werk jij btw nog naast je master of heb je dat ff een jaartje stopgezet?
Nee Twitch.quote:
Wie wil er nou nog een yup zijn?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niemand, maar een yup draagt er op z'n minst wel altijd eentje op z'n werk.
Goed genederlandstquote:Op maandag 1 mei 2017 21:40 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik merk dat ik aan vakantie toe ben, merk ik al
Geen idee. Was gewoon een naar mijn mening algemeen bekend woord waarmee ik een knappe jongen beschreef en ineens duiken er tien homo's met een mening over dat woord op af, alsof dat een belangrijk onderdeel van die post was. Ach ja.quote:
*insert genuanceerde mening*quote:Op maandag 1 mei 2017 20:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
*maatpakquote:Op maandag 1 mei 2017 22:46 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik vind een man in een goed pak wel mooi.![]()
En het komt ook weer een beetje terug.
Iedereen toch?quote:Op maandag 1 mei 2017 22:46 schreef Great-Expectations het volgende:
Deze comment gemist. Waarschijnlijk waar.quote:Op zondag 30 april 2017 12:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx noemt mij vaak discreet ondeugend
ben al tijdje afgehaaktquote:Op dinsdag 2 mei 2017 00:35 schreef Kaas- het volgende:
Omg omg omg trailer House of Cards S5 online
Nog maar 28 dagen mensen!
Kan me niet voorstellen dat dat hele leuke of interessante dates zullen worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb nu een match van 18 die eindexamen gaat doen lol
In een goed stijlvol pak ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 22:46 schreef Great-Expectations het volgende:
Dat zijn trouwens twee sectoren waarin compleet verschillende pakken gedragen worden. Blijft dan sowieso niet veel meer over, dus vraag me af welke pakken je dan wel stijlvol vindt?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In een goed stijlvol pak ja.
Niet zo'n suf salesman/finance pak.
Ligt ook aan de combi met overhemd en das.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens twee sectoren waarin compleet verschillende pakken gedragen worden. Blijft dan sowieso niet veel meer over, dus vraag me af welke pakken je dan wel stijlvol vindt?
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:58 schreef TwisterNederland het volgende:
Benen omhoog en broek uit vanaf dan.
Blonde twinks zijn wel leuk, maar dat ben ik helaas niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:11 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Dat hangt er misschien ook vanaf of je een blonde twink bent of niet.
Sinds wanneer?quote:
Geen boodschap aanquote:
Beterschap en let op jezelfquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik ben compleet opgebrand. Lig met hoofdpijn en compleet uitgeput op bed
waarom?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat hele leuke of interessante dates zullen worden.
lekker joh!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef TwisterNederland het volgende:
Toch nog goed nieuws vandaag. Ik heb ook mijn 2e tentamen gehaald, het verwachtte cijfer is wel lager, maar gehaald is gehaald. Dat kan ik dat in ieder geval afstrepen.
breng het onder woorden het karakter. Dat is de bedoelingquote:
Dat is heul niet wat dat betekent.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
breng het onder woorden het karakter. Dat is de bedoeling
omg omg omg. Nu kan ik met veel vlindertjes in mijn buikje slapen. Love youquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:46 schreef Kaas- het volgende:
Maar bij jou weet je gewoon zeker dat je er altijd voor je zal zijn Rene. Betrouwbaar, warm, zorgzaam, aardig, grappig, alles.
Als je onverhoopt wakker ligt vannacht betekent dat dat ik over je droomquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
omg omg omg. Nu kan ik met veel vlindertjes in mijn buikje slapen. Love you![]()
joejoe!!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je onverhoopt wakker ligt vannacht betekent dat dat ik over je droom
Oh ik dacht dat die "elders" een uitnodiging was. Dan niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe jij hier nou? Wil je zo graag met me blijven kletsen na m'n POL-afscheid?
Nee is prima hoor. Idereen is welkom en hier komen zowaar voornamelijk normale mensen. Overigens moest je m'n post ook interpreteren als dat ik verbaasd en gevleid was.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die "elders" een uitnodiging was. Dan niet.
Nee maar ben nu wel nieuwsgierig haha. Ik dacht vroeger altijd trouwens dat z'n username T-cock was. Maar dan zonder streepje.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:00 schreef Paxcon het volgende:
Hebben jullie Tsjok wel eens met zijn katten gezien? Dat is erg aandoenlijk.
Nee, Tchock. Hoe je het uitspreekt weet ik verder ook niet maar ik denk als "tsjok"quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee maar ben nu wel nieuwsgierig haha. Ik dacht vroeger altijd trouwens dat z'n username T-cock was. Maar dan zonder streepje.
Hoe kom je eraan dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Tchock. Hoe je het uitspreekt weet ik verder ook niet maar ik denk als "tsjok"
Was ooit op tinychat, lang geledenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee maar ben nu wel nieuwsgierig haha. Ik dacht vroeger altijd trouwens dat z'n username T-cock was. Maar dan zonder streepje.
Een alter ego van mijn favoriete muzikant. Vaak als Dr. Tchock maar ik kon geen spatie en aan elkaar was lelijk.quote:
Zij is vast gevallen op zijn liefde voor de dierenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij heeft tegenwoordig wel een knappe vriendin.
Haar pony's vinden me leuk. Hoe tof is dat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zij is vast gevallen op zijn liefde voor de dieren
Hahaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haar pony's vinden me leuk. Hoe tof is dat.
Welke is die.quote:
Geslacht.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha
Omdat je ze een keer eten hebt gegeven zeker
Nee, ze luisteren echt naar me en geven me knuffels (ik wist niet dat pony's dat konden).quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha
Omdat je ze een keer eten hebt gegeven zeker
Wat voor rassen zijn het?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ze luisteren echt naar me en geven me knuffels (ik wist niet dat pony's dat konden).
quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Een blonde en een donkerbruine, zegt dat je iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck, die kont.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 06:47 schreef Rezania het volgende:
beeeetje shoppehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck, die kont. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op woensdag 3 mei 2017 06:47 schreef Rezania het volgende:
Is eerst even door de shop gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The fuck, die kont.
Dat klinkt allemaal veel te veiligquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:46 schreef Kaas- het volgende:
Maar bij jou weet je gewoon zeker dat je er altijd voor je zal zijn Rene. Betrouwbaar, warm, zorgzaam, aardig, grappig, alles.
Als een blok, maar alsnog word ik wakker alsof ik net in slaap ben gevallen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Hebben jullie nog tips om een beetje goed door te kunnen slapen?
Het is de laatste paar dagen echt bagger bij mij
Tequila drinken en coke snuiven.quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Hebben jullie nog tips om een beetje goed door te kunnen slapen?
Het is de laatste paar dagen echt bagger bij mij
het klopt. Veilig. Ja. Dat ben ik. Een die zekerheid prefereert.quote:
Burgerlul.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
het klopt. Veilig. Ja. Dat ben ik. Een die zekerheid prefereert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |