SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink Make love, not war ☮
Inderdaad en die liedjes blijven leuk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:13 schreef livelink het volgende:
Right said Fred![]()
Geniale naam blijf ik dat vinden.
Ik zei al dat er nogal wat keuzes op het randje waren...quote:
Deze valt er voor mij nog niet van af hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zei al dat er nogal wat keuzes op het randje waren...
Ach met hem val je in bed, wel zacht dus.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zei al dat er nogal wat keuzes op het randje waren...
is ie ontploft dan qua postuur?quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach met hem val je in bed, wel zacht dus.
Die zijn bezig met een sociaal leven denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:16 schreef peaceman het volgende:
Waar zijn ToT en Knokkels als je wat voor ze draait
die laat je niet liggen voor 50 cent toch?quote:
wat ouderwetsquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn bezig met een sociaal leven denk ik.
Ik had het wel gedaan....quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
die laat je niet liggen voor 50 cent toch?
Hangt van de zandwormen afquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
die laat je niet liggen voor 50 cent toch?
nee, net zo schandalig als die van Crosby, Stills, Nash & Young eigenlijk.quote:
Foei.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, net zo schandalig als die van Crosby, Stills, Nash & Young eigenlijk.
maar die heb ik dan wel weer op LP (3x)quote:
Ik vind haar UI engquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
puzziepie je UI doet me denken aan the Goonies
En het lijkt niet eens, haha.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
puzziepie je UI doet me denken aan the Goonies
En het lijkt niet eens, haha.
Mogen verzoekjes ook?quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:30 schreef peaceman het volgende:
kitsch, maar toch wel weer een keer leuk om te horen
kan niet bij deze show, deze show is een weergave van mijn aanwinsten, qua cd's, op Koningsdag.quote:
En die van mij niet gekocht hebben, schande!quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
kan niet bij deze show, deze show is een weergave van mijn aanwinsten, qua cd's, op Koningsdag.
Die van vorig jaar?quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En die van mij niet gekocht hebben, schande!![]()
wat had je in de aanbieding dan en waar?quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En die van mij niet gekocht hebben, schande!![]()
Bagger @ de gootquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat had je in de aanbieding dan en waar?
ik vind het oprecht leuk om m weer een keer te horen, maar hierna voorlopig even niet meerquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:35 schreef livelink het volgende:
Dit blijft wel het leukste stukje, vind ik.
haha ja.. was overigens vooral jaren 80 en jaren 90 spul.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Peaceman, je hebt echt een trip door memory lane gehad of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |