Ik heb in de zomer ook alles katoenquote:Op vrijdag 28 april 2017 21:39 schreef Leandra het volgende:
Goed beddengoed is zeker 's zomers wel handig, hier een matrasbeschermer, een molton en een gewone katoenen matrashoes, dan valt het wel mee met die warmte.
Ik heb sowieso alleen maar katoen, maar ik ben vooral in de winter wel blij met die ene flanellen dekbedhoes die ik heb.quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in de zomer ook alles katoen.
In de winter het liefst flanel.
Katoenquote:Op vrijdag 28 april 2017 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb sowieso alleen maar katoen, maar ik ben vooral in de winter wel blij met die ene flanellen dekbedhoes die ik heb.
Ik wou dat er meer flanellen tweepersoons dekbedhoezen verkocht werden, hoewel ik dat ook voor mezelf lastig maak door een gruwelijke hekel aan een instopstrook te hebben, en behalve bij Ikea hebben ze nergens instopstrookloze dekbedhoezenquote:Op vrijdag 28 april 2017 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katoen.
Flanel.
Eigenlijk gewoon mijn bed.
Die instopstroken kun je er toch afhalen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wou dat er meer flanellen tweepersoons dekbedhoezen verkocht werden, hoewel ik dat ook voor mezelf lastig maak door een gruwelijke hekel aan een instopstrook te hebben, en behalve bij Ikea hebben ze nergens instopstrookloze dekbedhoezen
Waarom een hekel aan een instopstrook? Ik kan juist niet slapen als m'n deken niet vastzitquote:Op vrijdag 28 april 2017 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wou dat er meer flanellen tweepersoons dekbedhoezen verkocht werden, hoewel ik dat ook voor mezelf lastig maak door een gruwelijke hekel aan een instopstrook te hebben, en behalve bij Ikea hebben ze nergens instopstrookloze dekbedhoezen
Satijn ook. Toch is t anders.quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:58 schreef john2406 het volgende:
Hallo dames wie doet bij jullie de was?
Flanel is Katoen!
Zo te lezen heb jij nog nooit onder zijde geslapen.quote:
Jersey heb je ook nog, dat is gebreid. Ook fijn voor de koude winternacht.quote:
Dan moet in er in gaan knippen, de boel weer afwerken, deels aan elkaar naaien, en er dan nog een rits en knopen aan zetten... neuh.quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die instopstroken kun je er toch afhalen?
Primark heeft ook geen instopstroken, trouwens.
Dan zit ik opgesloten, en daar kan ik slecht tegen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom een hekel aan een instopstrook? Ik kan juist niet slapen als m'n deken niet vastzitMaar zoals Samzz zegt is het een eitje om die er af te halen.
Ik bedoel te zeggen dat satijn ook katoen is.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij nog nooit onder zijde geslapen.
Geruwde katoen dus.
Durf je wel een lift in?quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zit ik opgesloten, en daar kan ik slecht tegen.
Mijn bindingsangst gaat ver
Ja snap ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet in er in gaan knippen, de boel weer afwerken, deels aan elkaar naaien, en er dan nog een rits en knopen aan zetten... neuh.
Weer een excuus om naar de Primark te gaan
Klinkt ook wel lekker jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jersey heb je ook nog, dat is gebreid. Ook fijn voor de koude winternacht.
Dat is anders!quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ja, ik heb onder zijde geslapen. Dus?
Er wordt ook een hoop polyester rotzooi als satijn verkocht, het zou me zelfs niet verbazen als niet alles dat als flanel verkocht wordt deels iets anders dan katoen is.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat satijn ook katoen is.
En ja, ik heb onder zijde geslapen. Dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |