Kan zijn. Ik heb niemand in mijn vriendenlijst geloof ikquote:Op zondag 30 april 2017 14:53 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij nog niet bij mijn vriendenlijst.
Friend codequote:Op zondag 30 april 2017 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan zijn. Ik heb niemand in mijn vriendenlijst geloof ik
Hoe add je iemand? Aan de hand van een username of zo?
Weet hem zo 123 niet, zit niet achter de switchquote:
Je hebt DMquote:Op zondag 30 april 2017 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet hem zo 123 niet, zit niet achter de switch. Stuur anders DM met je friend code en dan add ik je vanavond ff
Is ook nog een optie ja!quote:Op zondag 30 april 2017 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien handiger om de codes gewoon in het topic te vermelden zodat ze in de OP gezet kunnen worden? Daar staat al een hele lijst namlijk
Ja ik ook, maar echt nergens te krijgenquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een Pro controller kopen
Godver, koop er nog eentje voor mij dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 14:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Pro Controller gevonden in een willekeurige gamestore in Den Haagdalijk lekker uitproberen
En waar is dat dan?quote:Op maandag 1 mei 2017 15:03 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Hier om de hoek bij me werk hadden ze laatst nog 10 exemplaren liggen.
Er lag toevallig geen Switch tussen zeker?quote:
Daar heb ik niet op gelet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:38 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Er lag toevallig geen Switch tussen zeker?
Toys XL Alexandrium lagen er 10 afgelopen vrijdag. Kleine kans dus dat ze nog hebben maar je weet het nooit.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waar?ben hem daar nooit tegengekomen, maar kan verkeerd hebben gekeken
Ah, ja daar kom ik niet zo vaakquote:Op maandag 1 mei 2017 15:47 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Toys XL Alexandrium lagen er 10 afgelopen vrijdag. Kleine kans dus dat ze nog hebben maar je weet het nooit.
Welke danquote:Op maandag 1 mei 2017 14:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Pro Controller gevonden in een willekeurige gamestore in Den Haagdalijk lekker uitproberen
Intertoysquote:
quote:With more than 459,000 combined packaged and digital sales in the U.S. on launch day alone (April 28), Mario Kart 8 Deluxe for the Nintendo Switch system is the fastest-selling game in the long-running Mario Kart series.
Zo dan. Hoeveel consoles zijn er in de US verkocht nu?quote:Op maandag 1 mei 2017 18:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Intertoysbij Spui, tussen de Passage.
In anders nieuws:
[..]
Ik heb ze vandaag terug gebrachtquote:Op maandag 1 mei 2017 19:25 schreef CoExist het volgende:
Vanmiddag 2 stuurtjes op de kop getikt! Eens kijken of dat wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |