Ja, volgens mij op x of y drukken in het +/- menu van je karts.quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:20 schreef onlogisch het volgende:
Is er een mogelijkheid om de beweging van je controller uit te zetten? Als ik mijn controller iets naar links of naar recht hou ga ik gelijk die kant op.
Mokerirritant.
Nadeel is dan wel weer dat je erg weinig muntjes scoort waarmee je extra, karts, wheels en vliegers unlockt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Had de Wii U versie dit ook niet? Kan me herinneren dat ik alleen de 150cc heb gedaan (omdat 50 en 100 te sloom gingen) en ik wel alles goud had.
Man man man, races aan het doen van de DLC's. Wat zijn die lastig
quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:16 schreef onlogisch het volgende:
Worden er overigens ook MK8 fok battles gehouden? Kan me voorstellen dat we met al die users hier wel een mooie race kunnen organiseren
Op dit moment is er nog geen FOK!toernooi o.i.d. Je kunt er zo eentje opzetten volgens mij, post het hier (of in een dedicated topic) en er doen geheid mensen mee.quote:
Ja of we doen het zoals bij het haxball topic. Mensen die mee willen doen laten zich in een verzamel/lokquote opnemen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dit moment is er nog geen FOK!toernooi o.i.d. Je kunt er zo eentje opzetten volgens mij, post het hier (of in een dedicated topic) en er doen geheid mensen mee.
ja maar het zijn dan ook japanners.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Arms event: http://live2.nicovideo.jp/watch/lv295553400
Die Japanners zijn nu al erg goed
Prima planquote:Op zaterdag 29 april 2017 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja of we doen het zoals bij het haxball topic. Mensen die mee willen doen laten zich in een verzamel/lokquote opnemen.
Zo kan je gedurende de dag een game starten
Zin in een potje trouwens?
Ja dat kan gewoon in het pauzemenu tijdens het racen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:20 schreef onlogisch het volgende:
Is er een mogelijkheid om de beweging van je controller uit te zetten? Als ik mijn controller iets naar links of naar recht hou ga ik gelijk die kant op.
Mokerirritant.
Ik wil gewoon enkel sturen met het knuppeltje
Aha. Morgen eens kijken. Dankquote:Op zondag 30 april 2017 01:33 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon in het pauzemenu tijdens het racen.
Zie ik het weer te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |