Hoe kom je erbij dat ik gop steunt. Ik heb gezegd dat GOP juist vrouw onvriendelijk is en hun aanhangers ook.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben benieuwd, 6star... wat heeft een Nederlandse student die prat gaat op atheisme en staatssteun (D66 en studiebeurs) bij GOP te zoeken
Kijk eens in de keuken.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:44 schreef Pensylvania het volgende:
Ik zag een schim van een chagrijnig wijf op de bewakingsbeelden voorbij komen
Echt hè, een haven van liefde hier richting de vrouwen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee hoor, vind het wel frappant hoe de anti-islam roepers net zo denken over vrouwen als de gemiddelde orthodoxe haatbaard.
Helemaal jouw ding dan toch?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik gop steunt. Ik heb gezegd dat GOP juist vrouw onvriendelijk is en hun aanhangers ook.
daar zal ze vast niet zijn met haar feministische übermensch gevoelensquote:
Die hebben het niet zo op dingen als studiebeurzen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee, in de USA zou ik op de libertarische partij stemmen.
In een libertarische samenleving heb je geen studiebeurs nodig.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die hebben het niet zo op dingen als studiebeurzen.
Studiebeurzen zijn toch alleen voor mannen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die hebben het niet zo op dingen als studiebeurzen.
vind ik wel. vrouwen kopen er toch alleen huishoudelijke apparaten vanquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Studiebeurzen zijn toch alleen voor mannen?
Die hoeven toch alleen maar in de keuken te staan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
vind ik wel. vrouwen kopen er toch alleen huishoudelijke apparaten van
Ja of gaan er van naar de bioscoop met vriendinnen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
vind ik wel. vrouwen kopen er toch alleen huishoudelijke apparaten van
naar van die kutfilms over hoe kut mannen zijn maar dat ze die toch wel ect nodig hebben voor de jeuk in de kutquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja of gaan er van naar de bioscoop met vriendinnen.
Zou ook wel fijn zijn als de voorraadkast blijft worden aangevuld. Daarvoor moeten ze wel naar de supermarktquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Die hoeven toch alleen maar in de keuken te staan.
Ze moesten een een goede/betaalbare sexrobot uitvinden. Dan stond mijn vriendin zo op straat met wanneer ze weer begint te zeiken. Die kinderen krijgt ze er dan gratis bij.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
naar van die kutfilms over hoe kut mannen zijn maar dat ze die toch wel ect nodig hebben voor de jeuk in de kut
En ze moeten klaarliggen in bed. Daarna baby's uit poepen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou ook wel fijn zijn als de voorraadkast blijft worden aangevuld. Daarvoor moeten ze wel naar de supermarkt
Technologie begint steeds meer vorderingen aan te nemen als ik FB mag geloven. Dus het is nog maar een paar jaar en dan zijn vrouwen zo goed als overbodig. Kunnen we net als in China een verbod op leggenquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ze moesten een een goede/betaalbare sexrobot uitvinden. Dan stond mijn vriendin zo op straat met wanneer ze weer begint te zeiken. Die kinderen krijgt ze er dan gratis bij.
Beste!!!quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Technologie begint steeds meer vorderingen aan te nemen als ik FB mag geloven. Dus het is nog maar een paar jaar en dan zijn vrouwen zo goed als overbodig. Kunnen we net als in China een verbod op leggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |