In principe moeten ze het zelf uitzoeken, ik voel me maar tot op zekere hoogte verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt en toch heb ik nog steeds het idee dat ze dat wel is ... Maar ze is zelfstandiger dan ik dacht .. dus het komt goed
Ik denk nog wel eens terug en denk dat ie trots zou zijn geweest op mn move naar AT&T in 99.. Helaas heeft ie dat nooit meer mee mogen maken..quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk daar nog wel eens aan toen mijn vader overleed. Hij had drie kinderen en hij was trots op wat ze hebben bereikt.
Ja weet ik en ik heb mn maandelijkse toelages ook gestopt (dus ook niet meer aftrekbaar, maar das altijd minder dan niets betalen).quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In principe moeten ze het zelf uitzoeken, ik voel me maar tot op zekere hoogte verantwoordelijk.
Die van mij maakte amper iets mee, heeft 9 kleinkinderen waarvan ie er geen zag.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk nog wel eens terug en denk dat ie trots zou zijn geweest op mn move naar AT&T in 99.. Helaas heeft ie dat nooit meer mee mogen maken..
Mijn Vader was heel lief met mn dochter , zn eerste kleinkind .. vertederend om eerlijk te zijn..quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij maakte amper iets mee, heeft 9 kleinkinderen waarvan ie er geen zag.
Uw hebt er zelf 1 ... dus ervaring spreekt..quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:57 schreef drakin het volgende:
moederkoekenpraat, ik ga mijn kip eens uit de oven halen
Ik ben die van mij al 23 jaar geleden kwijtgeraakt hoorquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Uw hebt er zelf 1 ... dus ervaring spreekt..
Mijn vader is er nu al 36 jaar niet meer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben die van mij al 23 jaar geleden kwijtgeraakt hoor
Jouw vader heeft nooit een moederkoek hoeven maken en hoeven kwijtraken.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader is er nu al 36 jaar niet meer.
C'est la vie.
Zou daar verschil in zitten.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Jouw vader heeft nooit een moederkoek hoeven maken en hoeven kwijtraken.
Dat is niet zo moeilijk volgens mij. Beetje als schijterij het komt gewoonquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Jouw vader heeft nooit een moederkoek hoeven maken en hoeven kwijtraken.
Als de baby eruit is is de opening groot genoeg daarvoor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk volgens mij. Beetje als schijterij het komt gewoon
Bij deze case closed.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Als de baby eruit is is de opening groot genoeg daarvoor.
Klopt, de boel ging daarna stevig op slotquote:
En danquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Als de baby eruit is is de opening groot genoeg daarvoor.
das wel héél kort door de bochtquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:03 schreef Soury het volgende:
Was een leuk topic in R&P over vrouwen die dat niet hadden. Gekild door de OUD dames die hun kids zo prima vinden.
Dan ga je slapenquote:
dekentje erover en benen bij elkaarquote:
Je je las ook meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |