SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Als ze de Ferrari goed hebben gekregen dan gaat het ding als de brandweer en is zelfs Mercedes kansloosquote:
toch morgen nog even afwachtenquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze de Ferrari goed hebben gekregen dan gaat het ding als de brandweer en is zelfs Mercedes kansloos
uiteraard.quote:
Ze verwachten dan ook 'eenvoudige' een-stoppers bij deze race.quote:
De vraag is of ze het met ultra-soft moeten of dat het kan met ultra-supersoftquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze verwachten dan ook 'eenvoudige' een-stoppers bij deze race.
De grote motorupdate komt in Canada. Dat is twee races later.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Chasis update kwam in Barcelona geloof ik. De rest een race later.
ik vraag me wel af of de nieuwe motoren van Renault ieder zeven races mee kunnen gaan zelfs als ze op vrijdag niet ingezet worden?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De grote motorupdate komt in Canada. Dat is twee races later.
dat is de verwachting wel jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze moeten toch twee verschillende compounds gebruiken. Dus US en SS zondag?
Behalve Sainz, die start op softs.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:03 schreef beantherio het volgende:
De vraag is ongetwijfeld al eens eerder naar boven gekomen maar zijn de vrije trainingen nog ergens op tv te volgen? Of via een stream?
jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:03 schreef beantherio het volgende:
De vraag is ongetwijfeld al eens eerder naar boven gekomen maar zijn de vrije trainingen nog ergens op tv te volgen? Of via een stream?
Ligt eraan wat de designated race tyres zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:In RUSSIA*, to be held from April 28-30 on the Sochi circuit:
P Zero Yellow soft
P Zero Red supersoft
P Zero Purple ultrasoft
These are the tyres that must be available (at least one of them to be used) at some point in the race:
One set of P Zero Yellow soft
One set of P Zero Red supersoft
There are the tyres assigned for Q3 in qualifying:
One set of P Zero Purple ultrasoft
Die knaker lijkt op Ted de Braakquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:11 schreef NieuwsgierigvrAagje het volgende:
twee races achter elkaar geen punten vioor Max
Zondag moet ik werkenquote:
Ik gok van wel, het klonk niet of er shit in elkaar liep, het was gewoon *poef* motor uitquote:
Prio 1 is geld binnen sleuren voor ons huis te kunnen betalen. En nee ik kan geen vrij krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat hebben we je nou verteld over prioriteiten?
Gelukkig was jij de vorige keer niet afwezig.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat hebben we je nou verteld over prioriteiten?
Naatje pet? Dat is slim aan de wortel.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:15 schreef ZaZoe het volgende:
Betrouwbaarheid Red Bulls is gewoon naatje pet
quote:McLaren driver Stoffel Vandoorne will take a 15-place grid penalty at the Russian Grand Prix, after a precarious engine situation got even worse in FP1.
Vandoorne reported "no power" in the closing stages of Friday's first session at Sochi Autodrom, after which engine partner Honda outlined a suspected MGU-K issue.
In the interest of time, mechanics are completing a full power unit change, with the hope of sending Vandoorne back out on track during the second practice session.
Vandoorne, having already moved on to his fourth MGU-H and TC elements, will now take on fifth elements, meaning he will collect 10- and five-place grid penalties.
Vandoorne's Energy Store and Control Electronics remain unchanged.
Under current Formula 1 regulations, drivers are permitted to use only four of each of the six elements that make up the power unit before grid penalties are imposed.
The first time a fifth element is used, a 10-place grid penalty will be imposed, with a five-place drop imposed the first time a fifth of any of the remaining elements is used.
The first time a sixth element is used, a 10-place grid penalty will be imposed, and so on.
Ik heb mijn leven gebeterd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij de vorige keer niet afwezig.
Oh wacht.
twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 15:33:56Max limited in FP2 with a suspected loss of fuel pressure but finishes P5 with 1:35:540. Daniel wraps up P6 with 1:… https://t.co/ajdfNHzrSW reageer retweet
En waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Naatje pet? Dat is slim aan de wortel.
Ken je BZV quotesquote:
Nooit van gehoordquote:Naatje pet betekent – net als de verkortingen het is naatje en het is pet – dat iets helemaal niets is, waardeloos, een mislukking, een afgang, enz.
zal ik het doen ....zal ik het doen??????????????quote:28x je inleg als Max in Rusland wint
Ja, ik zou 450 euro inleggen. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
bij de toto
[..]
zal ik het doen ....zal ik het doen??????????????
450 euro??? JIJ KOEKWAUS!!! DENK JE DAT IK HELEMAAL GEK BEN...quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik zou 450 euro inleggen. Echt fantastisch.
Je moet maar zo denken: "hoe groot is de kans dat Max in 28 races minstens één keer wint?"quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
bij de toto
[..]
zal ik het doen ....zal ik het doen??????????????
Je kan ¤ 26.100 winnen!'!!!quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
450 euro??? JIJ KOEKWAUS!!! DENK JE DAT IK HELEMAAL GEK BEN...![]()
ok een tientje
bedankt voor de tip
of 450 euro verliezen...quote:
Wiskunde is niet zo jouw ding zie ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
of 450 euro verliezen...
als ik 450 euro zou willen inzetten dan ga ik er liever mee naar de beurs en koop ik wat sprinters.... is misschien riskanter maar ik denk dat de kans dan tenminste 50/50 is
de kans dat max gaat winnen is 30 procent voor mij op dit moment
ik heb op harvard gezeten...quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wiskunde is niet zo jouw ding zie ik.
Black belt lean sigma 6.quote:
Ik ook wegens werken. FMLquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, mis morgen de Quali weer eens...Huu.
NL tijdenquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik zou dit eigenlijk moeten weten, maar zijn de tijden in de OP nu lokale tijd of NL tijd? Altijd als het maar een tijdszone scheelt raak ik in de war
Altijd NL tijden in de OP. Ik weet niet wie dat altijd doet of dat dat automatisch gaat of iets, maar die tijden kloppen altijd. In de gids staan wel eens andere tijden. Ook in dat geval de tijden in de OP aanhouden. Geen idee hoe het kan maar die zijn ALTIJD goedquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik zou dit eigenlijk moeten weten, maar zijn de tijden in de OP nu lokale tijd of NL tijd? Altijd als het maar een tijdszone scheelt raak ik in de war
Of op 300 infosites kijken, echt, tjongejonge.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Altijd NL tijden in de OP. Ik weet niet wie dat altijd doet of dat dat automatisch gaat of iets, maar die tijden kloppen altijd. In de gids staan wel eens andere tijden. Ook in dat geval de tijden in de OP aanhouden. Geen idee hoe het kan maar die zijn ALTIJD goed
pff ja. Die tijden van Australië. Dat was pas uitslapenquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen gewoon vroeg opstaan voor FP3, 10 uur al
Mooie tijden waren dat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
pff ja. Die tijden van Australië. Dat was pas uitslapen
zal ik gewoon op Perez inzetten?quote:Wie wint de race?
Lewis Hamilton
1,90
Sebastian Vettel
2,10
Valtteri Bottas
5,50
Kimi Raikkonen
10,00
Daniel Ricciardo
35,00
Max Verstappen
35,00
Felipe Massa
250,00
Nico Hulkenberg
500,00
Sergio Pérez
500,00
Toon meer spelopties
Zonde vooralquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:51 schreef SnowOokami het volgende:
En van McLaren Honda is het eigenlijk al een gedane zaak voor het seizoenAfgelopen jaar met 5 wissels en dat truukje om meerdere motor wissels te doen in 1 weekend was nog best humor eigenlijk...
Idem... had echt gehoopt dat ze net boven Williams zouden zitten, gezien het afgelopen seizoen leek die kans best groot. En ze waren toen al lang bezig met de ontwikkeling van de auto, hoe hebben ze (beide partijen) zo hard kunnen falen in de winterstopquote:Op vrijdag 28 april 2017 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zonde vooralIk had echt gehoopt dat er dit jaar licht aan het eind van de tunnel zou zijn...
Als ze een betrouwbare motor krijgen (Spanje?) en het daar mee 5 races kunnen uithouden valt het wel mee.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:51 schreef SnowOokami het volgende:
Die Ziggo commentator had wel een punt vanmiddag, dat ook Ferrari met al die component wissels al wat gridstraffen ziet aankomen...
En van McLaren Honda is het eigenlijk al een gedane zaak voor het seizoenAfgelopen jaar met 5 wissels en dat truukje om meerdere motor wissels te doen in 1 weekend was nog best humor eigenlijk...
Hé! Lang niet gezien!quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:08 schreef HerrFritz het volgende:
Die nieuwe nummers. Zijn ze beter te zien
Lol... Renault zit echt nog niet in de buurtquote:Op vrijdag 28 april 2017 20:19 schreef JopJuh het volgende:
Ah alle Renault excuses kunnen de kast weer in. Gewoon een bagger chassis dus hehe. Red Bull niet blij en zullen denk ik wel een punt hebben. Vorige race zaten ze er door andere omstandigheden natuurlijk opeens dicht op.
https://www.motorsport.co(...)-within-0-3s-899249/
quote:Verstappen: Vijfde of zesde is het maximaal haalbare
Max Verstappen maakte zich voorafgaande aan dit Grand Prix-weekeinde al geen illusies en de eerste vrije trainingen bevestigden zijn vermoedens: ,,Deze baan ligt ons niet dus vijfde of zesde is hier het maximaal haalbare."
Verstappen klokte in de eerste training nog de vierde tijd, maar werd in de tweede training vijfde. De Ferrari's en Mercedessen zijn een klasse apart op het circuit van Sotsji in Rusland. Daar komt nog bij dat de Renault-motor van de Nederland het begaf in de tweede training.
,,Het is jammer dat we geen lange run konden doen", vertelt Verstappen op zijn eigen website. ,,Het is niet anders. Gelukkig kon Daniel (Ricciardo red.) wel een lange run rijden dus die data kunnen we gebruiken."
Assen plsquote:
Hey moblo. Klopt. Echte leven he. Maar goed zijn ze beter te zien xD? Die cijfersquote:
Nee. Want dat wordt pas in Spanje doorgevoerd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:28 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Hey moblo. Klopt. Echte leven he. Maar goed zijn ze beter te zien xD? Die cijfers
Moest lachenquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze laten iedereen daar volgens mij toe op het dakterras.
Laten we het hopen dat ze die in Spanje krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als ze een betrouwbare motor krijgen (Spanje?) en het daar mee 5 races kunnen uithouden valt het wel mee.
Heb het filmpje zitten kijken, maar wat een geweldige race was dat. Villeneuve die Jones buitenom passeert in de Tarzanbocht. Villeneuve die, terwijl hij aan de leiding ligt, spint en maar net uit de vangrail weet te blijven. Even later klapt zijn achterband en rijdt hij op drie wielen terug naar de pits. Scheckter die van 16 naar 2 rijdt. Had ik graag mee willen maken.quote:
Kunnen we meteen aan Moblo vragen of ze IRL ook echt beter te zien zijnquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:25 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee. Want dat wordt pas in Spanje doorgevoerd.
Hoeveel smaller waren de F1-auto's toen eigenlijk?quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 29 april 2017 09:49 schreef SnowOokami het volgende:
oops ik dacht dat de 3e vrije training om 10u begonmet dank aan moblo
Idemquote:Op zaterdag 29 april 2017 09:49 schreef SnowOokami het volgende:
Dit niet in je agenda hebben staan.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:49 schreef SnowOokami het volgende:
Hoe kijk je Sky?quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:57 schreef StephanL het volgende:
Ook ingeschakeld op Sky
DolfjnenWas zeker een bassin?
QFTquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ben Edwards en Karun Chandhok zijn echt een gouden commentaarduo.
Jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:20 schreef Edensnator het volgende:
Weten jullie nog toen we nog dachten dat dit wel eens hét jaar voor Max zou kunnen worden?
die zwemmen lekker in de zwarte zeequote:Op zaterdag 29 april 2017 10:57 schreef StephanL het volgende:
Ook ingeschakeld op Sky
DolfjnenWas zeker een bassin?
jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:29 schreef beantherio het volgende:
Stroll voor Verstappen. Toekomstig wereldkampioenschap Stroll bevestigd.
quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:27 schreef Beach het volgende:
Vandaag eens een Geraltje doen; bier en nootjes halen.
Dat hadden ze van Verstappen riep de engineer van Hamiltonquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:40 schreef chiren het volgende:
hmm nieuwe tactiek ontdekt volgens C4 en Merc, snelle eerste lap om de boel op te warmen, tweede lap rustiger aan om de boel nog meer te activeren maar niet te verslijten, derde rondje voluit en voila 6 tienden sneller dan RIC
klopt, omdat ver ineens 6 tienden sneller dan ric gingquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat hadden ze van Verstappen riep de engineer van Hamilton
Eerst chassis vervangen en nu motor kapot.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom rijdt die Palmer eigenlijk uberhaupt nog mee?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:46 schreef chiren het volgende:
[..]
klopt, omdat ver ineens 6 tienden sneller dan ric ging
toen ham het probeerde kreeg je bovenstaande glijders
Omdat ze geen betere hebben?quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat kan je je ook afvragen bij KevMagquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
jaquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:51 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom zie ik die kwalificatie niet bij ziggo sport....
Omdat die pas vanmiddag is?quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:51 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom zie ik die kwalificatie niet bij ziggo sport....
Niet beschikbaar toen en pa Palmer betaald grof geld aan Renault.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er is geen betere coureur dan Palmer?
Met behulp van de electrische systemen kan dat.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:57 schreef beantherio het volgende:
Hoe kan het dat ie hem weer wist te starten?
Echt héquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:55 schreef Abed het volgende:
Die Grosjean kan zo heerlijk zeiken over de radio.
hij heeft een schroevendraaier bij zich..quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:57 schreef beantherio het volgende:
Met de elektriciteit uit de MGU-Kquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:57 schreef beantherio het volgende:
De ERS kan ook als accu dienen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:57 schreef beantherio het volgende:
Is nieuw tijdens de FP's, snelste tijd + band waarop die gereden is. Maar het updaten duurt lang na een nieuwe snelste tijd.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:58 schreef heywoodu het volgende:
Lekkere tijd voor De Hulk op de supersofts.
Edit: graphicsfoutje, ultrasofts
Leer lezen, manquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
http://www.ad.nl/formule-(...)verstappen~a3c1cafc/
wat is dit dan
dit is live
Als Hulk zo door blijft gaan word hij best of the rest dit seizoen.. 7e in WK !quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hulkenberg netjes. Hopelijk is zijn racepace goed morgen
Ik denk dat Massa toch boven hem gaat eindigenquote:Op zaterdag 29 april 2017 12:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Als Hulk zo door blijft gaan word hij best of the rest dit seizoen.. 7e in WK !
Ik hoop het. (Massa dan)quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Massa toch boven hem gaat eindigenAnders Perez wel.
Het hele seizoen als derde team rondrijden. Ja, zo een jaar gaat het worden helaas voor Maxie.quote:
het is hier natuurlijk wel extreem maar er moet wel heel wat gebeuren willen ze dat nog goed maken inderdaadquote:Op zaterdag 29 april 2017 12:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Het hele seizoen als derde team rondrijden. Ja, zo een jaar gaat het worden helaas voor Maxie.
Daniel dan ook gelijk maar omruilen voor Sainz, aangezien hij nóg 'slechter' was dan Max?quote:
Laten we hopen dat ze vanaf Spanje kunnen aanhaken qua racepace. Zo niet een verloren seizoen voor Max.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:41 schreef Tinos85 het volgende:
Vorig jaar Rusland was ook nog 1,5 seconden toch?
Ik wacht nog even de updates af maar daar lijkt het wel op ja helaas.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:34 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Het hele seizoen als derde team rondrijden. Ja, zo een jaar gaat het worden helaas voor Maxie.
Ze hebben natuurlijk wel zelf de criteria goedgekeurd, en misschien klopt het niet helemaal maar het lijkt me sterk dat het echte verschil in de motor dan meer dan 4 tienden zou zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:19 schreef JopJuh het volgende:
Ah alle Renault excuses kunnen de kast weer in. Gewoon een bagger chassis dus hehe. Red Bull niet blij en zullen denk ik wel een punt hebben. Vorige race zaten ze er door andere omstandigheden natuurlijk opeens dicht op.
https://www.motorsport.co(...)-within-0-3s-899249/
het lijkt erop dat Ferrari het beste chassis heeft, probleem is bij hun wel de betrouwbaarheid, dat ziet er bij Mercedes weer beter uit, RBR is in alles de mindere van die 2quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de updates af maar daar lijkt het wel op ja helaas.
Een vol uur ja?quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:22 schreef Smoofie het volgende:
Jezus, ik was een uur bezig met het zoeken naar dit topic in sport, is er een tijdelijk forum
Amateurquote:Op zaterdag 29 april 2017 13:22 schreef Smoofie het volgende:
Jezus, ik was een uur bezig met het zoeken naar dit topic in sport, is er een tijdelijk forum
hij zal er zeker voor gaan, alles hoger dan plek 5 is bonusquote:Op zaterdag 29 april 2017 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Max Verstappen moet voor pole position gaan.
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Max Verstappen moet voor pole position gaan.
Een slok bij elke fout in de graphics?quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:30 schreef SnowOokami het volgende:
Zow tijd voor de kwali![]()
[ afbeelding ]
Of je keek gewoon even in je Pohi of actieve topics en klikte daar op de reeks. Aangezien je 3 pagina's terug in je PoHi nog een reactie had. Maar een uurtje zoeken is ook altijd fijnquote:
Mag hij een kratje inslaan nuquote:Op zaterdag 29 april 2017 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een slok bij elke fout in de graphics?
Ja. Het kan. Vraag niet hoequote:Op zaterdag 29 april 2017 13:50 schreef byah het volgende:
Is het met Ziggo ook mogelijk om de stream ergens te zien op de PC? Of is dat tablet only?
https://www.ziggogo.tv/nl/quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:50 schreef byah het volgende:
Is het met Ziggo ook mogelijk om de stream ergens te zien op de PC? Of is dat tablet only?
Of met Windows 10 de Ziggo go app downloaden in de store.quote:Belangrijke boodschap
Helaas ondersteunen Google Chrome, Microsoft Edge en Firefox (versie 52 en hoger) de plug-in van Microsoft Silverlight niet meer. Dit betekent dat bezoekers die deze browsers gebruiken op dit moment geen video’s kunnen afspelen op Ziggo Go.
We zijn hard aan het werk om dit probleem op te lossen. Wij adviseren u om gebruik te maken van Internet Explorer 11. Deze is standaard beschikbaar op Windows 10 (eenvoudig te vinden door te zoeken op “IE”), en te downloaden voor andere Windows versies via deze link: Internet Explorer 11.
Onze excuses voor het ongemak.
Gek he?quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:52 schreef Smoofie het volgende:
Jezus christus, bijna elke reclame heeft met max te maken.
Ze zijn al jaren hard aan werk om dat op te lossenquote:Op zaterdag 29 april 2017 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.ziggogo.tv/nl/ maar:
[..]
Of met Windows 10 de Ziggo go app downloaden in de store.
Ik had net nog iets in die trant toegevoegd aan mijn postquote:Op zaterdag 29 april 2017 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn al jaren hard aan werk om dat op te lossen
Volgens mij doen ze geeneens moeite
quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een slok bij elke fout in de graphics?
quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag hij een kratje inslaan nu
Ziggo is echt een waardeloos kut bedrijf. Ze mogen van geluk spreken dat ze F1 in hun zenderpakket hebben. Anders waren ze naast de grote hoeveelheid klanten die ze al kwijt zijn geraakt er nog veel meer kwijt geweest. Ben blij dat ik bij KPN zit.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.ziggogo.tv/nl/ maar:
[..]
Of met Windows 10 de Ziggo go app downloaden in de store.
Ze zijn overigens al sinds de eerste race (dat is de enige reden waarom ik ziggogo gebruik) al bezig met het zoeken van een oplossing![]()
Gelukkig staat er een leuk hexadecimaal reeksje boven het invoerveld bij dit topic.quote:
Sowieso wel de mooiste auto van het veld vind ik, evt samen met McLarenquote:Op zaterdag 29 april 2017 14:02 schreef Sylv3se het volgende:
Die Toro Rosso bolides zien er een stuk mooier uit dan die van Red Bull vind ik.
McLaren? Ik vind de Torro, McLaren en Sauber juist het minst mooi.quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso wel de mooiste auto van het veld vind ik, evt samen met McLaren
Die vind ik ook mooiquote:Op zaterdag 29 april 2017 14:04 schreef CrashO het volgende:
Die roze barbiewagen van ForceIndia heeft ook wel wat
Die roze Barbie van Kvyat ook wel.quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:04 schreef CrashO het volgende:
Die roze barbiewagen van ForceIndia heeft ook wel wat
Ze moeten SS of S gebruiken dus wel wat combinaties mogelijk nog.quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer wel dat het morgen slechts een eenstopper wordt. Weinig strategie aangezien ze allemaal US en SS moeten lijkt me
quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die roze Barbie van Kvyat ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2017 14:06:23 ]
Jaquote:
Zelfs op medium halen die de top 16 nog welquote:Op zaterdag 29 april 2017 14:07 schreef Hanschje het volgende:
Vettel op SS, zou die een truuckje hebben gevonden
Kijk eens 50 pixels boven je invoerveldquote:Op zaterdag 29 april 2017 14:11 schreef Burnie88 het volgende:
Zit hier op vakantie met uiteraard geen ziggo. Iemand een tip voor een stream? 😞
Zit je niet in Sochi Burnie?quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:11 schreef Burnie88 het volgende:
Zit hier op vakantie met uiteraard geen ziggo. Iemand een tip voor een stream? 😞
Krijgen ze deze banden niet sowieso terug?quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zelfs op medium halen die de top 16 nog wel![]()
Gewoon setje US besparen dit
Stoffelzuigerquote:Op zaterdag 29 april 2017 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even grasmaaien met Vandoorne en Bottas
Zijn ook twee grote prutsersquote:Op zaterdag 29 april 2017 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even grasmaaien met Vandoorne en Bottas
Was te proberen, dit wordt mijn 1e race sinds 18 jaar die ik mis.quote:
https://www.hasstrollcrashedyet.com/quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:16 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk gaat Strollie weer van de baan af.
Ow die kende we nog nietquote:Op zaterdag 29 april 2017 14:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.hasstrollcrashedyet.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |