SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Als ze de Ferrari goed hebben gekregen dan gaat het ding als de brandweer en is zelfs Mercedes kansloosquote:
toch morgen nog even afwachtenquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze de Ferrari goed hebben gekregen dan gaat het ding als de brandweer en is zelfs Mercedes kansloos
uiteraard.quote:
Ze verwachten dan ook 'eenvoudige' een-stoppers bij deze race.quote:
De vraag is of ze het met ultra-soft moeten of dat het kan met ultra-supersoftquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze verwachten dan ook 'eenvoudige' een-stoppers bij deze race.
De grote motorupdate komt in Canada. Dat is twee races later.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Chasis update kwam in Barcelona geloof ik. De rest een race later.
ik vraag me wel af of de nieuwe motoren van Renault ieder zeven races mee kunnen gaan zelfs als ze op vrijdag niet ingezet worden?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De grote motorupdate komt in Canada. Dat is twee races later.
dat is de verwachting wel jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze moeten toch twee verschillende compounds gebruiken. Dus US en SS zondag?
Behalve Sainz, die start op softs.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:03 schreef beantherio het volgende:
De vraag is ongetwijfeld al eens eerder naar boven gekomen maar zijn de vrije trainingen nog ergens op tv te volgen? Of via een stream?
jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:03 schreef beantherio het volgende:
De vraag is ongetwijfeld al eens eerder naar boven gekomen maar zijn de vrije trainingen nog ergens op tv te volgen? Of via een stream?
Ligt eraan wat de designated race tyres zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:In RUSSIA*, to be held from April 28-30 on the Sochi circuit:
P Zero Yellow soft
P Zero Red supersoft
P Zero Purple ultrasoft
These are the tyres that must be available (at least one of them to be used) at some point in the race:
One set of P Zero Yellow soft
One set of P Zero Red supersoft
There are the tyres assigned for Q3 in qualifying:
One set of P Zero Purple ultrasoft
Die knaker lijkt op Ted de Braakquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:11 schreef NieuwsgierigvrAagje het volgende:
twee races achter elkaar geen punten vioor Max
Zondag moet ik werkenquote:
Ik gok van wel, het klonk niet of er shit in elkaar liep, het was gewoon *poef* motor uitquote:
Prio 1 is geld binnen sleuren voor ons huis te kunnen betalen. En nee ik kan geen vrij krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat hebben we je nou verteld over prioriteiten?
Gelukkig was jij de vorige keer niet afwezig.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat hebben we je nou verteld over prioriteiten?
Naatje pet? Dat is slim aan de wortel.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:15 schreef ZaZoe het volgende:
Betrouwbaarheid Red Bulls is gewoon naatje pet
quote:McLaren driver Stoffel Vandoorne will take a 15-place grid penalty at the Russian Grand Prix, after a precarious engine situation got even worse in FP1.
Vandoorne reported "no power" in the closing stages of Friday's first session at Sochi Autodrom, after which engine partner Honda outlined a suspected MGU-K issue.
In the interest of time, mechanics are completing a full power unit change, with the hope of sending Vandoorne back out on track during the second practice session.
Vandoorne, having already moved on to his fourth MGU-H and TC elements, will now take on fifth elements, meaning he will collect 10- and five-place grid penalties.
Vandoorne's Energy Store and Control Electronics remain unchanged.
Under current Formula 1 regulations, drivers are permitted to use only four of each of the six elements that make up the power unit before grid penalties are imposed.
The first time a fifth element is used, a 10-place grid penalty will be imposed, with a five-place drop imposed the first time a fifth of any of the remaining elements is used.
The first time a sixth element is used, a 10-place grid penalty will be imposed, and so on.
Ik heb mijn leven gebeterd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij de vorige keer niet afwezig.
Oh wacht.
twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 28-04-2017 om 15:33:56Max limited in FP2 with a suspected loss of fuel pressure but finishes P5 with 1:35:540. Daniel wraps up P6 with 1:… https://t.co/ajdfNHzrSW reageer retweet
En waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:26 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Naatje pet? Dat is slim aan de wortel.
Ken je BZV quotesquote:
Nooit van gehoordquote:Naatje pet betekent – net als de verkortingen het is naatje en het is pet – dat iets helemaal niets is, waardeloos, een mislukking, een afgang, enz.
zal ik het doen ....zal ik het doen??????????????quote:28x je inleg als Max in Rusland wint
Ja, ik zou 450 euro inleggen. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
bij de toto
[..]
zal ik het doen ....zal ik het doen??????????????
450 euro??? JIJ KOEKWAUS!!! DENK JE DAT IK HELEMAAL GEK BEN...quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik zou 450 euro inleggen. Echt fantastisch.
Je moet maar zo denken: "hoe groot is de kans dat Max in 28 races minstens één keer wint?"quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
bij de toto
[..]
zal ik het doen ....zal ik het doen??????????????
Je kan ¤ 26.100 winnen!'!!!quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
450 euro??? JIJ KOEKWAUS!!! DENK JE DAT IK HELEMAAL GEK BEN...![]()
ok een tientje
bedankt voor de tip
of 450 euro verliezen...quote:
Wiskunde is niet zo jouw ding zie ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
of 450 euro verliezen...
als ik 450 euro zou willen inzetten dan ga ik er liever mee naar de beurs en koop ik wat sprinters.... is misschien riskanter maar ik denk dat de kans dan tenminste 50/50 is
de kans dat max gaat winnen is 30 procent voor mij op dit moment
ik heb op harvard gezeten...quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wiskunde is niet zo jouw ding zie ik.
Black belt lean sigma 6.quote:
Ik ook wegens werken. FMLquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, mis morgen de Quali weer eens...Huu.
NL tijdenquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik zou dit eigenlijk moeten weten, maar zijn de tijden in de OP nu lokale tijd of NL tijd? Altijd als het maar een tijdszone scheelt raak ik in de war
Altijd NL tijden in de OP. Ik weet niet wie dat altijd doet of dat dat automatisch gaat of iets, maar die tijden kloppen altijd. In de gids staan wel eens andere tijden. Ook in dat geval de tijden in de OP aanhouden. Geen idee hoe het kan maar die zijn ALTIJD goedquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik zou dit eigenlijk moeten weten, maar zijn de tijden in de OP nu lokale tijd of NL tijd? Altijd als het maar een tijdszone scheelt raak ik in de war
Of op 300 infosites kijken, echt, tjongejonge.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Altijd NL tijden in de OP. Ik weet niet wie dat altijd doet of dat dat automatisch gaat of iets, maar die tijden kloppen altijd. In de gids staan wel eens andere tijden. Ook in dat geval de tijden in de OP aanhouden. Geen idee hoe het kan maar die zijn ALTIJD goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |