Onzin.. als je relatie van cadeautjes aan elkaar bungelt dan is er echt iets mis met je relatie...quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee maar zonder dollen. Je geeft je partner wat met een verjaardag enz enz. Als je niets zou geven dan is je relatie zo stuk en dus geen sex oftewel je betaald altijd voor sex.
Maar mensen veranderen ook in de lop der jaren van meningen/gedachten/voorkeuren. Ik kan me dus wel iets voorstellen bij mannen die heel veel van hun vrouw houden maar ze na 20 jaar niet meer aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook al in het begin van je relatie ter hore gebracht hebben...
Mijn ouders geef ik ook weleens een cadeautje voor hun verjaardag. En daar wil ik zeker geen seks mee hebben! Idem met vrienden. Seks is binnen een relatie toch geen ruilmiddel?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee maar zonder dollen. Je geeft je partner wat met een verjaardag enz enz. Als je niets zou geven dan is je relatie zo stuk en dus geen sex oftewel je betaald altijd voor sex.
Dat zeg ik niet, leer lezen aub. Je gaat samen wat leuks doen (kost geld), je geeft een cadeautje (kost geld) enz enz. Vrij normaal in een relatie. Stel je eens voor je doet dat allemaal NIET. Denk je dat ze uberhaupt nog verder met je wil (dus geen aandacht etc)? Denk je dat je nog sex gaat krijgen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onzin.. als je relatie van cadeautjes aan elkaar bungelt dan is er echt iets mis met je relatie...
Maar dat is meestal wederzijds.. en ook algemeen bekend.. dus ik zou de gok van overleg wel nemen dan..quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar mensen veranderen ook in de lop der jaren van meningen/gedachten/voorkeuren. Ik kan me dus wel iets voorstellen bij mannen die heel veel van hun vrouw houden maar ze na 20 jaar niet meer aantrekkelijk vinden.
Dat bedoel ik ook niet. Je relatie wordt slechter als je minder aandacht voor elkaar hebt. Samen uit eten, samen naar de bios etc etc. Kost allemaal geld nietwaar? Stel je zou dat allemaal niet meer doen. Heb je dan nog sex denk je?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Mijn ouders geef ik ook weleens een cadeautje voor hun verjaardag. En daar wil ik zeker geen seks mee hebben! Idem met vrienden. Seks is binnen een relatie toch geen ruilmiddel?
Ik heb een sex lat relatie...quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, leer lezen aub. Je gaat samen wat leuks doen (kost geld), je geeft een cadeautje (kost geld) enz enz. Vrij normaal in een relatie. Stel je eens voor je doet dat allemaal NIET. Denk je dat ze uberhaupt nog verder met je wil (dus geen aandacht etc)? Denk je dat je nog sex gaat krijgen?
Nou ja, ik veronderstel dan ook wel dat dat overleg eerst heeft plaats gevonden. Als je elkaar daarin niet kunt bevredigen (pun intended) dan kan ik het me ergens wel voorstellen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar dat is meestal wederzijds.. en ook algemeen bekend.. dus ik zou de gok van overleg wel nemen dan..
Ik heb het hier over een normale relatie, niet over je specifieke geval chef.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb een sex lat relatie...
Dus misschien heb je net de verkeerde...![]()
En 9 vd 10 keer spreken we af bij mij.. dus ik hoef niet eens mn bed uit...
Verder hebben we beide ons eigen drukke leventje..
Voor een goede relatie is het inderdaad nodig om tijd en aandacht aan elkaar te geven. Dat kan geld kosten, maar is niet noodzakelijk. Natuurlijk kun je daar tegenin brengen dat je de tijd die je in iemand anders investeert kwijt bent en dat vervolgens in geld uitdrukken, maar dat is voor mij niet hetzelfde als de platte transactie die je met een prostituee maakt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Je relatie wordt slechter als je minder aandacht voor elkaar hebt. Samen uit eten, samen naar de bios etc etc. Kost allemaal geld nietwaar? Stel je zou dat allemaal niet meer doen. Heb je dan nog sex denk je?
Dus indirect betaal je ervoor.
Dus al die zaken die je opnoemt doe je voor dat ene dingetje wat sex heet?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het hier over een normale relatie, niet over je specifieke geval chef.
Een relatie kost altijd geld. Stel je gaat niet uit eten of naar de bios maar je koopt samen een huis? (kost geld). Je gaat samen boodschappen doen (kost geld) Uiteindelijk is de conclusie dat je voor elkaar ZORGT. Stel dat zorgen valt weg heb je gewoon geen sex op zeker dus indirect betaal je gewoon voor sex.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Voor een goede relatie is het inderdaad nodig om tijd en aandacht aan elkaar te geven. Dat kan geld kosten, maar is niet noodzakelijk. Natuurlijk kun je daar tegenin brengen dat je de tijd die je in iemand anders investeert kwijt bent en dat vervolgens in geld uitdrukken, maar dat is voor mij niet hetzelfde als de platte transactie die je met een prostituee maakt.
Want in je eentje heb je geen onderdak en voer nodig en kost het leven niets?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een relatie kost altijd geld. Stel je gaat niet uit eten of naar de bios maar je koopt samen een huis? (kost geld). Je gaat samen boodschappen doen (kost geld) Uiteindelijk is de conclusie dat je voor elkaar ZORGT. Stel dat zorgen valt weg heb je gewoon geen sex op zeker dus indirect betaal je gewoon voor sex.
Begrijpend lezen was je zwakste vak denk ik? Dat zegt niemand.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dus al die zaken die je opnoemt doe je voor dat ene dingetje wat sex heet?
Goh ik ken een hoop wanhopige mensen maar zo erg heb ik ze nog niet meegemaakt..
Ik zou het ook niet echt een normale relatie noemen ....
Daar gaat de stelling toch niet om?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want in je eentje heb je geen onderdak en voer nodig en kost het leven niets?
Wat betaal je dan precies? je leeft gewoon samen ipv alleen.. en dan heb je het voordeel dat je zelf niet hoeft te liggen sjorren...quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was je zwakste vak denk ik? Dat zegt niemand.
Je doet niet iets om iets gedaan te krijgen MAAR stel al die dingen vallen weg dan heb je gewoon geen sex of dacht jij van wel? Dus dan betaal je er toch voor? Dat je van elkaar houd etc doet niet ter zake, spreekt voor zich.
De stelling is dat je betaald voor sex omdat je een huis koopt en boodschappen nodig hebt?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar gaat de stelling toch niet om?Gaat toch om sex met iemand?
Nou ik ken genoeg relaties waar de man jarenlang niks koopt of betaalt voor de vrouw, maar dat ze toch regelmatig seks hebben.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was je zwakste vak denk ik? Dat zegt niemand.
Je doet niet iets om iets gedaan te krijgen MAAR stel al die dingen vallen weg dan heb je gewoon geen sex of dacht jij van wel? Dus dan betaal je er toch voor? Dat je van elkaar houd etc doet niet ter zake, spreekt voor zich.
Je betaald indirect nogmaals (heel wat anders als contact afikken bij een hoer) voor sex met elkaar. Natuurlijk moet je niet letterlijk denken; Als ik haar nu uit eten neem dan krijgt ze mijn lul vanavond, maar in principe is het wel zo natuurlijk. Natuurlijk denk je zo niet aangezien je die dingen gewoon doet vanwege houden van, maar in principe betaal je er dus wel voor, heel zwart wit gezien dan he.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat betaal je dan precies? je leeft gewoon samen ipv alleen.. en dan heb je het voordeel dat je zelf niet hoeft te liggen sjorren...
Iets met prostituees....quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ik ken genoeg relaties waar de man jarenlang niks koopt of betaalt voor de vrouw, maar dat ze toch regelmatig seks hebben.
Ook genoeg vrouwen die geen geld willen hebben van hun man of dat de man dingen voor ze betaald.
Nee gewoon nee.. je betaald het niet.. je doet het omdat je het leuk vind om die dingen samen te doen...quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je betaald indirect nogmaals (heel wat anders als contact afikken bij een hoer) voor sex met elkaar. Natuurlijk moet je niet letterlijk denken; Als ik haar nu uit eten neem dan krijgt ze mijn lul vanavond, maar in principe is het wel zo natuurlijk. Natuurlijk denk je zo niet aangezien je die dingen gewoon doet vanwege houden van, maar in principe betaal je er dus wel voor, heel zwart wit gezien dan he.
Leg uit?quote:
Dat zeg ik toch ook? Dat spreekt voor zich, maar dan nog betaal je ervoor. Je moet die 2 dingen even los van elkaar zien.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.. je betaald het niet.. je doet het omdat je het leuk vind om die dingen samen te doen...
Anders heb je het echt niet begrepen in de relatie die je hebt volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |