Een Antilliaanse maat van me van Curacao mocht gratis neuken met hoeren in Den Haag. Daartegenover moest hij wat "klusjes" voor haar regelen. Is dat ook een vorm van prostitutie?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vind alles prima.. het is niet voor niets het oudste beroep ter wereld..
Iedereen moet lekker doen wat ie wil... Ik doe er niet moeilijk over..
Sterker ik vind het prima dat ze er zijn.. als je bijvoorbeeld maanden op zee gezeten hebt.. of in ieder ander geval dat je honger hebt... dan is het een prima voorziening..
Maar sex en geld zijn voor mij niet verenigbaar.. Goede sex is niet iets wat ik na betalen nog kan hebben.. als je begrijpt wat ik bedoel...
Zo expliciet.. ja dan betaal je in natura he? Is dus ook niet gratis...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een Antilliaanse maat van me op Curacao mocht gratis neuken met hoeren in Den Haag. Daartegenover moest hij wat "klusjes" voor haar regelen. Is dat ook een vorm van prostitutie?
Mocht die bekende ook een vrouw thuis hebben zitten, zit je toch in hetzelfde schuitje?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En daar kom je geen bekenden tegen dacht je?
En wat als het je buurman is die geen vrouw heeft, en overdag thuis is en vaak met je vrouw staat te kleppen over de schutting als je aan het werk bent?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Mocht die bekende ook een vrouw thuis hebben zitten, zit je toch in hetzelfde schuitje?
Echt een onzinopmerking, dit. Behalve dat het niet bewezen kan worden wanneer er voor het eerst hoeren waren, lijkt het me dat bijvoorbeeld jager een veel ouder beroep is.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vind alles prima.. het is niet voor niets het oudste beroep ter wereld..
Het is dan ook meer een uitdrukkingquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt een onzinopmerking, dit. Behalve dat het niet bewezen kan worden wanneer er voor het eerst hoeren waren, lijkt het me dat bijvoorbeeld jager een veel ouder beroep is.
Dan heb je best een probleem.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En wat als het je buurman is die geen vrouw heeft, en overdag thuis is en vaak met je vrouw staat te kleppen over de schutting als je aan het werk bent?
Beter praat je gewoon met je vrouw en ziet haar als volwaardige partner.. waar je dat soort dingen dus ook gewoon mee kunt bespreken..
Jagen was pas een beroep toen mensen dat zo goed konden dat ze voor een ander gingen jagen.. en waar betaalden ze mee? Juist...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt een onzinopmerking, dit. Behalve dat het niet bewezen kan worden wanneer er voor het eerst hoeren waren, lijkt het me dat bijvoorbeeld jager een veel ouder beroep is.
Laten we focussen op de OP. Wat ik vooral erg vind is dat de meeste van die vrouwen gedwongen zitten in de prostitutie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je voor jezelf jaagt ben je ook een jager.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jagen was pas een beroep toen mensen dat zo goed konden dat ze voor een ander gingen jagen.. en waar betaalden ze mee? Juist...
Tja ik vind het altijd een beetje slappe hap als je je hobby niet gewoon kan uitvoeren in je relatie...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan heb je best een probleem.
Ik ken eerlijk gezegd de behoefte niet zo om naar de hoeren te gaan, maar ik ken mannen die dat blijkbaar wél hebben. Die willen zo graag eens wat anders dan hun eigen vrouw maar gaan vanwege discretie naar een prostituee. Kennelijk voelt dat dan toch nét anders als vreemdgaan.
Maar dan is het geen beroep.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je voor jezelf jaagt ben je ook een jager.
Van beroep?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je voor jezelf jaagt ben je ook een jager.
Das onzin.. er zitten een paar gedwongen... niet de meeste...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Laten we focussen op de OP. Wat ik vooral erg vind is dat de meeste van die vrouwen gedwongen zitten in de prostitutie.
Ik weet niet of je dat zo kunt zien. Ergens vind ik het een hele zwart/wit gedachte.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tja ik vind het altijd een beetje slappe hap als je je hobby niet gewoon kan uitvoeren in je relatie...
Dan vind ik het woord relatie al te veel voor die mensen die totaal langs elkaar heen leven eigenlijk...
Met veel geld en goede arbeidsvoorwaarden.... Lekker vroeg pensioen ook...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Hahaha wat is dit voor een hooghartig topic? Een hoer is ook maar gewoon een vrouw.
Je heb dan in elk geval de garantie dat de dame in kwestie niet opeens stapelverliefd bij je voor de deur staat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan heb je best een probleem.
Ik ken eerlijk gezegd de behoefte niet zo om naar de hoeren te gaan, maar ik ken mannen die dat blijkbaar wél hebben. Die willen zo graag eens wat anders dan hun eigen vrouw maar gaan vanwege discretie naar een prostituee. Kennelijk voelt dat dan toch nét anders als vreemdgaan.
Dat moet je dan ook al in het begin van je relatie ter hore gebracht hebben...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat zo kunt zien. Ergens vind ik het een hele zwart/wit gedachte.
Maar als je nou eens voorzichtig voorstelt dat je na 20 jaar best wel wat meer wilt experimenteren en zij staat daar niet voor open?
Dan ben je gewoon niet goed in bed... Ik krijg altijd cadeautjes..quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
TS zou nooit betalen voor sex dus heeft nooit sex? Als je een relatie hebt betaal je ook voor sex als in cadeautjes ditjes datjes. Stel je zou je vriendin niet onderhouden met dit soort dingen dan is er ook geen sexDus in principe betaal je ook voor sex.
Nee maar zonder dollen. Je geeft je partner wat met een verjaardag enz enz. Als je niets zou geven dan is je relatie zo stuk en dus geen sex oftewel je betaald altijd voor sex.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet goed in bed... Ik krijg altijd cadeautjes..
Hoezo niet? Hoeren hebben geen man?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je heb dan in elk geval de garantie dat de dame in kwestie niet opeens stapelverliefd bij je voor de deur staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |