Mannen die op andere mannen vallen hebben het nog makkelijker. Die ontmoeten gewoon in bosjes en parkeerplaatsen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:03 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik ben wel eens jaloers op dat soort mannen. Lijkt me wel makkelijk, om dat te kunnen.
Wat is de vrouwelijke versie van naar een hoer gaan? Een sugardaddy nemen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanhoop en matige moraal. Het helpt om vrouwen alleen als lustobject te zien denk ik.
Die kunnen het gratis (dmv vergoeding) krijgen.. ja die vorm van zorg bestaat ook...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou het nooit kunnen doen. Wat strawberry zegt, wanhoop en matige normen en waarden.
Maar wat vind je van mannen die vanwege gebreken en beperkingen niet op een normale manier seks/liefde kunnen krijgen? iemand die bijv. abnormaal lelijk is psychisch zo labiel dat geen enkele hoer hem zou neuken?
Mag die er dan wel voor betalen?
Vind je dat minder erg? Is het in zo'n geval wel oke?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die kunnen het gratis (dmv vergoeding) krijgen.. ja die vorm van zorg bestaat ook...
Dat lijkt mij met elkaar in tegenspraak.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wat vind je van mannen die vanwege gebreken en beperkingen niet op een normale manier seks/liefde kunnen krijgen? iemand die bijv. abnormaal lelijk is psychisch zo labiel dat geen enkele hoer hem zou neuken?
Mag die er dan wel voor betalen?
Een gigolo inhuren.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat is de vrouwelijke versie van naar een hoer gaan? Een sugardaddy nemen?
Naar Afrika gaan en een toyboy vinden.quote:
Zoals LurkJeRot dat al schreef is de mannelijke prostitutee een gigolo. Maar een sugardady zoeken is natuurlijk ook gewoon een vorm van prostitutie, waarbij de vrouw zich alleen committeert aan een lang(er)durende seksverhouding met één (of meer) mannen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat is de vrouwelijke versie van naar een hoer gaan? Een sugardaddy nemen?
Ik vind alles prima.. het is niet voor niets het oudste beroep ter wereld..quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Vind je dat minder erg? Is het in zo'n geval wel oke?
En daar kom je geen bekenden tegen dacht je?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:32 schreef Vliegbaard het volgende:
Stel je voor, je hebt een vrouw thuis zitten. Die is niet meer de knapste en de seks valt al een tijdje tegen. Dan kun je of naar de kroeg gaan in de hoop dat je een vrouw tegenkomt die ook gewoon een keer ordinair wil ballen en verder haar mond houdt. En dan loop je nog het risico dat je gespot wordt door een bekende.
Of je duikt gewoon even een bordeel binnen.
Dit is de stijl van TSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |