SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik heb net een leuk gesprek gehad met Bastiaan Everink, mailtje gedaan naar Impresariaat Militaire Muziek Krijgsmacht.Nu wachtenquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:21 schreef peaceman het volgende:
ook al in voorbereiding knokkels? ik ben mijn kleedjesoogst uitzending aan het voorbereiden
goed zo!quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:23 schreef knokkels het volgende:
Maar in antwoord op je vraag: Ja, ook hier is er 2 minuten stilte dan.
die naam moest ik even opzoeken....quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb net een leuk gesprek gehad met Bastiaan Everink, mailtje gedaan naar Impresariaat Militaire Muziek Krijgsmacht.Nu wachten
En zoeken naar relevante muziek.
Ex-marinier, gediend in Irak. Na zijn diensttijd werd hij operazanger.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
die naam moest ik even opzoeken....![]()
komt hier ook nog uit de buurt ook...
en apart ook wel dat een marinier operazanger werd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ex-marinier, gediend in Irak. Na zijn diensttijd werd hij operazanger.
Voordat zijn kameraden een belangrijke missie gingen uitvoeren in Irak om IS-terroristen te neutraliseren, heeft hij hen de poort uit gezongen.
Diep respect wel.
Okay!quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet alleen opera. Muziek is ook in een uitzending naar oorlogsgebied een uitlaatklep.
He, ben ik wéér aan het voorbereiden?
De emotie in opera raakte hem.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
en apart ook wel dat een marinier operazanger werd.
Meerdere uitzendingen een optie?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:51 schreef peaceman het volgende:
hmmm die kleedjesuitzending wordt nummers schrappen. is meer dan twee uur![]()
maar heb toch van meerdere artiesten meerdere cd's gekocht, dus dan schrap ik er daar wat van. geen probleem.
nee daar is het niet leuk genoeg voor, vind ik.quote:
na jaaaaren is het best bijzonder dat ie nog pastquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:55 schreef knokkels het volgende:
Kom ik net een Levi's 501 tegen die ik al jaaaaaaaaaren kwijt was. Oeh, wat zit ie lekker
oehquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:57 schreef peaceman het volgende:
zal ik wat deuntjes in de ether gooien?
kwart over 2 tot 4?quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:57 schreef peaceman het volgende:
zal ik wat deuntjes in de ether gooien?
die wordt as we speak gewassen door de regen...quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:03 schreef knokkels het volgende:
Nee knok, roosterprogramma ga je écht niet vinden in Sam Broadcaster![]()
quote:
Moet nu echt wel snel even weg richting winkelquote:Programma van vandaag
14:15 - 16:00 DJ Peaceman - 33 Friday random sh*t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |