Werk zequote:Op vrijdag 28 april 2017 07:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaa ma![]()
Nu gauw pleitewerkse allemaal
quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaa ma![]()
Nu gauw pleitewerkse allemaal
quote:
gewoon vanavond laat buiten zetten. Dat doen wij trouwens altijd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:53 schreef just me het volgende:
[..]Diaan
ze hebben hier de vuilnisophaal veranderd, ik moet op zaterdag (!!) de grijze container aan de straat hebben staan om 07.30 uur
op vrijdagavond ??quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon vanavond laat buiten zetten. Dat doen wij trouwens altijd.
wij op donderdagavond. Maar ook weleens op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
op vrijdagavond ??
![]()
ik kan het proberen maar handig is het niet
Hoe bevalt je werk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik zou om 08:00 uur moeten opstaan, maar ja... ik was rond 06:20 uur wakker. Moet nog erg wennen aan het nieuwe ritme, maar vroeg opstaan lukt primaIk ben 's avonds rond 23:30 - 00:00 uur echt moe (niks voor mij), maar de nachtrust is nog te kort.
Dat moet nog blijken. Het is eerst 5-6 weken opleidingquote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken. Het is eerst 5-6 weken opleidingMaar tot nu toe is het leuk en het is een gezellige groep mensen.
die met aardbeienquote:Op vrijdag 28 april 2017 08:21 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is; weer wat lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag: Limburgse vlaai.![]()
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
heb je ook Zwitserse Roomvlaai ?quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:21 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is; weer wat lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag: Limburgse vlaai.![]()
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
quote:
Ow die lust ik ook wel.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas. Vandaag niet.
Wel Limburgse roomvlaai.
[ afbeelding ]
Die is ook lekker.quote:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst vlaai heb gehad. Ik denk een keer op het werk. Vroeger kocht ik het wel vaak voor verjaardag...quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is ook lekker.
Heb ik jaar of 3 geleden nog eens gehad.
Tegenwoordig altijd taart?quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst vlaai heb gehad. Ik denk een keer op het werk. Vroeger kocht ik het wel vaak voor verjaardag...
quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:38 schreef peaceman het volgende:
Wil je met Lennon vanmiddag naar de bios... heeft ie geen zin
zelfs aandringen hielp niet...quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat is dat nou? Een kind dat niet naar de bios wil? Meteen naar bed, en de dokter bellen..... dat kan niet goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |