Claus was een jongetje van 16/17...je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij bij de Wehrmacht zat.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bernhard en Claus vinden het wel prima..
Boeit me niet. Tevens ben ik niet van Duitsen bloed. Bom op dat Koningshuis.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Claus was een jongetje van 16/17...je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij bij de Wehrmacht zat.
Ik ben al weggezapt. Tot morgen.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Dit gaat niet over de Koning. Pauw probeert de boel te beflikkeren.
Klopt.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:24 schreef marcodej het volgende:
We hebben dus over de niet zo interessante levensloop van 6 willekeurige BN'ers?
Ja.quote:
Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker op netflix je zaad dodenquote:Op donderdag 27 april 2017 23:39 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat een ongelofelijke zaad aflevering. Al deze mensen zijn niet relevant. Flopshow.
Had in ieder geval nog een link met Willem Alexander verwacht, maar eigenlijk gaat het gewoon over de levens van deze mensen die toevallig ook allemaal 50 worden of zijn geworden dit jaar ja..quote:Op donderdag 27 april 2017 23:39 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat een ongelofelijke zaad aflevering. Al deze mensen zijn niet relevant. Flopshow.
Mwah dan hebben we Sierd altijd nogquote:Op donderdag 27 april 2017 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Derksen met pensioen gaat, dan is het sowieso einde VI.
RAKETICCC RAKETPFFFGGGGFWTGFKGOBMBMRBMMBBMFFFquote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
RAKETICCC RAKETPFFFGGGGFWTGFKGOBMBMRBMMBBMFFF
Derksen is een trieste sukkel die niet in Texas durft te wonen.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Derksen met pensioen gaat, dan is het sowieso einde VI.
Zo zo, jij durft!quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Derksen is een trieste sukkel die niet in Texas durft te wonen.
Ik zap weg en zet muziek op.quote:
Nee, zo degenerate is Pauw ook weer niet.quote:
Ik ben gestopt met drinken.quote:
quote:Half april 2005 raakte Huffnagel in opspraak in verband met ¤ 19.900 onkostenvergoedingen die de Stichting Bestuursassistentie VVD hem had toegekend als fractievoorzitter.
Ha ha ha. Die is dood.quote:
quote:
Zeker. Was ook tweetalig.quote:
Great minds Ha ha haquote:
En Imca Marinaquote:
Inderdaad, er zijn grote overeenkomsten tussen Imca Marina en Adolf Hitler.quote:
Ik zat hardop te lachen.quote:
Dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn grote overeenkomsten tussen Imca Marina en Adolf Hitler.
Ja. Is ambtenaar in de burgelijke stand.quote:
Dat magquote:Op vrijdag 28 april 2017 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik associeer Acda & De Munnik toch een beetje met Amsterdam / Ajax / Mokum etc
Dat niet nee. Maar sowieso moeilijk om nog een klassiekertje te maken denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel geinig maar gaat geen stadionnummer worden.
Kan wel. Mooiste rotstad wordt eigenlijk ook pas sinds een paar jaar gezongen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat niet nee. Maar sowieso moeilijk om nog een klassiekertje te maken denk ik
Wetenschap en geloof als tegenstellingen zienquote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wetenschap en geloof als tegenstellingen zien
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:40 schreef DrDentz het volgende:
De Rotterdamse Denker vindt dit niet oké. Als je uit Oss komt ben je voor TOP.
Lee Towers is toch ook wel echt ongelofelijk genot inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Eén zo'n man met een gitaartje, dat past toch niet echt bij Feyenoord. Daar moet een artiest staan met glamour, met een gouden microfoon.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:47 schreef richolio het volgende:
Ik hoorde deze laatst in de auto toen ik de maasboulevard opreed, ff traantje gelaten toen
quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:44 schreef tong80 het volgende:
Ik kon het echt niet meer aan.
Lekker........
Welkomquote:Op donderdag 27 april 2017 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroen Pauw gaat in zijn eentje verder nu zijn soulmate Paul Witteman het hazenpad]
Over 3 jaar weer...dan is het weer feest.quote:
En stervensdruk want het is gratis.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:11 schreef Pedroso het volgende:
Een beetje naar die overschatte kutbandjes toe op bevrijdingsdag...nee, laat maar.
lol gek, hij was toch verkleed als orhtodoxe jood ofzoquote:
Ja best apart, bedankt internetquote:Op maandag 1 mei 2017 23:18 schreef Pedroso het volgende:
Het is tegenwoordig in ieder land ook hetzelfde, politiek elite wordt uitgekotst en populisten (links en rechts) worden steeds groter en groter.
Gewoon een verkapte dag om lekker te zuipen met hopelijk mooi weer.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:18 schreef MakkieR het volgende:
Typisch Nederlands een vrije dag opeisen voor de Bevrijdingsdag als al onze opaatjes en omaatjes allang dood en begraven zijn. Waarom in vredesnaam zo laat, mijn grootouders draaien zich om in het graf als ze dit konden horen.
okquote:Op maandag 1 mei 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Vandaag: slaapthee met een scone & clotted cream.
[ afbeelding ]
Dat wel, maar verder wel een mooie meidquote:Op maandag 1 mei 2017 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze heeft wel een erg slecht gebit zeg.
Dit was mijn avondeten, je weet dat ik slenderman zelf ben.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk je aan je calorieën, neem eens een biologische rijstwafel
Anorexia zorgt misschien ook voor een slecht gebit.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
en waarom heb je 2 keien als onderzetter?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Vandaag: slaapthee met een scone & clotted cream.
[ afbeelding ]
Er zijn mooiere zionisten te vinden.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat wel, maar verder wel een mooie meid
Nee, nooit.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en waarom heb je 2 keien als onderzetter?
Gaat alles wel goed?
Gvd nu neem je ook wel een verkeerde screen hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Er zijn mooiere zionisten te vinden.
[ afbeelding ]
Hij neukt alles wat los en vast zit, maar alleen vrouwen volgens mij.quote:
4 van de 10 joden is toch tandarts of arts de rest is accountantquote:Op maandag 1 mei 2017 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Iemand een plaatje van Solomonica?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Er zijn mooiere zionisten te vinden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |