SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Niet bepaaldquote:Op donderdag 27 april 2017 22:02 schreef Tagliano het volgende: En daarom geeft Raybar dus vuistjes jongens!
quote:
Nou ja geen vuistjes, maar om die reden doet Barney sowieso niks met zijn werphand.quote:
Niet met een vlakke hand, maar met een volle vuist recht op die ogen!quote:
Ik heb er net opgelet, hij begon met handjes en ging daarna over naar vuisten.quote:
Allemaal een beetje gelijkquote:Op donderdag 27 april 2017 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er net opgelet, hij begon met handjes en ging daarna over naar vuisten.
Hij kreeg best veel druk op Raybar de laatste Eurotour, ben benieuwd wat hij nog meer kanquote:
Vinnie ookquote:Op donderdag 27 april 2017 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal een mooie stijl . Niels niet , Niels moet door zijn rug gaan
Niels komt uit Lelystad, daar ging het al mis.quote:Op donderdag 27 april 2017 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal een mooie stijl . Niels niet , Niels moet door zijn rug gaan
In het IJsselmeer ermeequote:Op donderdag 27 april 2017 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niels komt uit Lelystad, daar ging het al mis.
Premier league voetbal en darts op dezelfde avond is intens kut. Heb me al 40-45 keer verklikt.quote:
Straks nog Pauw (met Genee in de show)quote:Op donderdag 27 april 2017 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kale sloopkogel![]()
Op tijd naar bed vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |