Strand is altijd mooiquote:Op donderdag 27 april 2017 20:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
I knowGelukkig was ik vandaag met de auto en niet op de fiets
Analoge synthesizers en drumcomputers uit de jaren 70/80. Als ik ooit nog es écht teveel geld heb, ga ik daar in mijn landhuis een kamer mee inrichten.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Da's wel leuk danWat voor spullen loop je zoal warm voor?
Was het gisteravond in de stad ook al ja, dus ik zit al weer aan mij grotebozebuitenwereldstress-quotum voor deze weekquote:Op donderdag 27 april 2017 20:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Da's waar ja, zal daar wel spuugdruk zijn geweest..
Zijn boot buitenwereld que?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor mezelf. Zijn boot buitenwereld bijna nooit zichtbaar, op m'n benen en ik doe niet aan blote benen
Vet! Produceer je ook?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Analoge synthesizers en drumcomputers uit de jaren 70/80. Als ik ooit nog es écht teveel geld heb, ga ik daar in mijn landhuis een kamer mee inrichten.
Pfieuw gelukkig!quote:Op donderdag 27 april 2017 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
Nee daar heb ik geen bevoegdheid voor
hipsterquote:Op donderdag 27 april 2017 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Analoge synthesizers en drumcomputers uit de jaren 70/80. Als ik ooit nog es écht teveel geld heb, ga ik daar in mijn landhuis een kamer mee inrichten.
Het was hier prima weer, tot een uurtje of 3. Toen begon het te regenen. Daarvoor was het lekker in de zon.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:11 schreef Allures het volgende:
Hier was het weer heerlijk voor een straatfeesten zonder jas
Als je maar in beweging bleef
Gewoon je eigen zon zijnquote:Op donderdag 27 april 2017 20:12 schreef Samzz het volgende:
Nu betrekt het. Maar dat is niet erg. Vandaag lekker veel zon gehad.
Nee, tussen mijn 15e en 22e wel veel hobbymatig mee gedaan met een aantal vrienden. Tegenwoordig ben ik op een andere manier met muziek bezig. Maar 't blijft elke keer weer kriebelen als ik iets voorbij zie komen.quote:
Altijd mooiquote:Op donderdag 27 april 2017 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Strand is altijd mooi. Was er vanmorgen nog. In de zon
.
Oh wat leukquote:Op donderdag 27 april 2017 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja, ik mijd grote steden ook liever op deze dag. Hoe was Roadburn?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Was het gisteravond in de stad ook al ja, dus ik zit al weer aan mij grotebozebuitenwereldstress-quotum voor deze week
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:10 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, hond helemaal uit z'n plaat omdat er een kat langsloopt.
Op dit moment niet. Vroeger wel e.e.a. mee gedaan.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:14 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh wat leukComponeer je zelf ook daarvoor?
Aangenaamquote:Op donderdag 27 april 2017 20:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfieuw gelukkig!
Nouja, aangenaam haha
Zo irritantquote:
Ik ben ook moe en fuck autocorrectquote:Op donderdag 27 april 2017 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
boot moest voor zijn, autocorrect en moe
Berichten over t weer kan je toch gewoon overslaan?quote:Op donderdag 27 april 2017 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aangenaam
Ik ga weer want t gaat te snel
Ik was laatst bij mn ouders, springt mn moeder ineens hysterisch op van de bank, ik schrok me wild.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:10 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, hond helemaal uit z'n plaat omdat er een kat langsloopt.
Trashcanman was me voorquote:Op donderdag 27 april 2017 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Vroeger wel e.e.a. mee gedaan.
quote:Op donderdag 27 april 2017 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was laatst bij mn ouders, springt mn moeder ineens hysterisch op van de bank, ik schrok me wild.
Zat er een kat in de tuin te schijten.
Snap ik. Een boel van die dingen zullen inmiddels ook wel wat lastig te vinden zijn en nog moeilijker dus om daar aan voorbij te lopen.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, tussen mijn 15e en 22e wel veel hobbymatig mee gedaan met een aantal vrienden. Tegenwoordig ben ik op een andere manier met muziek bezig. Maar 't blijft elke keer weer kriebelen als ik iets voorbij zie komen.
Klassiek piano spelen.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Trashcanman was me voorWat doe je nu dan met muziek?
Nee die hele tuin ligt onder, planten worden omver gegravenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..].
Zou ik ook niet blij van worden trouwens.
Bahquote:Op donderdag 27 april 2017 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die hele tuin ligt onder, planten worden omver gegraven
Fijne editie weer. Vooral Gong, Harsh Toke en Big Business waren geweldigquote:Op donderdag 27 april 2017 20:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja, ik mijd grote steden ook liever op deze dag. Hoe was Roadburn?
Liever DJ CLiché dan uren lang alleen maar monotoon gedreun. Vanavond Hardfest, komend weekend Batavierenfeest, volgende week bevrijdingsfestival.... Hopen dat de wind goed blijft staanquote:
Ze hebben een hordeur anders liepen ze ook gewoon naar binnenquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bah. Leuk joh, kattenliefhebbers die hun poekie lekker overal laten lopen want dat is de natuur.
Blijft een kwestie van goed kijken. Er zijn tegenwoordig zoveel alternatieven dat je van goede huize moet komen om het verschil nog te horen. Dan heb je enkel nog de verzamelaars, maar ik neem aan dat de echte puristen hun verzameling al compleet hebben inmiddels.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:16 schreef Trashcanman het volgende:
Snap ik. Een boel van die dingen zullen inmiddels ook wel wat lastig te vinden zijn en nog moeilijker dus om daar aan voorbij te lopen.
Mooiquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Fijne editie weer. Vooral Gong, Harsh Toke en Big Business waren geweldig
Wowquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben een hordeur anders liepen ze ook gewoon naar binnen
quote:
Insert een "stel je niet aan, dat hoort erbij" van een kattenliefhebber in 3...2...1....:Pquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bah. Leuk joh, kattenliefhebbers die hun poekie lekker overal laten lopen want dat is de natuur.
Touchéquote:Op donderdag 27 april 2017 20:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Liever DJ CLiché dan uren lang alleen maar monotoon gedreun. Vanavond Hardfest, komend weekend Batavierenfeest, volgende week bevrijdingsfestival.... Hopen dat de wind goed blijft staan
Nou ja, ik vind dat niet aanstellen. Ik ben een hondenliefhebber, maar moet die schijt ook niet in mijn tuinquote:Op donderdag 27 april 2017 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Insert een "stel je niet aan, dat hoort erbij" van een kattenliefhebber in 3...2...1....:P
Klassiek als in, geen pop, jazz o.i.d.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:17 schreef Scary_Mary het volgende:
Klassiek ook of de klassieke piano zeg maar?
Als ik ooit nog eens écht geld teveel heb koop ik een verzameling klassieke Porsches en ga ik er letterlijk geen één meter in rijden. Dan laat ik me rondrijden in mijn oersaaie Tesla door m'n chauffeur (een echte, niet de autopilot).quote:Op donderdag 27 april 2017 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ik in Utrecht ook gehad. Zat er eens een kat op de eetstoel onder de tafel. Moet er al een tijdje gezeten hebben maar hij viel niet op. En eentje die op de slaapkamer op bed had gescheten. En eentje die de kip die in de marinade op het aanrecht stond had opgegeten dus die heeft hopelijk zn ouderlijk huis onder gekakt.quote:Op donderdag 27 april 2017 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow.
Mijn zusje heeft dat een keer gehad. Zat er ineens een kat op haar slaapkamer. Zit je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |