Ik vond die ''homo's in elkaar meppen uit solidariteit'' nog best wel goed.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]!
Of allemaal een ontzettend domme mongool worden uit solidariteit met jou?
Tja, we moeten ons toch een beetje aanpassen.quote:
Regelen ze zo'n rashommel om de boze blanke man uit te hangenquote:Op donderdag 27 april 2017 17:22 schreef skysherrif het volgende:
En daarna vrolijk in de burka naar het strand uit solidariteit
Overigens vind ik dat ze haar punt nogal onderuit haalt in deze video, je zal maar verplicht zijn om in zo'n enorm warme burkini in de zon te moeten gaan liggen, ze houdt het zelf al amper vol.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Regelen ze zo'n rashommel om de boze blanke man uit te hangen
Krijgen we iig nog wat terug voor al die miljoenen.quote:
Verplichting is niet het punt van deze video.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Overigens vind ik dat ze haar punt nogal onderuit haalt in deze video, je zal maar verplicht zijn om in zo'n enorm warme burkini in de zon te moeten gaan liggen, ze houdt het zelf al amper vol.
Zozo. een flink drama, wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:53 schreef KetchupFTW het volgende:
Vaak als ik de vakbeschrijvingen van mastervakken lees krijg ik het idee dat het net zo goed een propedeusevak zou kunnen zijn.
https://studiegids.leiden(...)multicultural-europe
Ik ben nog steeds op mijn werk. Er liggen vrij veel deadlines op 30 april, en er is nog een hele lijst met goed te keuren zaken.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe ben jij de werkdag doorgekomen met een half-lamme SC?
Zou ik binnen een dag kunnen halen: méér migratie en méér privacy-aantastende wetgeving vanuit de EU.quote:Op donderdag 27 april 2017 18:53 schreef KetchupFTW het volgende:
Vaak als ik de vakbeschrijvingen van mastervakken lees krijg ik het idee dat het net zo goed een propedeusevak zou kunnen zijn.
https://studiegids.leiden(...)multicultural-europe
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een paar handtekeningen te zetten?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op mijn werk. Er liggen vrij veel deadlines op 30 april, en er is nog een hele lijst met goed te keuren zaken.
Balen zeg, terwijl ik dit typ lig ik IPAtjes weg te tikken op het lokale stadsstrand. Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op mijn werk. Er liggen vrij veel deadlines op 30 april, en er is nog een hele lijst met goed te keuren zaken.
Geen zorgen, we zijn allemaal erg marginale figuren.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Balen zeg, terwijl ik dit typ lig ik IPAtjes weg te tikken op het lokale stadsstrand. Verschil moet er zijn.
Hier is het een donderdag uit duizenden...quote:Op donderdag 27 april 2017 19:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Balen zeg, terwijl ik dit typ lig ik IPAtjes weg te tikken op het lokale stadsstrand. Verschil moet er zijn.
Hier is het Koningsdag.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier is het een donderdag uit duizenden...
Zo noem je je zolderkamer?quote:Op donderdag 27 april 2017 19:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vrij-Nedersaksen is een republiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |