ik vond het niet wat..., is gewoon een geintje..quote:
Okquote:Op donderdag 27 april 2017 17:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond het niet wat..., is gewoon een geintje..
een ander quoten en dan de smiley veranderen zodat je dan de mening ziet van diegene die de quote post...
we hebben een internationale ster in ons middenquote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels kan voor die voice-over-audities zo naar Duitsland
Ik heb nog 2 weken voor Epson in Dortmund gewerkt, werkte net een klein maandje in Maastricht bij een bedrijf dat Epson support deed.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
we hebben een internationale ster in ons midden![]()
Alleen dan de originelequote:Op donderdag 27 april 2017 17:27 schreef peaceman het volgende:
hey ik dacht al... deze heb ik eerder gehoord, maar dat klopt
Arme Knokkels...quote:Op donderdag 27 april 2017 17:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken voor Epson in Dortmund gewerkt, werkte net een klein maandje in Maastricht bij een bedrijf dat Epson support deed.
Mijn tekst
Gutenmorgen(mittag/abend) Epson Hotline. Geschäft oder privatkunde?
En dan een Beierse chinees aan de telefoon krijgen die moeilijkheden heeft met zijn Epson kassa. Niet leuk.On-ver-staan-baar
quote:
Jaquote:Op donderdag 27 april 2017 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, eerste hap eten van vandaag voor mijn neus![]()
Is het dan nog ontbijt?
Geen idee, smaakt me wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja![]()
of Brunch.
Of geldt dat nou als Bruner?
Roep al maanden dat ie zijn brood ermee moet kunnen verdienen.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
zou wel tof zijnquote:Op donderdag 27 april 2017 17:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Roep al maanden dat ie zijn brood ermee moet kunnen verdienen.
Jezusquote:Op donderdag 27 april 2017 17:42 schreef peaceman het volgende:
Ben de laatste van de 32 cd's aan het rippen... daarmee is dan aan de eerste opdracht voldaan
alles smaakt goed met koffiequote:Op donderdag 27 april 2017 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, smaakt me wel.
Bruine bollen met beleg en een mok koffie.
ja, daarna moet ik ze nog tussen de andere cd's zetten (dat staat uiteraard op alfabet), op de pc verplaatsen naar de juiste mapjes (ook dat staat op alfabet) en eventuele cd's die ik ooit had gedownload verwijderen...(die staan in een aparte map, uiteraard ook weer op alfabet)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |