Hij kan er geen ene tyfus van.quote:
haalt hij zijn neus voor opquote:
Natuurlijk nietquote:Op maandag 1 mei 2017 22:54 schreef Evertjan het volgende:
verwachten jullie nog Nederlandse etappewinst in de Giro?
Hij koos om de wielen van Sagan en Kittel te volgen.quote:
Met een beetje geluk valt de jaarlijkse vormpiek van Slagter in de Giro. En Jos gaat de vlakke tijdrit winnen natuurlijk.quote:
Dan moet ie alleen aankomen, denk niet dat dat erin zit.quote:
Die klimtijdrit vorig jaar...quote:Op maandag 1 mei 2017 23:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft al precies 0 ritzeges in de Giro behaald, dus dat moet goed komen.
Ik had verwacht dat Kruijswijk die etappewinst inmiddels wel met de post opgestuurd zou hebben gekregen. Maar Foliforov is nog steeds niet betrapt.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet ie alleen aankomen, denk niet dat dat erin zit.
[..]
Die klimtijdrit vorig jaar...
Foliforov![]()
Het was in ieder geval het meest flagrante staaltje dopinggebruik, mechanisch of anderszins, dat ik gezien heb sinds Ivailo Gabrovski.quote:
Damien Monier won die rit, dus Kruijswijk had hem sowieso niet gepakt. Hij was tweede geworden anders.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:19 schreef Marcoss het volgende:
Kruijswijk werd ooit bergop gepasseerd door Danilo Hondo in de strijd om een ritzege in de Giro.. Nog steeds ongelofelijk dat hij die rit niet won
Ja, maar Kruijswijk had Monier ook altijd moeten hebben..quote:Op maandag 1 mei 2017 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Damien Monier won die rit, dus Kruijswijk had hem sowieso niet gepakt. Hij was tweede geworden anders.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Foliforov en Rybalkin zijn wel weer eens due voor een wereldprestatie. Beetje brandstof van Gazprom erin en ze vliegen de Siusi op. Mijn twee wildcards voor het wit.
Doe even niet zo mal.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo verrassend was de ritzege, of doorbraak op z'n minst, van Foliforov niet, dus ik snap de stijgende verbazing niet zo.
22e is nou ook weer niet zó slecht.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan vergeven we je maar de opmerking over Rybalkin
Misschien. Maar hij was toen nog heel jong hè.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar Kruijswijk had Monier ook altijd moeten hebben..
Dit is satire?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo verrassend was de ritzege, of doorbraak op z'n minst, van Foliforov niet, dus ik snap de stijgende verbazing niet zo.
We moeten niet doen alsof Foliforov nooit heeft laten zien te kunnen klimmen. Ik voorspelde het nota bene voordat de Giro überhaupt begonnen was.quote:
Hij was ooit redelijk acceptabel in l'Avenir. Laat vervolgens anderhalf jaar helemaal niets zien, wordt zelfs in die Giro tijdens iedere bergrit op minuten gereden en schroeit dan ineens net zo hard als Kruijswijk naar boven. Dat was lachwekkend en zal ook altijd lachwekkend blijven.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We moeten niet doen alsof Foliforov nooit heeft laten zien te kunnen klimmen. Ik voorspelde het nota bene voordat de Giro überhaupt begonnen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |