Ja, Clement, die werd gisteren nog even op 8 minuten gereden in Yorkshire. Hij is immers niet einde contract, dus kan het hem allemaal geen reet schelen. VDB2 wordt op iedere heuvel gelost, komt alleen in de tijdritten nog wel eens goed naar voren.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar maar maar ze hebben Clement en Jurrrrgen VDB aangetrokken
Dat heb ik dus niet verzonnen of zo, dit heeft hij daadwerkelijk uit zijn toetsenbord gekregen. Thijsgod.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja, als er iemand toch eraan gaat trekken dan vallen de meeste knechten ook weg behalve wellicht bij Sky en Movistar. Dus heel veel zal het verder niet schelen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, Clement, die werd gisteren nog even op 8 minuten gereden in Yorkshire. Hij is immers niet einde contract, dus kan het hem allemaal geen reet schelen. VDB2 wordt op iedere heuvel gelost, komt alleen in de tijdritten nog wel eens goed naar voren.
Als er in deze Giro een TTT zat was dit een goede ploeg geweest van Lotto Djumbo. Maar, even een dienstmededeling voor Addy Engels en Jan Boven: er is geen TTT.
Klopt, ik had het gelijk even gegoogled. Tragisch.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet verzonnen, dit heeft hij daadwerkelijk uit zijn toetsenbord gekregen.
Dit vind ik echt onzin. Kruijswijk zat vorig jaar zó vaak alleen. Het was dat hij in mutantenvorm was en alles alleen kon oplossen, maar ideaal was het niet. Ook in de fatale rit was hij binnen vijf kilometer iedereen kwijt ofzo. Als hij toen nog wat mannetjes bij zich had of wat mannetjes vooraan in de vlucht had hij daar het verlies kunnen beperken. Hij gaat nu natuurlijk ook anders benaderd worden door de andere ploegen, dus als er ergens één moment van zwakte is gaat dat direct benut worden door de concurrentie. Knechten zijn dit jaar nog belangrijker voor hem.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, als er iemand toch eraan gaat trekken dan vallen de meeste knechten ook weg behalve wellicht bij Sky en Movistar. Dus heel veel zal het verder niet schelen.
Ik ben het wel mee eens dat er ten minste een knecht moet zijn die lang mee kan om hem eventueel nog te kunnen beschermen + bevoorrading evt. Maar goed, we kennen LottoNL al langer. Dus ik maak me verder geen illusies.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onzin. Kruijswijk zat vorig jaar zó vaak alleen. Het was dat hij in mutantenvorm was en alles alleen kon oplossen, maar ideaal was het niet. Ook in de fatale rit was hij binnen vijf kilometer iedereen kwijt ofzo. Als hij toen nog wat mannetjes bij zich had of wat mannetjes vooraan in de vlucht had hij daar het verlies kunnen beperken. Hij gaat nu natuurlijk ook anders benaderd worden door de andere ploegen, dus als er ergens één moment van zwakte is gaat dat direct benut worden door de concurrentie. Knechten zijn dit jaar nog belangrijker voor hem.
Je kan niet serieus voor een eindzege in de Giro willen gaan en dan met een team zonder klimmers komen aanzetten. Van het trio Gesink, Bennett en Roglic had hij er minstens twee bij moeten hebben. En dan nog een De Tier of Tolhoek ofzo. En dan Van Emden gewoon lekker thuis laten, die had zich moeten kunnen voorbereiden op de tijdrit in Düsseldorf. Castelijns had zich lekker moeten voorbereiden op de Omloop der Kempen, in dienst van Baby Dump.
Daar houd ik je aan.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Wat een gehuil om niks. VDB2 zal echt wel op de afspraak zijn.
Snap ook niet dat Bennett niet meegaat. In de Tour hebben ze al Gesink en Roglic voor de lastigere etappes (en tijdritten). Clement en VDB zijn alles behalve zekerheidjes bergop en de rest zal er al helemaal snel afliggen. Voor de rest hebben ze ook niet zo veel goede klimmers, maar Tolhoek of De Tier had wel gekund.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wel weet ik dat Kruijswijk tijdens deze Giro net zo'n mongolenploeg rond zich heen heeft als de vorige keer.
Echt bizar dat ze hem zo slecht omringen. Zelfs CCC en Gazprom hebben bergop een sterkere ploeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:14 schreef Mani89 het volgende:
En dan nu ons panel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keizer ging zelfs mee met de hoogtestage van Kruijswijk. Die wordt dus blijkbaar binnen de ploeg gezien als een belangrijke renner.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:06 schreef Slobeend het volgende:
Eens. De Tier en Bennett ipv Castelijns en Keizer ofzo. Keizer heb je ook geen reet aan. En vrijbuiten in de Tour kan nog steeds met een Giro in de benen. Of zouden ze echt denken dat Bennett top 10 kan rijden in de Tour?
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:14 schreef Mani89 het volgende:
En dan nu ons panel.'En toch ook nog jong talent'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat van Emden de dubbel Giro-Tour doet.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Snap ook niet dat Bennett niet meegaat. In de Tour hebben ze al Gesink en Roglic voor de lastigere etappes (en tijdritten). Clement en VDB zijn alles behalve zekerheidjes bergop en de rest zal er al helemaal snel afliggen. Voor de rest hebben ze ook niet zo veel goede klimmers, maar Tolhoek of De Tier had wel gekund.
En wat doet Djos hier? Die moet toch gewoon alles zetten op Düsseldorf?
Gesink doet Tour-Vueltaquote:Op maandag 1 mei 2017 17:27 schreef Evertjan het volgende:
ik had Gesink gewoon de Giro en Tour laten rijden wat een onzin dat hij niet in dienst zou kunnen rijden voor Kruiswijk en dan als vrijbuiter mee kan naar de Tour. Hij heeft voor de rest nou niet echt een zwaar voorjaar gehad?
Ik denk dat ze het binnenkort weer gaan intrekken. En maar goed ookquote:Op maandag 1 mei 2017 21:05 schreef TLC het volgende:
Een afdalingsprijsik ben benieuwd wie voor die prijs gaat in het peleton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |