quote:To honor the memory of our Italian rider Michele Scarponi, who tragically died last week while training, Astana Proteam renounces to substitute the designated captain and will ride the 100th edition of the Giro d’Italia with 8 riders instead of 9.
Mooi gebaarquote:Op zondag 30 april 2017 11:06 schreef Marcoss het volgende:
Astana start met 8 renners in de Giro
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 april 2017 11:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat er drie Nederlandse klassementskanshebbers zijn dan weer welquote:Op zondag 30 april 2017 18:50 schreef OProg het volgende:
Denk het niet. Dat het ook alleen op Eurosport is zal voor de bredere populariteit ook niet echt goed zijn.
Dat weet Mevrouw van Zetten uit Tiel toch niet... Die kijkt alleen naar NOS en die kwamen vorig jaar pas eind derde week aanzettenquote:Op zondag 30 april 2017 19:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat er drie Nederlandse klassementskanshebbers zijn dan weer wel
Mevrouw van Zetten uit Tiel post ook niet op FOK!quote:Op zondag 30 april 2017 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet Mevrouw van Zetten uit Tiel toch niet... Die kijkt alleen naar NOS en die kwamen vorig jaar pas eind derde week aanzetten
quote:Op zondag 30 april 2017 11:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cataldo voor top-10?quote:Op zondag 30 april 2017 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vluchtersequipe lijkt me nu zonder Scarponi
Porsev is blijkbaar niet tijdig hersteld van een valpartij in De Panne.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen Porsev bij Gazprom RusveloHij rijdt in Azerbeidzjan.... Wellicht Tsatevich of Savitskiy voor sprints?
Gazprom-RusVelo
.. FOLIFOROV Alexander
.. FIRSANOV Sergey
.. SAVITSKIY Ivan
.. BRUTT Pavel
.. LAGUTIN Sergey
.. SHALUNOV Evgeny
.. ROVNY Ivan
.. TSATEVICH Alexey
.. KOZONCHUK Dmitry
quote:"The leaders will be Alexander Foliforov, Sergei Firsanov and Ivan Savitsky. Foliforov and Firsanov will manifest themselves in the mountains and try to win a stage. Also we expect this year to try with Foliforov to rise as high as possible in the overall standings. Ivan Savitsky showed himself well in Croatia. At the moment he is the leader of the sprinter group.
Blijft een select groepje over die normaal gesproken telkens top-10 gaan sprintenquote:Op maandag 1 mei 2017 11:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Porsev is blijkbaar niet tijdig hersteld van een valpartij in De Panne.
[..]
Greipel, Gaviria, Ewan, Modolo, Nizzolo, Bennett, Ruffoni, Bauhaus...quote:Op maandag 1 mei 2017 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijft een select groepje over die normaal gesproken telkens top-10 gaan sprinten
twitter:inrng twitterde op maandag 01-05-2017 om 15:40:39New for 2017, Giro has prize for best descender sponsored by Pirelli. Riders timed on 10 segments. Prize + points, & overall winner in Milan reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 01-05-2017 om 16:12:59Echt heel erg verstandig, dit. Wat kan er fout gaan? https://t.co/eamlsBcyTm reageer retweet
De aanblik is een verschrikking. Ze zijn zo dun dat je door ze heen kunt kijken. Hun aders liggen als dikke regenwormen onder hun huid, hun botten steken uit. Ze staan zó scherp; als je een brood tegen hun benen gooit krijg je het gesneden terug.quote:Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn posts zullen messcherp zijn, als een schijfrem die door de koersschoentjes van een Sky renner klieven.
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De aanblik is een verschrikking. Ze zijn zo dun dat je door ze heen kunt kijken. Hun aders liggen als dikke regenwormen onder hun huid, hun botten steken uit. Ze staan zó scherp; als je een brood tegen hun benen gooit krijg je het gesneden terug.
Ik heb geen idee, wel weet ik dat Kruijswijk tijdens deze Giro net zo'n mongolenploeg rond zich heen heeft als de vorige keer.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe zou het met de cursus Nederlands van Battaklien gaan?
Maar maar maar ze hebben Clement en Jurrrrgen VDB aangetrokkenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wel weet ik dat Kruijswijk tijdens deze Giro net zo'n mongolenploeg rond zich heen heeft als de vorige keer.
Echt bizar dat ze hem zo slecht omringen. Zelfs CCC en Gazprom hebben bergop een sterkere ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |