Eigenlijk alleen speciaalbier. In de bioscoop Carlsberg en van de supermarkt neem ik heel soms een blikje Jupiler mee voor bij de voetbal op zondag.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat drink jij met name dan?
Ik zou vandaag een dubbel drinken.quote:Op woensdag 26 april 2017 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog twee goeie dubbels liggen en een keur aan goede wijn.
quote:Op woensdag 26 april 2017 21:57 schreef KingRoland het volgende:
@haags
https://www.reddit.com/r/poop/
Nu ben ik benieuwd naar jouw creatie om het tegendeel te bewijzen. Uiteraard met een timestamp en LR signature om echtheid te bewijzenquote:Op woensdag 26 april 2017 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een amateur met al die kleine hoopjes.
Sowieso kan ik mensen zonder valbak niet serieus nemen.quote:Op woensdag 26 april 2017 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar jouw creatie om het tegendeel te bewijzen. Uiteraard met een timestamp en LR signature om echtheid te bewijzen
Ben benieuwdquote:Op woensdag 26 april 2017 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso kan ik mensen zonder valbak niet serieus nemen.
Maar ik ga eraan werken. Misschien poep ik wel in de bosjes voor dat extra beetje romantiek.
Onmenselijkquote:Op woensdag 26 april 2017 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Filosoferen over papieren vliegtuigjes voor een schoolopdracht.
Hoe is het in jullie menselijke bestaan?
Ben je aan het afkicken Stinho?quote:Op woensdag 26 april 2017 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een voortreffelijke poging gedaan om niet in het lijstje van JanCees of Onlogisch te belanden morgenochtend.
Een combinatie van schooldingen, sociale zaken in het menselijke bestaan en de gedachte dat je niet op iedere scheet in moet gaan en alles moet willen lezen op dit forum. Artikeltjes of boekjes lezen, podcasts luisteren, interessante mensen volgen op de Twitter is al een stukje nuttiger dan iedere seconde op een knopje drukken om te lezen of Onlogisch nog wat gepost heeft. Nu hoor ik een Hollanderpoolse Engelsman zijn vingers kraken om te schreeuwen dat ik dingen te serieus neem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |