Done en hopen op meer inzendingenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Er is een automerk dat op zoek is naar een nieuwe naam voor een nieuw model. Waarom deel ik dit hier? Het automerk, wat ik hier niet zal noemen, is bekend om zijn geografische naamgevingen (al sinds begin jaren 80) en al zeg ik het zelf, die plek waar Olav woont, Calpe, klinkt wel goed samen met de merknaam.. Precies dus ook mijn idee om zijn woonplaats nu in te zenden als nieuwe modelnaam, voor de rest heb ik weinig met Spanje eigenlijk.
Dus als anderen nu ook zoiets hebben van 'He wat tof', kunnen we met een aantal mensen, met respect en een zwak voor Olav, hem een beetje vereeuwigen met mogelijk een wagen die letterlijk vernoemd is naar 'zijn' woonplaats. En hoe tof kan het dan zijn dat je ergens op een terrasje zit, jij een ....Calpe voorbij ziet komen en tegen je gesprekspartner kan opscheppen.. "Dankzij mij en een paar andere idioten heet die auto nu zo". De kans is niet zo heel groot dat er meerdere mensen met de zelfde naam komen, dus als we met een clubje van 5/6 man de naam Calpe hebben ingezonden, is het een veer in de reet van Olav en schrijven we mogelijk ook nog autogeschiedenis
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:42 schreef TheRipper het volgende:
Done, bedankt voor de suggestie, Olav kan trots op je zijn.
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 11:03:54Hier een voorbeeld van wat te verwachten in ons nieuwe boek Zo Werkt de Formule1. veel uitleg en illustraties https://t.co/acqN3fzC4R reageer retweet
Hij is toch redelijk wat afgevallenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:19 schreef Wuwwa het volgende:
Zou mooi zijn als er een coureur als co-commentator bij zit, die de technische zaken/statistieken/data in de gaten houdt, waardoor Olav zich kan focussen op de beelden. Scheelt weer een berg fouten en missers. Duurt nu soms ff voordat Ollie iets interessants constateert omdat hij te veel op z'n laptop zit te koekeloeren.
Maar waarschijnlijk past er niemand meer in het hokje naast OllieMollie en z'n ego.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |