abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170525623
Wel de onnozole vragen eruit filteren graag.. Olav kennende, is hij niet echt happig op sociale media en het interesseert hem geen blote kont wat andere van hem vinden. Dus wil hij hier aan mee werken, moeten het wel goede vragen zijn..

Zelf ga ik er ook even over nadenken wat ik hem wil vragen :)
pi_170585046
De ultrasofts _O_
  zondag 30 april 2017 @ 15:08:48 #28
356891 Abed
hooggeleid
pi_170585257
Tia Olav, ook vandaag weer een ramp.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_170586750
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 15:08 schreef Abed het volgende:
Tia Olav, ook vandaag weer een ramp.
Opbokken, dit is het FAN topic, waar we Olav zijn inbreng op waarde weten te schatten, ga maar lekker ergens anders haten. :{w
pi_170633527
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:27 schreef heywoodu het volgende:
Die emotie in zijn stem aan het eind van de race in Spanje vorig jaar blijft zo mooi O+ _O_

"Nederland Nederland............wat is DIT bizar."

"Mên...dat ik dit als commentator mee maak, je lult niet meer! (?) Bizar...fucking bizar."

En waar nog het meest uit bleek dat hij bovenal gewoon echt fan is:

"Jaren zit je naar dingen te kijken, en te hopen" O+

http://www.dumpert.nl/med(...)wint_gp_spanje_.html

PS: gelijk een les voor een ieder die zijn laatste woorden voor de finish verkeerd in zijn hoofd heeft :(
Hele t-shirt collecties met de verkeerde quote zijn er...

"Yo hé, Yo ho, Yo FUCKING HELL wat bizar!"
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 2 mei 2017 @ 15:30:09 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170633586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 15:26 schreef TagForce het volgende:

[..]

Hele t-shirt collecties met de verkeerde quote zijn er...

"Yo hé, Yo ho, Yo FUCKING HELL wat bizar!"
Dat snap ik echt niet inderdaad _O-

Hoe moeilijk kan het zijn en wat is er de lol van om een verkeerde quote op een shirt te zetten :') (sowieso, waarom zou je dat willen, maar dat is even een andere discussie :P )
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_170745027
Zojuist geupload.. interview met Olav.. Erg sympathiek al zeg ik het zelf.. ^O^

pi_170766315
Zelf volg ik de F1 altijd via SkySports (super commentataarteam!) maar Olav Mol is ook wel redelijk te doen. Maar Jack Plooij mogen ze de volgende GP bij het vliegveld achterlaten, en dan heb ik het geeneens over die apen van een Rick Winkelman en Ronald van Dam... Dramatisch slecht die twee!! Ik heb nog liever dat Fransie Duijns commentaar geeft dan die gasten...
pi_170768341
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 05:45 schreef JayHovah het volgende:
Zelf volg ik de F1 altijd via SkySports (super commentataarteam!) maar Olav Mol is ook wel redelijk te doen. Maar Jack Plooij mogen ze de volgende GP bij het vliegveld achterlaten, en dan heb ik het geeneens over die apen van een Rick Winkelman en Ronald van Dam... Dramatisch slecht die twee!! Ik heb nog liever dat Fransie Duijns commentaar geeft dan die gasten...
Ik heb respect voor Rick Winkelman. Wat die man allemaal doet in een weekendje autosport is niet normaal. Die is gewoon van 's ochtends 7 uur tot 's nachts 1 uur bezig met commentaar leveren op vanalles. En de interactie met de fans is helemaal top, via twitter.
pi_170768593
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:17 schreef TagForce het volgende:

[..]

Ik heb respect voor Rick Winkelman. Wat die man allemaal doet in een weekendje autosport is niet normaal. Die is gewoon van 's ochtends 7 uur tot 's nachts 1 uur bezig met commentaar leveren op vanalles. En de interactie met de fans is helemaal top, via twitter.
Helemaal waar _O_ Rick Winkelman verdient echt wel meer credits.. goed, je kan zijn manier van commentaar geven misschien niet echt spannend vinden, kan ik begrijpen, maar die man heeft er echt wel verstand van, kunnen een hoop sportverslaggevers een voorbeeld aan nemen. ^O^
  maandag 8 mei 2017 @ 22:32:57 #36
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_170787422
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:29 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Helemaal waar _O_ Rick Winkelman verdient echt wel meer credits.. goed, je kan zijn manier van commentaar geven misschien niet echt spannend vinden, kan ik begrijpen, maar die man heeft er echt wel verstand van, kunnen een hoop sportverslaggevers een voorbeeld aan nemen. ^O^
Ik luister liever naar Rick Winkelman dan Olav Mol om eerlijk te zijn. En inderdaad, hij doet erg veel. Hij moet onder meer urenlang NASCAR volpraten.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 9 mei 2017 @ 21:49:21 #37
356891 Abed
hooggeleid
pi_170812830
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:30:20 #38
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_170882774
Was op de radio vandaag.

Heeft dus in zijn contract staan dat hij a) niet teveel mag vloeken, b) geen kritische dingen over FOM of FIA mag zeggen en c) FOM het recht heeft om hem te ontslaan, buiten Ziggo om.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 mei 2017 @ 15:31:36 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170882802
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:30 schreef Klopkoek het volgende:
Was op de radio vandaag.

Heeft dus in zijn contract staan dat hij a) niet teveel mag vloeken, b) geen kritische dingen over FOM of FIA mag zeggen en c) FOM het recht heeft om hem te ontslaan, buiten Ziggo om.
Tja, FOM bepaalt al die accreditaties enzo lijkt me, niet heel verrassend dat ze ook over de commentatoren wat zeggenschap hebben helaas :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:34:17 #40
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_170882870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tja, FOM bepaalt al die accreditaties enzo lijkt me, niet heel verrassend dat ze ook over de commentatoren wat zeggenschap hebben helaas :P
Jij vindt dat 'logisch' maar tot ~5 jaar terug stond dat niet in zijn contract. Ook liet de wetgeving het trouwens niet direct toe. Dat is veranderd. Je kunt als 'werkgever' of tijdelijke 'eigenaar' van een stukje grond niet zomaar onbeperkt doen wat je wilt. Een moord blijft bijvoorbeeld een moord... alhoewel dat vast ook wel eens op de helling zal gaan...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 mei 2017 @ 15:35:50 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_170882901
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jij vindt dat 'logisch' maar tot ~5 jaar terug stond dat niet in zijn contract. Ook liet de wetgeving het trouwens niet direct toe. Dat is veranderd. Je kunt als 'werkgever' of tijdelijke 'eigenaar' van een stukje grond niet zomaar onbeperkt doen wat je wilt. Een moord blijft bijvoorbeeld een moord... alhoewel dat vast ook wel eens op de helling zal gaan...
Ziggo zal vast kunnen zeggen "Nee FOM, we gaan niet met dergelijke voorwaarden akkoord", maar ja, dan krijg je van de FOM een antwoord als "Ok, dan krijgen jullie geen rechten."

Ideaal is het allemaal niet, maar verrassend natuurlijk ook niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 12 mei 2017 @ 15:37:14 #42
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_170882919
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 15:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ziggo zal vast kunnen zeggen "Nee FOM, we gaan niet met dergelijke voorwaarden akkoord", maar ja, dan krijg je van de FOM een antwoord als "Ok, dan krijgen jullie geen rechten."

Ideaal is het allemaal niet, maar verrassend natuurlijk ook niet.
Precies daarom bestaat/bestond daar wetgeving over.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_171061026
Olav Mol is dit jaar in de bioscoop te horen. De autosportjournalist, die via Ziggo Sport de verrichtingen van Max Verstappen en collega's in de Formule 1 van commentaar voorziet, heeft een stem in de Pixar-film Cars 3 ingesproken.
http://www.nu.nl/film/470(...)xar-film-cars-3.html
pi_171407083
Er is een automerk dat op zoek is naar een nieuwe naam voor een nieuw model. Waarom deel ik dit hier? Het automerk, wat ik hier niet zal noemen, is bekend om zijn geografische naamgevingen (al sinds begin jaren 80) en al zeg ik het zelf, die plek waar Olav woont, Calpe, klinkt wel goed samen met de merknaam.. Precies dus ook mijn idee om zijn woonplaats nu in te zenden als nieuwe modelnaam, voor de rest heb ik weinig met Spanje eigenlijk.

Dus als anderen nu ook zoiets hebben van 'He wat tof', kunnen we met een aantal mensen, met respect en een zwak voor Olav, hem een beetje vereeuwigen met mogelijk een wagen die letterlijk vernoemd is naar 'zijn' woonplaats. En hoe tof kan het dan zijn dat je ergens op een terrasje zit, jij een ....Calpe voorbij ziet komen en tegen je gesprekspartner kan opscheppen.. "Dankzij mij en een paar andere idioten heet die auto nu zo" *) . De kans is niet zo heel groot dat er meerdere mensen met de zelfde naam komen, dus als we met een clubje van 5/6 man de naam Calpe hebben ingezonden, is het een veer in de reet van Olav en schrijven we mogelijk ook nog autogeschiedenis :P
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:08:18 #45
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_171408342
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Er is een automerk dat op zoek is naar een nieuwe naam voor een nieuw model. Waarom deel ik dit hier? Het automerk, wat ik hier niet zal noemen, is bekend om zijn geografische naamgevingen (al sinds begin jaren 80) en al zeg ik het zelf, die plek waar Olav woont, Calpe, klinkt wel goed samen met de merknaam.. Precies dus ook mijn idee om zijn woonplaats nu in te zenden als nieuwe modelnaam, voor de rest heb ik weinig met Spanje eigenlijk.

Dus als anderen nu ook zoiets hebben van 'He wat tof', kunnen we met een aantal mensen, met respect en een zwak voor Olav, hem een beetje vereeuwigen met mogelijk een wagen die letterlijk vernoemd is naar 'zijn' woonplaats. En hoe tof kan het dan zijn dat je ergens op een terrasje zit, jij een ....Calpe voorbij ziet komen en tegen je gesprekspartner kan opscheppen.. "Dankzij mij en een paar andere idioten heet die auto nu zo" *) . De kans is niet zo heel groot dat er meerdere mensen met de zelfde naam komen, dus als we met een clubje van 5/6 man de naam Calpe hebben ingezonden, is het een veer in de reet van Olav en schrijven we mogelijk ook nog autogeschiedenis :P
Waarom zeg je niet gewoon Seat? :?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_171408468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:08 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Waarom zeg je niet gewoon Seat? :?
SPAM !!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:16:04 #47
369251 Geralt
of Rivia
pi_171408583
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Er is een automerk dat op zoek is naar een nieuwe naam voor een nieuw model. Waarom deel ik dit hier? Het automerk, wat ik hier niet zal noemen, is bekend om zijn geografische naamgevingen (al sinds begin jaren 80) en al zeg ik het zelf, die plek waar Olav woont, Calpe, klinkt wel goed samen met de merknaam.. Precies dus ook mijn idee om zijn woonplaats nu in te zenden als nieuwe modelnaam, voor de rest heb ik weinig met Spanje eigenlijk.

Dus als anderen nu ook zoiets hebben van 'He wat tof', kunnen we met een aantal mensen, met respect en een zwak voor Olav, hem een beetje vereeuwigen met mogelijk een wagen die letterlijk vernoemd is naar 'zijn' woonplaats. En hoe tof kan het dan zijn dat je ergens op een terrasje zit, jij een ....Calpe voorbij ziet komen en tegen je gesprekspartner kan opscheppen.. "Dankzij mij en een paar andere idioten heet die auto nu zo" *) . De kans is niet zo heel groot dat er meerdere mensen met de zelfde naam komen, dus als we met een clubje van 5/6 man de naam Calpe hebben ingezonden, is het een veer in de reet van Olav en schrijven we mogelijk ook nog autogeschiedenis :P
Ik mis een link. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171409187
Vooruit.. hier is de link ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 juni 2017 @ 23:55:55 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171409583
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:12 schreef Meike26 het volgende:

[..]

SPAM !!
Hoe hadden we anders mee kunnen doen? :P

En reken maar dat er dorpen zijn die wat organiseren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171409897
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe hadden we anders mee kunnen doen? :P

En reken maar dat er dorpen zijn die wat organiseren.
Daarom, snel de eerste zaadjes planten dat het #SeatCalpe moet worden dan :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')